Przetargi.pl
Utrzymanie przejezdności dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Cybinka

Lasy Państwowe Nadleśnictwo Cybinka ogłasza przetarg

  • Adres: 69-108 Cybinka, Dąbrowskiego 43
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2022-09-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Cybinka
    Dąbrowskiego 43
    69-108 Cybinka, woj. lubuskie
    REGON: 970039927
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/nadlesnictwo-cybinka
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie przejezdności dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Cybinka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są prace konserwacyjne w zakresie bieżącego utrzymania dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Cybinka. Roboty polegają na utrzymaniu obiektów w dobrym stanie technicznym poprzez naprawę istniejących nawierzchni oraz poboczy (w razie konieczności) co pozwoli na przedłużenie okresu ich eksploatacji i zabezpieczy drogi przed szybkim zużyciem oraz zniszczeniem.Drogi objęte zakresem opracowania:- droga leśna nr 51 w leśnictwie Białków, o długości 2198 m,- droga leśna nr 52 w leśnictwie Rąpice, o długości 2379 m,- droga leśna nr 60 w leśnictwie Skarbona, o długości 4100 m.Na wszystkich odcinkach dróg należy dokonać konserwacji pełno nawierzchniowej jezdni stabilizatorem gruntu (recyklerem), w celu uzyskania mieszanki jednorodnej o uziarnieniu ciągłym na całym przekroju warstwy górnej nawierzchni.Zakres planowanych prac obejmuje:- oczyszczenie nawierzchni drogi z wszelkiego rodzaju materiałów obcych,- uzupełnienie większych ubytków w nawierzchni,- zruszenie górnej warstwy nawierzchni na całej szerokości przy użyciustabilizatora gruntu (recyklera),- profilowanie i zagęszczenie nawierzchni,- mechaniczne miałowanie nawierzchni.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 13 – Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), na który składają się:(1) Projekt Wykonawczy ;(2) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych;(3) Przedmiar robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233141-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości określonej poniżej:8 000 zł (słownie: osiem tysiące złotych ) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 PZP.2. Wadium może być wnoszone, według wyboru Wykonawcy, w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu,2) gwarancjach bankowych,3) gwarancjach ubezpieczeniowych,4) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2020 r. poz. 299).3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku BS Rzepin o/ Cybinka nr rachunku: 37 8371 1022 5500 2479 2000 0010 z dopiskiem: wadium na zabezpieczenie oferty w postępowaniu na „Utrzymanie przejezdności dróg leśnych”. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.4. Z treści wadium wnoszonego w formie: gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 PZP.5. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 10.2. ppkt 2)-4) należy przekazać Zamawiającemu wraz z Ofertą w oryginale w postaci elektronicznej tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy, lubnie będzie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 PZP zostanie odrzucona z postępowania na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 PZP w zw, z art. 266 PZP.6. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy:1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia(Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib,2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem –określenie przedmiotu zamówienia3) kwotę gwarancji/poręczenia,4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 PZP.7. Zamawiający zwraca wadium na zasadach uregulowanych w art. 98 ust. 1 - 5 PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej zawodowej:Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełnianiawarunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do warunku dot. sytuacjiekonomicznej.Warunek w odniesieniu do sytuacji finansowej zostanie spełniony jeśliWykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową niemniejszą niż 250 000 zł (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100).4) zdolności technicznej lub zawodowej:4.1. Warunek ten, w zakresie doświadczenia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonał co najmniej 1 robotę polegającą na budowie, przebudowie, rozbudowie lub remoncie drogi z nawierzchni tłuczniowej, przy pomocy stabilizatora gruntu „recyklera”, o wartości robót co najmniej 250 000 zł brutto (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych).4.2. Warunek ten, w zakresie potencjału technicznego, zostanie uznany za spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować co najmniej jedną maszyną drogową typu „recykler”, umożliwiającą mechaniczne spulchnienie i wymieszanie istniejącej górnej warstwy nawierzchni z kruszywa łamanego.4.3. Warunek ten, w zakresie osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować następującymi osobami:a) co najmniej 1 osobą na stanowisku Kierownika Robót. Osoba ta winna legitymować się minimum rocznym doświadczeniem w kierowaniu robotami budowlanymi branży drogowej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-09-22

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach