Gmina i Miasto Środa Śląska ogłasza przetarg
- Adres: 55-300 Środa Śląska, Plac Wolności
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 713 960 724 , fax. 713 173 405
- Data zamieszczenia: 2019-04-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina i Miasto Środa Śląska
Plac Wolności 5
55-300 Środa Śląska, woj. dolnośląskie
tel. 713 960 724, fax. 713 173 405
REGON: 69291493227000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.srodaslaska.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta i gminy – remonty cząstkowe nawierzchni asfaltowych grysami i emulsją asfaltową - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA Remonty cząstkowe nawierzchni asfaltowych grysami i emulsją asfaltową przewidywana wielkość 120 ton. Wyszczególnienie robót przy remontach cząstkowych nawierzchni powierzchniowo utrwalonych przy użyciu grysów i emulsji asfaltowej Patcherem . 1.Oczyszczenie uszkodzonego miejsca z odrzuceniem rumoszu na pryzmę. 2. Skropienie emulsją asfaltową oczyszczonego dna i ścianek krawędzi naprawianego miejsca. 3. Rozścielenie kruszywa jedną lub dwiema warstwami w zależności od głębokości uszkodzenia. 4. Skropienie emulsją asfaltową rozścielonego kruszywa. 5. Rozsypanie drobnego kruszywa. Wymaga się aby remonty cząstkowe przy użyciu grysów i emulsji asfaltowej zostały wykonane przy użyciu Patchera (remonter zautomatyzowany). Obowiązki dotyczące zatrudnienia: 1. Wykonawca w całym okresie obowiązywania umowy zobowiązany jest posiadać minimalne zatrudnienie pracowników na podstawie umowy o pracę tj: co najmniej 2 osób na podstawie umowy o pracę w wymiarze 1/1 etatu w tym: co najmniej 1 pracownik do robót bitumicznych - okres wymaganego zatrudnienia - czas realizacji przedmiotu zamówienia. 2. Sposób dokumentowania zatrudnienia: a) wykaz pracowników zatrudnionych przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę, który stanowił będzie załącznik do umowy zawartej na podstawie dokonanego przez Zamawiającego wyboru oferty Wykonawcy w przedmiotowym postępowaniu, b) oświadczenie osób, o których mowa w ppkt 1, że są zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, przez cały okres realizacji zmówienia przedstawiane przez Wykonawcę w terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy na podstawie dokonanego przez Zamawiającego wyboru oferty Wykonawcy w przedmiotowym postępowaniu. c) w przypadku rozwiązania stosunku o pracę przed upływem okresu wykonania zamówienia, Wykonawca zobowiązany będzie do zatrudnienia innej osoby, z zachowaniem wszystkich wymagań określonych w pkt 1. 3. Celem kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań wskazanych w pkt 1 i 2 raz na kwartał, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, Wykonawca jest zobowiązany do złożenia oświadczenia o liczbie osób zatrudnianych na podstawie umowy o pracę, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego powyżej wraz z zanonimizowanymi deklaracjami przekazywanymi do ZUS celem potwierdzenia odprowadzenia stosownych składek (do wglądu dla Zamawiającego). 4. W przypadku niespełnienie przez Wykonawcę wymagań wskazanych powyżej, Wykonawca zapłaci na rzecz Zamawiającego karę umowną w wysokości 5 000,00 PLN za każde zdarzenie. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Uzupełniony formularz ofertowy (zał. nr 1 do SIWZ) + formularz cenowy zał. nr 1a, 2.Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik. 3. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, jako dowód polegania na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów w odniesieniu do określonego warunku udziału w postępowaniu – jeżeli dotyczy. 4. Wykonawca, w terminie 3 dni od daty zamieszczenia w BIP informacji z otwarcia ofert zobowiązany jest złożyć, bez dodatkowego wezwania oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt.23 ustawy – załącznik nr 5 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Podniesienie bezpieczeństwa mieszkańców wsi Struga poprzez modernizację infrastruktury drogowej
Dodano: 2024-07-05 - „Naprawa bieżąca - remont cząstkowy wielkopowierzchniowy jezdni drogi wojewódzkiej nr 364 w km 10+365-11+230 o dł. 0,865 km".
Dodano: 2024-06-24 - REMONTY CZĄSTKOWE DRÓG GMINNYCH: CZĘŚĆ I - masą asfaltową, CZĘŚĆ III - drogi oraz chodniki z kostki betonowej i kamiennej, CZĘŚĆ IV - drogi gminne gruntowe mieszanką tłucznia kamiennego
Dodano: 2024-05-22 - Poprawa infrastruktury dróg wiodących do budynków użyteczności publicznej w Gminie Leśna
Dodano: 2024-05-13 - REMONTY CZĄSTKOWE DRÓG GMINNYCH: CZĘŚĆ I REMONTY CZĄSTKOWE MASĄ ASFALTOWĄ
Dodano: 2024-05-09 - Wyk. robót budowlanych związanych z remontem ul.Żeromskiego w Dzierżoniowie na odcinku 617m w ramach zadania inwestycyjnego pn.:„Remont drogi gminnej numer 117136D – ul. Żeromskiego w Dzierżoniowie”
Dodano: 2024-05-09 - Remonty cząstkowe dróg gminnych i wewnętrznych na terenie gminy Lubin.
Dodano: 2024-03-28 - Remonty dróg gminnych na terenie Miasta Szklarska Poręba w roku 2024
Dodano: 2024-03-26 - Przebudowa i remont dróg powiatowych: nr 1402 D, nr 1401 D odc. Ruda Sułowska - Olsza, nr 1440 D Wierzchowice – do skrzyżowania z drogą nr 1441 D
Dodano: 2024-03-18 - Przebudowa drogi powiatowej nr 3397 D ul. Żeromskiego w Boguszowie-Gorcach
Dodano: 2024-03-08