Przetargi.pl
Utrzymanie dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Oława

Lasy Państwowe Nadleśnictwo Oława ogłasza przetarg

  • Adres: 55200 Oława, Bystrzyca, ul. Lipowa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 3036724, 3036725 , fax. 713 036 724
  • Data zamieszczenia: 2017-09-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Oława
    Bystrzyca, ul. Lipowa 8
    55200 Oława, woj. dolnośląskie
    tel. 71 3036724, 3036725, fax. 713 036 724
    REGON: 93102416100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_wroclaw/nadl_olawa/zamowienia_publiczne
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: PAŃSTWOWA JEDNOSTKA ORGANIZACYJNA NIEPOSIADAJĄCAN OSOBOWOŚCI PRAWNEJ

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Oława
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na utrzymaniu dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Oława Przedmiot zamówienia podzielony jest na 2 części: Część nr 1 - utrzymanie dróg na terenie leśnictwa Kopalina Przedmiot zamówienia został opisany szczegółowo i realizowany będzie w oparciu o dokumentację projektową, w tym między innymi o : • przedmiar robót dla drogi leśnej nr DL5– stanowiący załącznik nr 10.1 do SIWZ • przedmiar robót dla drogi leśnej nr DL12– stanowiący załącznik nr 10.2 do SIWZ • przedmiar robót dla drogi leśnej nr DL17– stanowiący załącznik nr 10.3 do SIWZ • przedmiar robót dla drogi leśnej nr DL19– stanowiący załącznik nr 10.4 do SIWZ • przedmiar robót dla drogi leśnej nr DL20– stanowiący załącznik nr 10.5 do SIWZ uproszczony projekt budowlany oraz specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót – stanowiące odpowiednio załączniki: • dla drogi leśnej nr DL5– stanowiący załącznik nr 11.1 do SIWZ • dla drogi leśnej nr DL12– stanowiący załącznik nr 11.2 do SIWZ • dla drogi leśnej nr DL17– stanowiący załącznik nr 11.3 do SIWZ • dla drogi leśnej nr DL19– stanowiący załącznik nr 11.4 do SIWZ • dla drogi leśnej nr DL20– stanowiący załącznik nr 11.5 do SIWZ Część nr 2 - utrzymanie dróg na terenie leśnictwa Jelcz Przedmiot zamówienia został opisany szczegółowo i realizowany będzie w oparciu o dokumentację projektową, w tym między innymi o : • przedmiar robót dla drogi leśnej nr DL28– stanowiący załącznik nr 12.1 do SIWZ • przedmiar robót dla drogi leśnej nr DL30– stanowiący załącznik nr 12.2 do SIWZ • przedmiar robót dla drogi leśnej nr DP10– stanowiący załącznik nr 12.3 do SIWZ • przedmiar robót dla drogi leśnej nr DP12– stanowiący załącznik nr 12.4 do SIWZ • przedmiar robót dla drogi leśnej nr DP13 oddz. 70, 91/92– stanowiący załącznik nr 12.5 do SIWZ • przedmiar robót dla drogi leśnej nr DP13 oddz. 44/45– stanowiący załącznik nr 12.6 do SIWZ • przedmiar robót dla drogi leśnej nr DP13 oddz. 26, 27, 28, 35, 70, 71– stanowiący załącznik nr 12.7 do SIWZ uproszczony projekt budowlany oraz specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót – stanowiące odpowiednio załączniki: • dla drogi leśnej nr DL28– stanowiący załącznik nr 13.1 do SIWZ • dla drogi leśnej nr DL30– stanowiący załącznik nr 13.2 do SIWZ • dla drogi leśnej nr DP10– stanowiący załącznik nr 13.3 do SIWZ • dla drogi leśnej nr DP12– stanowiący załącznik nr 13.4 do SIWZ • dla drogi leśnej nr DP13 oddz. 70, 91/92– stanowiący załącznik nr 13.5 do SIWZ • dla drogi leśnej nr DP13 oddz. 44/45– stanowiący załącznik nr 13.6 do SIWZ • dla drogi leśnej nr DP13 oddz. 26, 27, 28, 35, 70, 71– stanowiący załącznik nr 13.7 do SIWZ Klasyfikacja robót wg CPV : 45233142-6 Roboty w zakresie naprawy dróg ZAKRES ROBÓT OBEJMUJE: Zakres robót objętych niniejszym zamówieniem obejmuje między innymi nw. prace: • mechaniczne ścinanie pobocza, • profilowanie, • zagęszczanie, • wypełnianie kolein i ubytków, Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto: 1. zorganizowanie na swój koszt placu budowy oraz prowadzenie robót zgodnie z przepisami bhp oraz ppoż., 2. zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych badań i odbiorów oraz kompletowanie dokumentacji obejmującej zakres robót objętych przedmiotem przetargu, 3. uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót i przekazanie go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru końcowego. 4. zagospodarowanie ewentualnych odpadów - zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz.U. z 2013 r. poz. 21); 5. zabezpieczenie pomieszczeń socjalnych dla personelu Wykonawcy i ewentualnych podwykonawców; 6. Wykonawca zobowiązany jest do codziennego utrzymania czystości i porządku na terenie objętym wykonawstwem prac (bieżące usuwanie odpadów i innych przeszkód na drodze dojazdowej, porządkowanie narzędzi pracy). Zamawiający nie przewiduje wypłaty odszkodowań dla właścicieli posesji za szkody spowodowane przez Wykonawcę powstałe podczas budowy. Obowiązek dokonywania uzgodnień z właścicielami posesji, w przedmiocie wejścia z robotami na teren osób trzecich, minimalizacji szkód oraz ponoszenia kosztów z tym związanych, spoczywa każdorazowo na Wykonawcy. Wykonawca jest gospodarzem na terenie budowy od daty protokolarnego przekazania placu budowy do czasu odbioru końcowego, a w szczególności zobowiązany jest do: 1. ochrony znajdującego się na nim mienia i zabezpieczenia przeciwpożarowego, 2. zagospodarowanie ewentualnych odpadów - zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz.U. z 2013 r. poz. 21 z późn. zm.); 3. zabezpieczenie pomieszczeń socjalnych dla personelu Wykonawcy i ewentualnych podwykonawców; 4. nadzoru nad przestrzeganiem przepisów i norm bhp, 5. ustalania i utrzymywania porządku, 6. odpowiedniej organizacji placu budowy, zabezpieczenia magazynowego i dozoru mienia, 7. dostarczenia atestów zastosowanych materiałów, wyników oraz protokołów badań, sprawozdań i prób dotyczących realizowanego zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości: Dla części nr 1 - 3000 zł słownie złotych: trzy tysiące złotych 00/100 Dla części nr 2 - 5000 zł słownie złotych: pięć tysięcy złotych 00/100 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach zgodnie z art. 45, ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1) Pieniądzu; 2) Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) Gwarancjach bankowych; 4) Gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Nr rachunku : Bank Gospodarki Żywnościowej nr 56 2030 0045 1110 0000 0239 5870 Na poleceniu przelewu należy zamieścić tytuł postępowania „Wadium na zabezpieczenie oferty przetargowej – zamówienia: „Utrzymanie dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Oława część nr …………”, znak sprawy SA.270.30.2017 UWAGA: Wadium w pieniądzu należy wnosić ściśle z dyspozycją art. 45 ust. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn. „przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego”. W myśl art. 63. ust. 3 pkt.1 ustawy Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia 1997 (j.t. Dz. U z 2015 poz. 128 z późn.zm.) polecenie przelewu jest jedną z form rozliczenia bezgotówkowego. Zgodnie z art. 63c Prawa bankowego polecenie przelewu stanowi udzieloną bankowi dyspozycję dłużnika obciążenia jego rachunku określoną kwotą i uznania tą kwotą rachunku wierzyciela. Oznacza to, że wpłata gotówkowa wadium wnoszona na poczcie lub w banku nie stanowi polecenia przelewu w rozumieniu wyżej cytowanych artykułów. Wadium wnoszone przelewem (art. 45 ust. 7 ustawy pzp) uważa się za wniesione w terminie jeżeli wpłynie na rachunek bankowy Nadleśnictwa Oława przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków w powyższym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ponadto, oprócz oświadczeń stanowiących wstępne potwierdzenie, że Wykonawca: nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, Wykonawca obowiązany jest złożyć: a) formularz ofertowy (z ceną netto i z podatkiem VAT) (wzór - zał. 1.1 dla części nr 1, wzór – zał. 1.2 dla części nr 2). W przypadku składania oferty na więcej niż 1 część Wykonawca zobowiązany jest sporządzić oddzielne formularze ofertowe z podziałem na części. b) kosztorysy ofertowe, przygotowane w oparciu o załączone przez Zamawiającego przedmiary robót, stanowiące załączniki do SIWZ – kosztorysy winny odzwierciedlać wycenę poszczególnych grup robót (brak kosztorysu ofertowego spowoduje odrzucenie oferty) c) w przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, do oferty należy załączyć dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. d) w przypadku, gdy ofertę w imieniu wykonawcy podpisuje pełnomocnik, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach