Przetargi.pl
Utrzymanie dróg gruntowych na terenie miasta Gorzowa Wlkp.

Miasto Gorzów Wlkp. ogłasza przetarg

  • Adres: 66-400 Gorzów Wielkopolski, Sikorskiego
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. +48957355576 , fax. +48957355612
  • Data zamieszczenia: 2019-06-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Gorzów Wlkp.
    Sikorskiego 3-4
    66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie
    tel. +48957355576, fax. +48957355612
    REGON: 21096668000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.wrota.lubuskie.pl/umgorzow

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie dróg gruntowych na terenie miasta Gorzowa Wlkp.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest „Utrzymanie dróg gruntowych na terenie miasta Gorzowa Wlkp.” przy użyciu materiałów spełniających odpowiednie normy i inne obowiązujące przepisy w drogownictwie w tym wykonanie: − naprawy nawierzchni dróg gruntowych, wykonywane mechanicznie tj. spulchnianie, równanie i profilowanie wraz z zagęszczeniem, − uzupełnianie ubytków: tłuczniem, gruzem budowalnym, pospółką, rumoszem asfaltowym wraz z nawiezieniem i mechanicznym zagęszczeniem, − utwardzenie nawierzchni drogi gruntowej warstwą klińca 5-11 mm, średnia grubość warstwy 3cm, − ścinanie i profilowanie poboczy wykonywane ręcznie lub mechanicznie. ponadto Wykonawca winien: − przed przystąpieniem do wykonywania robót Wykonawca posiadać uzgodniony z Zarządcą drogi i zatwierdzony przez Miejskiego Inżyniera Ruchu powtarzalny uproszczony projekt organizacji ruchu (wykonany we własnym zakresie i na własny koszt), − podczas wykonywania robót w pasie drogowym Wykonawca jest zobowiązany zapewnić bezpieczeństwo na terenie prowadzonych prac, właściwie zabezpieczyć teren robót to jest dokonać ich prawidłowego oznakowania, − Wykonawca jest odpowiedzialny za uszkodzenia urządzeń zlokalizowanych w drodze, przed przystąpieniem do realizacji przedmiotu zamówienia winien dokonać oględzin pasa drogowego w celu zlokalizowania m.in. włazów kanalizacyjnych, zaworów wodociągowych itp. w przypadku uszkodzeń |Wykonawca powiadamia właściwego gestora urządzenia, − dla robót stanowiących utrudnienie w ruchu, projektu zmiany organizacji ruchu na czas wykonywania robót oraz jego uzgodnienia i zatwierdzenia, − dostarczenia, zainstalowania i obsługi wszystkich tymczasowych urządzeń zabezpieczających jak: zapory, światła ostrzegawcze, sygnały itp., − uporządkować teren robót po ich zakończeniu. Zakres robót do wykonania i technologię robót określają w szczególności: a) Projekt umowy b) Zestawienie prac - Tabela Elementów Rozliczeniowych, c) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Szczegółowy zakres robót, ich lokalizacja oraz termin wykonania będą określane każdorazowo przez Zamawiającego. WYMAGANIA ZAMAWIAJĄCEGO Zgodnie z zapisami określonymi w „Projekcie umowy”, a szczególności: 1. Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia we własnym zakresie i na własny koszt wykona wszelkie roboty związane z przedmiotem umowy. 2. Wszelkie materiały (za wyjątkiem materiałów Zamawiającego opisanych jako „materiał Zamawiającego”), sprzęt i urządzenia niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się uzyskać we własnym zakresie. 3. Wykonawca jest odpowiedzialny za pełną kontrolę wykonywanych robót i jakości wbudowywanych materiałów. Wykonawca do wykonania przedmiotu umowy pozyska kruszywa drogowe należytej jakości, gwarantujące osiągniecie oczekiwanego celu. 4. Zasady ustalania wynagrodzenia Wykonawcy na etapie realizacji robót: Rozliczenie robót obmiarowo po zakończeniu robót/zadania. Nie częściej niż raz w miesiącu Wartość wykonanych robót będzie obliczana następująco: ryczałtowe ceny jednostkowe netto będą przyjmowane z Tabeli Elementów Rozliczeniowych (TER), stanowiącej Załącznik nr 1 do umowy, a ilość według faktycznie wykonanych i odebranych robót z obmiaru. Ryczałtowe ceny jednostkowe netto nie będą podlegały zmianie do końca trwania umowy. UWAGA: Wskazane w Tabeli Elementów Rozliczeniowych ilości są jedynie szacunkami Zamawiającego, dlatego też Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany tj. zwiększenia lub zmniejszenia ilości poszczególnych pozycji w trakcie trwania umowy. Powyższe zmiany nie mogą spowodować zmian cen jednostkowych. Realizacja przedmiotu umowy podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności Ustawie z dni 7 lipca 1994 roku Prawo Budowlane (tj. Dz.U. z 2018 r. poz. 1202 ze zm.), Ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. , Kodeks Cywilny (Dz.U. z 2018 r. poz. 1025 ze zm.) i Ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2018 r. poz. 1986 ze zm.).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233141-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Upoważnienie dla osoby reprezentującej Wykonawcę, o ile nie wynika to z innych dokumentów. W przypadku zawiązania konsorcjum należy załączyć pełnomocnictwo dla podmiotu reprezentującego kilku Wykonawców. 2.Pisemne zobowiązanie do współpracy osób lub podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia - załączyć w przypadku polegania na osobach lub sytuacji innych podmiotów. 3.Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP, z Wykonawcami którzy również złożyli oferty w przedmiotowym postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach