Przetargi.pl
Utrzymanie dróg leśnych i dojazdów pożarowych w Nadleśnictwie Bolesławiec

Nadleśnictwo Bolesławiec ogłasza przetarg

  • Adres: 59700 Bolesławiec, ul. M. Brody
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 757 323 616 , fax. 757 322 421
  • Data zamieszczenia: 2017-11-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Bolesławiec
    ul. M. Brody
    59700 Bolesławiec, woj. dolnośląskie
    tel. 757 323 616, fax. 757 322 421
    REGON: 93102388828001
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.boleslawiec.wroclaw.lasy.gov.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej - PGL LP Nadleśnictwo Bolesławiec

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie dróg leśnych i dojazdów pożarowych w Nadleśnictwie Bolesławiec
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. ,,Utrzymanie dróg leśnych i dojazdów pożarowych w Nadleśnictwie Bolesławiec.” zgodnie z STWiOR oraz wymaganiami określonymi w SIWZ. 2.W ramach wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji n/w robót budowlanych: 1) „Uzupełnienie ubytków, kolein i dołów ” Uzupełnienie ubytków, kolein i dołów o śr. głębokości 10 cm i łącznej powierzchni 3820 m2 będzie wykonywane przez załadunek, dowóz, wbudowanie (zasypanie) i zagęszczenie przy użyciu: - pospółki frakcji 0-20 mm (nawierzchnie gruntowe i żużlowe) – 3550 m2 - mieszanka bazaltowa frakcji 0-31,5 mm (nawierzchnie tłuczniowe) – 270 m2 Pospółka jest materiałem Zamawiającego. Materiał składowany jest w leśnictwie Daniel oddz. 141. Średnia odległość od miejsca składowania do miejsca wbudowania wynosi 10 km. Mieszanka bazaltowa frakcji 0-31,5 mm jest materiałem Wykonawcy i to Wykonawca ponosi koszty jego zakupu. 2) „Konserwacja nawierzchni gruntowych” Konserwacja nawierzchni gruntowych (poboczy oraz gruntowych nawierzchni dróg leśnych i dojazdów pożarowych) będzie wykonywana przez ścinkę nadmiaru gruntu o śr. wysokości 10 cm, wyprofilowanie (nadanie odpowiednich spadków) i zagęszczenie przy użyciu sprzętu mechanicznego na łącznej powierzchni 49 500 m2. 3) „Konserwacja nawierzchni żużlowych” Konserwacja nawierzchni żużlowych będzie wykonywana przez doziarnienie ich przy użyciu żużla paleniskowego przez załadunek, dowóz, rozścielenie, wyprofilowanie i zagęszczenie w ilości 100 kg/m2 na łącznej powierzchni 12500 m2. Żużel paleniskowy jest materiałem Wykonawcy i to Wykonawca ponosi koszty jego zakupu. Ilość materiału niezbędna do realizacji przedmiotowego zadania została przez Zamawiającego zabezpieczona. Materiał składowany jest na terenie Zakładu Energetyki Cieplnej w Bolesławcu. Średnia odległość od miejsca składowania do miejsca wbudowania wynosi 10 km. 4) „Konserwacja nawierzchni tłuczniowych” Konserwacja nawierzchni tłuczniowych będzie wykonywana przy życiu sprzętu mechanicznego przez wzruszenie nawierzchni, wyprofilowanie, zagęszczenie i zamiałowanie miałem bazaltowym frakcji 0-4 mm na łącznej powierzchni 540 m2. Miał bazaltowy frakcji 0-4 mm jest materiałem Wykonawcy i to Wykonawca ponosi koszty jego zakupu. 3.Wszystkie roboty realizowane będą na terenie Nadleśnictwa Bolesławiec (w promieniu 10 km od siedziby Zamawiającego) w oparciu o każdorazowe zlecenie (nie więcej niż 6 zleceń) wystawiane przez Zamawiającego (zawierające szczegóły dotyczące lokalizacji, przedmiaru robót, rodzaju materiałów oraz terminu wykonania). Szczegółowe informacje dotyczące realizacji robót zawarte są w STWiOR – Załącznik nr 9 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233141-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 5 000 PLN (słownie złotych: pięć tysięcy złotych i 00/100). 2.Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: 1)pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: BGŻ BNP Paribas S.A. Nr konta 68 2030 0045 1110 0000 0082 4060 (w tytule przelewu należy wpisać nazwę zamówienia) 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)gwarancjach ubezpieczeniowych; 4)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U. z 2016 r., poz. 359 ze zm.). 3.Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. 4.W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 Pzp. 5.Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium. 6.Wadium wniesione w formie gwarancji (bankowej czy ubezpieczeniowej) musi mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu - dochodzenie roszczenia z tytułu wadium wniesionego w tej formie nie może być utrudnione. Dlatego w treści gwarancji powinna znaleźć się klauzula stanowiąca, iż wszystkie spory odnośnie gwarancji będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji sądów polskich, chyba, że wynika to z przepisów prawa. 7.Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany w ust. 2 pkt 1 rachunek bankowy Zamawiającego, najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. 8.Ze względu na ryzyko związane z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych Zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem. 9.Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 1-2 i 4 Pzp. 10.Zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 Pzp Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadku gdy: 1)Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana: a)odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b)nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c)Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 2)Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Formularz ofertowy – Załącznik nr 1 do SIWZ. 2)Potwierdzenie wniesienia wadium. FORMULARZ OFERTOWY I POTWIERDZENIE WNIESIENIA WADIUM SKŁADAJĄ WSZYSCY WYKONAWCY UCZESTNICZĄCY W POSTĘPOWANIU WRAZ Z OFERTĄ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach