Gmina Miasto Złotów ogłasza przetarg
- Adres: 77400 Złotów, al. Piasta
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 67 263 21 49 wew. 31 , fax. 67 265 00 25
- Data zamieszczenia: 2017-12-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Złotów
al. Piasta 1
77400 Złotów, woj. wielkopolskie
tel. 67 263 21 49 wew. 31, fax. 67 265 00 25
REGON: 52544100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.zlotow.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Utrzymanie czystości, zimowe utrzymanie dróg i pielęgnacja zieleni na terenie miasta Złotowa - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie usług polegających na bieżącym utrzymaniu czystości wraz z zimowym utrzymaniem infrastruktury drogowej i komunikacyjnej na terenie miasta w roku 2017, zgodnie z Załącznikami nr 2A i 2B na powierzchni 766.669 m² oraz prace pielęgnacyjne terenów zieleni zgodnie z Załącznikiem nr 2B na powierzchni 293.004 m². - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90600000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów, które potwierdzają okoliczności spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia tj.: 1. dokumentów potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia. 2. wykazu usług wykonanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane - załącznik nr 2 do SIWZ („Doświadczenie Wykonawcy”). W celu potwierdzenia wykonanych lub wykonywanych usług Wykonawca musi przedstawić wykaz tych usług wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu zamówienia, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi te zostały wykonane oraz dowodów potwierdzających, że usługi te zostały lub są wykonywane należycie. Wymóg ten nie dotyczy sytuacji gdy realizacja dotyczyła Zamawiającego.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów, które potwierdzają okoliczności spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia tj.: 1. dokumentów potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia. 2. wykazu usług wykonanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane - załącznik nr 2 do SIWZ („Doświadczenie Wykonawcy”). W celu potwierdzenia wykonanych lub wykonywanych usług Wykonawca musi przedstawić wykaz tych usług wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu zamówienia, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi te zostały wykonane oraz dowodów potwierdzających, że usługi te zostały lub są wykonywane należycie. Wymóg ten nie dotyczy sytuacji gdy realizacja dotyczyła Zamawiającego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Prowadzenie Międzygminnego Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt w Wysocku Wielkim przy ul. Pruślińskiej 3
Dodano: 2024-01-19 - Utrzymanie czystości i porządku na terenie Gminy Golina w roku 2024
Dodano: 2024-01-02 - Prowadzenie Gminnego Schroniska dla bezdomnych zwierząt w 2024 roku w im. Miasta i Gminy Ostrzeszów
Dodano: 2023-12-05 - Zimowe utrzymanie ulic na terenie miasta Puszczykowa – sezon zimowy 2023/2024 i 2024/2025
Dodano: 2023-09-04 - Prowadzenie w roku 2023 Międzygminnego Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt w Wysocku Wielkim przy ul. Pruślińskiej 3
Dodano: 2022-11-24 - Prace porządkowe na rzecz Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Poznaniu sp. z o.o.
Dodano: 2022-07-28 - Zamówienie publiczne w trybie art. 214 ust. 1 pkt 7 Pzp do zamówienia podstawowego pn. Letnie oczyszczanie pasów drogowych miasta Poznania w 2022 roku w Rejonie I – Stare Miasto – Centrum.
Dodano: 2022-07-13 - Uporządkowanie i wykaszanie terenów bez prawnego użytkownika
Dodano: 2021-02-12 - Interwencyjne wypompowywanie mieszaniny wody opadowej, roztopowej oraz piasku z miejsc retencjonowania, w sytuacji zagrożenia ludzi i mienia lub nieprzejezdności drogi publicznej na terenie miasta Poznania.
Dodano: 2021-01-14 - Prowadzenie w 2021 roku Międzygminnego Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt w Wysocku Wielkim przy ul. Pruślińskiej 3
Dodano: 2021-01-12