Miasto Gorzów Wlkp. ogłasza przetarg
- Adres: 66-400 Gorzów Wielkopolski, Sikorskiego
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. +48957355576 , fax. +48957355612
- Data zamieszczenia: 2017-09-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Gorzów Wlkp.
Sikorskiego 3-4
66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie
tel. +48957355576, fax. +48957355612
REGON: 210966680 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.wrota.lubuskie.pl/umgorzow
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
UTRZYMANIE DRÓG GRUNTOWYCH - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest Utrzymanie dróg gruntowych obejmujące bieżące utrzymanie (konserwację) dróg gruntowych zlokalizowanych na terenie administracyjnym miasta Gorzowa Wlkp., przy użyciu materiałów spełniających odpowiednie normy i inne obowiązujące przepisy w drogownictwie w tym do wykonania: a) naprawy nawierzchni dróg gruntowych, wykonywane mechanicznie tj. równanie, profilowanie wraz z zagęszczeniem, b)uzupełnianie ubytków tłuczniem, gruzem budowlanym, pospółką, rumoszem asfaltowym wraz z nawiezieniem i mechanicznym zagęszczeniem, c)utwardzenie nawierzchni drogi gruntowej klińcem 5-11 mm o gr. warstwy 3 cm wraz z zagęszczeniem, d) ścinanie i profilowanie poboczy wykonywane ręcznie lub mechanicznie, Wykonawca ma obowiązek zabezpieczenia, oznakowania i utrzymania terenu robót na drodze. Pojazdy wykonujące prace powinny być oznakowane zgodnie z przepisami zapewniając bezpieczeństwo ruchu drogowego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233141-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 7 000,00 PLN (słownie: siedem tysięcy złotych 0/100).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Dowód wniesienia wadium - dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium, a w przypadku innej formy niż pieniężna - oryginał dokumentu dołączyć w oddzielnej kopercie, a jego kopię załączyć do oferty,2.Pełnomocnictwo (jeżeli umocowanie osoby podpisującej złożoną ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych),3.Pełnomocnictwa dla lidera konsorcjum (jeśli oferta składana jest przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia), 4.Pisemne Zobowiązanie podmiotu trzeciego do udostępnienia zasobów jeśli dotyczy).5.Dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16.4.1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j. Dz.U. z 2003 r. Nr 153 poz. 1503 ze zm.), które powinny być umieszczone w oddzielnej kopercie z napisem: Tajemnica przedsiębiorstwa,6.Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Bieżące naprawy i utrzymanie gruntowych dróg gminnych oraz wewnętrznych będących w zarządzie Gminy Kłodawa w 2024 roku
Dodano: 2024-02-09 - Utrzymanie i konserwacja dróg gruntowych na terenie Nadleśnictwa Kłodawa w 2023 roku- zamówienie w trybie z wolnej ręki I
Dodano: 2024-01-11 - „Konserwacja dróg gruntowych: Wawrów, Czechów, Górki, Janczewo, Gralewo, Santok, Płomykowo, St. Polichno, N. Polichna, Ludzisławice, Lipki W., Lipki Małe, Mąkoszyce, Baranowice,Jastrzębnik w 2023 r. ”
Dodano: 2023-03-29 - Bieżące naprawy i utrzymanie gruntowych dróg gminnych oraz wewnętrznych będących w zarządzie Gminy Kłodawa w 2023 roku.
Dodano: 2023-02-02 - Utrzymanie i konserwacja dróg gruntowych na terenie Nadleśnictwa Kłodawa w 2022 roku- V postępowanie ( z wolnej ręki)
Dodano: 2023-01-06 - Utrzymanie i konserwacja dróg gruntowych na terenie Nadleśnictwa Kłodawa w 2022 roku VI postępowanie
Dodano: 2023-01-06 - Utrzymanie przejezdności dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Cybinka
Dodano: 2022-09-02 - Bieżące naprawy i utrzymanie gruntowych dróg gminnych oraz wewnętrznych będących w zarządzie Gminy Kłodawa w 2021 roku
Dodano: 2020-12-29 - Konserwacja nawierzchni dróg wraz z robotami towarzyszącymi w ciągach dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze: Zadanie 1 - Rejon Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze,Zadanie 2 - Rejon Dróg Wojewódzkich w Kożuchowie, Zadanie 3 - Obwód Drogowy Kłodawa, Zadanie 4 - Obwód Drogowy Drezdenko , Zadanie 5 - Obwód Drogowy Sulęcin, Zadanie 6 - Obwód Drogowy Ośno Lubuskie
Dodano: 2020-11-13 - Konserwacja nawierzchni bitumicznych, roboty w zakresie konserwacji dróg administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze - Rejon Dróg Wojewódzkich w Kłodawie Zad. 1 - OD Kłodawa Zad. 2 - OD Drezdenko Zad. 3 - OD Sulęcin Zad. 4 - OD Ośno Lubuskie
Dodano: 2020-10-02