Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Ustrzyki Dolne ogłasza przetarg
- Adres: 38-700 Ustrzyki Dolne, Rynek
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 134611031 , fax. 134611033
- Data zamieszczenia: 2018-04-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Ustrzyki Dolne
Rynek 6
38-700 Ustrzyki Dolne, woj. podkarpackie
tel. 134611031, fax. 134611033
REGON: 370014490 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ustrzykidolne.krosno.lasy.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Utrzymanie dróg leśnych, składów przejściowych drewna oraz szlaków operacyjnych będących w zarządzie Nadleśnictwa Ustrzyki Dolne w 2018 r. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca utrzymaniu dróg leśnych, składów przejściowych drewna oraz szlaków operacyjnych będących w zarządzie Nadleśnictwa Ustrzyki Dolne. Zamówienie obejmuje m.in. wykaszanie poboczy na drogach leśnych, odkrzaczanie poboczy dróg leśnych, oczyszczenie rowu z namułu (bez odwożenia) na drogach leśnych, udrażnianie wodospustów oraz roboty polegające na: wbudowaniem mieszanki kruszywa łamanego o uziarnieniu 0-63 mm na drogach leśnych, wbudowanie tłucznia frakcja 31,5-63 mm na składach przejściowych drewna, wbudowanie płyt drogowych (300x100x15 cm) na szlakach operacyjnych (w miejscach zjazdów z szlaków, przejazdów przez potoki i młaki) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 4000,00 zł (cztery tysiące zł 00/100): Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2016 r. poz. 359 z późn. zm.). 3. Wadium wpłacane w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku PBS nr rachunku: 65 8642 1012 2003 1200 9393 0001 z dopiskiem: „Wadium ZGS.270.1.17.2018”. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym zamawiającego. 4. Z treści wadium wnoszonego w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 ustawy. 5. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz może być załączone w oryginale do oferty lub złożone w oryginale przed upływem terminu składania ofert w siedzibie zamawiającego w Kasie Nadleśnictwa. Wadium musi zabezpieczać ofertę na daną część zamówienia przez cały okres związania ofertą. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 6. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy, a w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – nazwy wszystkich tych wykonawców), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie przedmiotu zamówienia 3) kwotę gwarancji/poręczenia, 4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a PZP oraz art. 46 ust. 5 ustawy .
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać: a) druk oferty, sporządzony wg wzoru, stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ), b) kosztorys ofertowy, sporządzony wg wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ (załączony wzór jest w postaci edytowalnej), c) oświadczenie wykonawcy, sporządzone wg wzoru, stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ, d) w przypadku podpisania oferty przez pełnomocnika oraz w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo, e) jeżeli dotyczy – zobowiązanie, o którym mowa w par. 7 ust. 7.7. SIWZ (wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 4 do SIWZ).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Roboty budowlane w zakresie modernizacji przedszkoli, w tym dostosowanie do potrzeb osób ze szczególnymi potrzebami
Dodano: 2024-07-31 - Roboty remontowe sanitariatów w jednostkach Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie - Pierwszym Urzędzie Skarbowym w Rzeszowie
Dodano: 2024-07-31 - Remont uszkodzonej nawierzchni i przepustu na wjeździe droga wojewódzka nr 835 Lublin–Wysokie–Biłgoraj–Sieniawa–Przeworsk–Kańczuga–Dynów–Grabownica Starzeńska most w km 125+802 rz. Lubienia w m. Rudka
Dodano: 2024-07-31 - Wykonanie prac budowlanych węzłów sanitarnych na dwóch kondygnacjach Oddziału Pielęgnacyjnego wraz z wymianą pionu dezynfektora w Zakładzie Pielęgnacyjno-Opiekuńczym SPZOZ w Stalowej Woli
Dodano: 2024-07-30 - Remont części pomieszczeń w budynku Sądu Okręgowego w Krośnie - III etap
Dodano: 2024-07-29 - "Przebudowa klatki schodowej w budynku Sądu Okręgowego w Krośnie przy ul. Sienkiewicza 12".
Dodano: 2024-07-29 - Remont i restauracja ruin zamku Kmitów w Manastercu (Zamek Sobień)
Dodano: 2024-07-29 - Dostosowanie budynku Urzędu Skarbowego w Krośnie przy ul. Składowej 5 do wymagań ochrony przeciwpożarowej
Dodano: 2024-07-29 - Remont infrastruktury drewnianej, wymiana pokryć z trzciny i elementów drewnianych na dachach chat i na wiacie edukacyjnej
Dodano: 2024-07-26 - Modernizacja obiektu dawnego składu węgla WDK w Rzeszowie - z przeznaczeniem na pomieszczenia magazynowe.
Dodano: 2024-07-25