Przetargi.pl
"Utrzymanie dojazdów pożarowych na terenie Nadleśnictwa Lubin w 2018 r."

Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Lubin ogłasza przetarg

  • Adres: 59300 Lubin, ul. Spółdzielcza
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 8412300, 01,01 , fax. 768 412 301
  • Data zamieszczenia: 2018-07-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Lubin
    ul. Spółdzielcza 18
    59300 Lubin, woj. dolnośląskie
    tel. 076 8412300, 01,01, fax. 768 412 301
    REGON: 93102398300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_wroclaw/nadl_lubin/zamowienia_publiczne
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: PGL Lasy Państwowe

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    "Utrzymanie dojazdów pożarowych na terenie Nadleśnictwa Lubin w 2018 r."
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane pod nazwą: „Utrzymanie dojazdów pożarowych na terenie Nadleśnictwa Lubin w 2018 r." 2) Lokalizacja dróg: teren Nadleśnictwo Lubin leśnictwo Tymowa. 3) Określenie przedmiotu i zakresu zamówienia: Aktualne uwarunkowania wykonania przedmiotu zamówienia w zakresie utrzymanie dojazdów pożarowych obejmują: I. Utrzymanie dojazdu pożarowego nr 65 w Leśnictwie Tymowa oddz. 216~b, 215 ~d, 215~c, 214~d, 213~f,213~i, 220 j,224 o.  Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie kat. V-VI 2470,0 x3,5=8645,0 m2 wraz ze zjazdami o powierzchni 1310,25 m2 = 9955,25 m2  Nawierzchnia z tłucznia kamiennego naturalnego - warstwa dolna z kamienia podkładowego o frakcji 80-150 mm - grubość po zagęszczeniu 14 cm - o wym.: 2470,0 x3,5=8645,0 m2 wraz ze zjazdami o powierzchni 1310,25 m2 = 9955,25 m2  Nawierzchnia z tłucznia kamiennego - warstwa dolna z kamienia podkładowego o frakcji 70-150 mm o - każdy dalszy 1 cm grubości po zagęszczeniu Krotność = 2 = 9955,25 m2  Nawierzchnia z tłucznia kamiennego - warstwa górna z tłucznia o frakcji 0/31,5 mm - grubość po zagęszczeniu 7 cm wraz z zamiłowaniem = 9955,25 m2  Wykopy liniowe o ścianach pionowych głębokości do 1 m i szerokości dna do 0,4 m w gruntach kategorii IV i zamuleniu do 40 cm wraz z profilowaniem skarp – 12 m3  Formowanie i zagęszczanie nasypów o wysokości do 3,0 m spycharkami w gruncie kat III-IV o wymiarach 40,0*1,5/:2 w ilości 30 m3 II. Utrzymanie dojazdu pożarowego nr 64 w Leśnictwie Tymowa oddz.;220 ~c przy oddziałach 212 j i 220 d  Wzmocnienie istniejącej nawierzchni z przygotowaniem do wykorzystania jako podbudowy przy użyciu tłucznia kamiennego twardego – grubość warstwy po zagęszczeniu 7 cm o wym. 120,0 *3,2 w ilości 384 m2 4) Szczegółowy zakres prac objętych przedmiotem zamówienia określony został w Programie funkcjonalno-użytkowym, który stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. a) wykonanie niezbędnych robót towarzyszących (zorganizowanie placu budowy, zaplecza budowy, uporządkowania terenu po pracach itp.), b) zorganizowanie i przeprowadzenie prób, badań i odbiorów, c) uporządkowanie i odtworzenie terenu po zakończeniu budowy, d) odpady inne niż niebezpieczne, powstałe w trakcie realizacji inwestycji – gromadzić w sposób selektywny i bezpieczny dla środowiska lub odprowadzić na składowisko komunalne. e) odpady niebezpieczne powstałe w trakcie realizacji inwestycji – gromadzić w sposób bezpieczny dla środowiska oraz przekazać specjalistycznej firmie zajmującej się utylizacją tego typu odpadów. 5) Oznaczenia wg CPV: 45.23.31.42-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg 6) Warunki wykonywania zamówienia:  Wymagania dotyczące robót – wszystkie prace winny być zrealizowane, zgodnie z obowiązującymi przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż. z zaleceniami Inspektora nadzoru Zamawiającego zgodnie wytycznymi niniejszej SIWZ, a także jej pozostałymi załącznikami. 7) Szczegółowe warunki dotyczące zamówienia: W ramach wynagrodzenia Wykonawca uwzględni: a) w przypadku korzystania z podwykonawców koordynowanie robót podwykonawców ponosząc za nich pełną odpowiedzialność, b) wykonywanie prac z uwzględnieniem wszystkich warunków i nakazów wynikających z uzgodnień i zobowiązań wzajemnych, c) doprowadzenie do należytego stanu i porządku miejsca prowadzenia robót, a w szczególności dróg dojazdowych, które Wykonawca naruszy w celu realizacji przedmiotu zamówienia, d) naprawę ewentualnych szkód związanych z prowadzeniem robót wyrządzonych osobom trzecim lub uszkodzeniem mienia. 8) Warunki rękojmi i gwarancji: a) Na wykonany cały przedmiot zamówienia Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji minimum 12 miesięcy. b) Wzór karty gwarancyjnej stanowi załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ, który jest jednocześnie załącznikiem do umowy. c) Termin gwarancji liczony będzie od daty bezusterkowego protokołu końcowego odbioru robót budowlanych. d) Okresy gwarancji udzielane przez Podwykonawców muszą odpowiadać, co najmniej okresowi udzielonemu przez Wykonawcę i liczone będą od daty bezusterkowego protokołu końcowego odbioru robót budowlanych. 9) Uwagi wykonawcze. a) W niniejszej specyfikacji określono zasady prowadzenia robót związanych z usunięciem korzeni drzew i krzaków, wykonywanych w ramach robót przygotowawczych. Po wyznaczeniu przebiegu drogi przez geodezję Wykonawcy Inwestor wytnie wszystkie drzewa zatwierdzone do wycinki we własnym zakresie i pozyskany materiał odwiezie. Wykonawca zobowiązany jest do utylizacji, usunięcia na swój koszt pni, korzeni, karczy, krzaków z korzeniami oraz pozostałości po wycince drzew i karczowaniu poza teren budowy, zasypanie dołów. Roślinność istniejąca w pasie robót drogowych, nie przeznaczona do usunięcia, powinna być przez Wykonawcę zabezpieczona przed uszkodzeniem. Jeżeli roślinność, która ma być zachowana, zostanie uszkodzona lub zniszczona przez Wykonawcę, to powinna być ona odtworzona na koszt Wykonawcy, w sposób z zaakceptowany przez Zamawiającego. b) W ramach przedmiotowej inwestycji Zamawiający dopuszcza zastosowanie tylko kruszywa naturalnego. c) W związku z realizacją przedmiotu umowy Wykonawca we własnym zakresie uzgodni dojazd i zasady korzystania z dróg publicznych kierując sprawę do właściwego organu władz lokalnych pozyskując niezbędne opinie i decyzje w celu realizacji zamówienia. d) Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z:  pozyskaniem niezbędnych opinii i decyzji dot. korzystaniem z dróg publicznych  ewentualnymi roszczeniami odszkodowawczymi za zniszczenie dróg dojazdowych  ewentualną naprawą dróg lokalnych wykorzystywanych jako dojazd. e) Do obowiązków Wykonawcy należy również naprawa na własny koszt wszelkich uszkodzeń na drogach dojazdowych powstałych w związku z wykonywaniem zleconych prac w tym transportu materiału. Po wykonaniu prac Wykonawca doprowadzi do należytego stanu i porządku tj. co najmniej do istniejącego przed rozpoczęciem prac miejsca prowadzenia robót, w szczególności te, które Wykonawca naruszy lub uszkodzi w celu realizacji przedmiotu zamówienia, a także nieruchomości, urządzenia i inne obiekty, które Wykonawca naruszy w celu realizacji przedmiotu zamówienia, oraz naprawi ewentualne szkody związane z prowadzeniem robót wyrządzone zamawiającemu i osobom trzecim. f) Wykonawca musi przedstawić Zamawiającemu deklarację zgodności z kopalni kruszyw na każdorazową dostawę wraz z dokumentem potwierdzającym ilość przywiezionego materiału samochodami dostawczymi w wyznaczone miejsce przez Zamawiającego. Każdy dokument potwierdzenia przywozu materiału winien zostać wystawiony przez kopalnię kruszywa z adnotacją o miejscu docelowym wywozu. Materiały użyte do wykonania zadania muszą posiadać deklaracje zgodności lub certyfikat zgodności z polską normą lub aprobatą techniczną w przypadku braku polskich norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane. Wykonawca wyłoniony w postępowaniu zobowiązany będzie dostarczyć w/w dokumenty w trakcie realizacji na każde żądanie Zamawiającego oraz przy odbiorze ostatecznym zadania. g) Dostawa materiału odbywać się będzie samochodami samowyładowczymi dopuszczonymi do ruchu. Dostawa może odbywać się sukcesywnie w ciągu określonego w umowie okresu. h) Załatwienie wszelkich formalności i kosztów związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia leży po stronie Wykonawcy robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w następującej wysokości 13 000,00 zł (słownie: trzynaście tysięcy złotych 00/100) 9.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity: Dz. U. z 2014 r., poz.1804 oraz z 2015r. poz.978 i 1240).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Określenie warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań Informacje dodatkowe
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach