Przetargi.pl
Utrzymanie czystości w Pomorskim Oddziale Wojewódzkim NFZ w Gdańsku

Narodowy Fundusz Zdrowia Pomorski Oddział Wojewódzki ogłasza przetarg

  • Adres: 80865 Gdańsk, ul. Marynarki Polskiej
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 587 512 500 , fax. 587 512 516
  • Data zamieszczenia: 2017-10-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Narodowy Fundusz Zdrowia Pomorski Oddział Wojewódzki
    ul. Marynarki Polskiej 148
    80865 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 587 512 500, fax. 587 512 516
    REGON: 1581798500143
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nfz-gdansk.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie czystości w Pomorskim Oddziale Wojewódzkim NFZ w Gdańsku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie czystości w Pomorskim Oddziale Wojewódzkim NFZ w Gdańsku. Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ. 3. Przed złożeniem oferty zaleca się przeprowadzenie wizji lokalnej obiektów i terenów przyległych Zamawiającego. 4. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania usługi przez Wykonawcę. 5. Wymagania dotyczące zatrudnienia na umowę o pracę: 1) Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy PZP, w związku z art. 36 ust. 2 pkt 8a ustawy Pzp, Zamawiający wymaga, aby pracownicy fizyczni wykonujący czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegające na bezpośrednim wykonywaniu czynności, o których mowa w pkt III zał. nr 1 do SIWZ (nie dotyczy Koordynatora, o którym mowa w § 7 ust. 2 projektu umowy), zatrudnieni byli przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2016r. poz. 1666, ze zm.). 2) Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy, przedłoży Zamawiającemu informację na temat ilości osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, ze wskazaniem miejsca i godzin pracy, w zakresie realizacji zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 1 SIWZ (wzór wykazu stanowi załącznik nr 4 do umowy).Wykonawca zobowiązuje się, że Pracownikami świadczącymi Usługi będą osoby, które nie figurują w Krajowym Rejestrze Karnym, co zostanie potwierdzone oświadczeniem Wykonawcy. 3) W trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, każdorazowo na żądanie Zamawiającego i w terminie wskazanym przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia zanonimizowanych (zawierających imię i nazwisko, datę zawarcia umowy, podstawę zatrudnienia i okres zatrudnienia) kopii umów o pracę zawartych przez Wykonawcę lub podwykonawcę z pracownikami wykonującymi czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegające na bezpośrednim wykonywaniu czynności, o których mowa w pkt III zał. nr 1 do SIWZ. 4) Nieprzedłożenie przez Wykonawcę zanonimizowanych kopii umów o pracę zawartych przez Wykonawcę lub podwykonawcę z pracownikami wykonującymi czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegające na bezpośrednim wykonywaniu czynności, o których mowa w pkt III zał. nr 1 do SIWZ - w terminie wskazanym przez Zamawiającego zgodnie z pkt 3, będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia na podstawie umowy o pracę pracowników wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegające na bezpośrednim wykonywaniu czynności, o których mowa w pkt III zał. nr 1 do SIWZ. 5) W przypadku nieudokumentowania przez Wykonawcę, na wezwanie Zamawiającego, w terminie o którym mowa w pkt 3, że pracownicy wykonujący czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegające na bezpośrednim wykonywaniu czynności, o których mowa w pkt III zał. nr 1 do SIWZ - są zatrudnieni przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę zgodnie z postanowieniem pkt 1 – Zamawiający nie dopuści do realizacji umowy danej osoby i przysługiwało mu będzie prawo naliczenia wykonawcy kary umownej w wysokości 100,00 zł brutto (słownie: sto złotych i 00/100), za każdy rozpoczęty dzień opóźnienia w przedłożeniu dokumentu, o którym mowa w pkt. 3, niezależnie od realizacji uprawnienia, o którym mowa pkt.6. 6) Zamawiający będzie mógł odstąpić od umowy jeśli Wykonawca, po bezskutecznym upływie terminu, o którym mowa w pkt 3, nie udokumentuje, że pracownicy fizyczni wykonujący czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegające na bezpośrednim wykonywaniu czynności, o których mowa w pkt III zał. nr 1 do SIWZ - są zatrudnieni na podstawie umowy o pracę. 7) W przypadku powzięcia przez Zamawiającego wątpliwości, co do sposobu zatrudnienia personelu, realizującego niniejsze zamówienie, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie u Wykonawcy (lub podwykonawcy) kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 6. Wymagania dotyczące pracowników Wykonawcy biorących bezpośredni udział w realizacji przedmiotu zamówienia: 1) Wykonawca będzie wykonywał prace porządkowe w składzie osobowym niezbędnym do wykonywania prac porządkowych i utrzymania czystości na najwyższym, satysfakcjonującym Zamawiającego poziomie jakościowym w zakresie zawartym w załączniku nr 1 do SIWZ. 2) Pracownicy Wykonawcy muszą być wyposażeni w jednolitą, estetyczną odzież ochronną. 3) Pracownicy Wykonawcy zobowiązani są do przestrzegania przepisów bhp i p.poż. w zakresie czynności zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność prawną i finansową za przestrzeganie przepisów bhp i p.poż. przez podległe mu osoby. 4) Pracownicy Wykonawcy muszą być zobowiązani do: a) zachowania tajemnicy mającej wpływ na bezpieczeństwo Zamawiającego i prowadzonych przez niego spraw urzędowych, zarówno w trakcie trwania umowy jak i po jej wygaśnięciu; b) przestrzegania przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2016r. poz. 922) oraz ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz.U. z 2016r., poz. 1167 ze zmianami).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90911200-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach