Przetargi.pl
Utrzymanie czystości w pomieszczeniach użytkowanych przez Izbę Celną w Katowicach oraz na terenach przyległych do budynków będących w trwałym zarządzie Dyrektora Izby.

Izba Celna w Katowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 40-136 Katowice, ul. Słoneczna 34
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 3587161 , fax. 32 3587204
  • Data zamieszczenia: 2012-10-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Izba Celna w Katowicach
    ul. Słoneczna 34 34
    40-136 Katowice, woj. śląskie
    tel. 32 3587161, fax. 32 3587204
    REGON: 27050308000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowice.ic.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie czystości w pomieszczeniach użytkowanych przez Izbę Celną w Katowicach oraz na terenach przyległych do budynków będących w trwałym zarządzie Dyrektora Izby.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Sprzątanie wszystkich pomieszczeń ( powierzchni wewnętrznej) w budynkach będących w trwałym zarządzie Dyrektora Izby Celnej w Katowicach oraz najmowanych przez Izbę Celną w Katowicach, 2) Sprzątanie terenów (powierzchni zewnętrznej) wokół budynków będących w trwałym zarządzie Dyrektora Izby Celnej w Katowicach oraz przyległych do nich chodników. Zmawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji częściowej lub całkowitej ze sprzątania powierzchni zewnętrznej. Usługę, będącą przedmiotem zamówienia, należy wykonywać codziennie (za wyjątkiem pomieszczeń dla których określono inną częstotliwość), od poniedziałku do piątku włącznie, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy i dni świątecznych, pod własnym nadzorem przy zastosowaniu profesjonalnych środków czystości i profesjonalnego sprzętu. Zakres usług sprzątania i utrzymania w ciągłej czystości siedzib Zamawiającego: a) sprzątanie podstawowe wszystkich pomieszczeń, zgodnie z określoną częstotliwością, w tym m.in.: - zamiatanie i zmywanie posadzek we wszystkich pomieszczeniach. W zakresie Izby Celnej w Katowicach i Urzędu Celnego w Bielsku Białej, zgodnie z zaleceniami producenta (załącznik nr 10) - jeden raz w czasie trwania umowy mechaniczne czyszczenie podłóg w Izbie Celnej w Katowicach, Urzędzie Celnym w Bielsku Białej , Urzędzie Celnym w Rybniku i Urzędzie Celnym w Częstochowie oraz siedzibie zamiejscowej Izby w Cieszynie, - odkurzanie powierzchni dywanowych, - usuwanie pajęczyn, - usuwanie kurzu / przecieranie na mokro mebli, parapetów, wszelkich urządzeń (za wyjątkiem sprzętu komputerowego) lamp biurowych, wieszaków, gablot, tablic, ławek, itp., - mycie powierzchni pionowych (drzwi, luster, fasad szklanych itp.) - mycie środkami dezynfekującymi urządzeń sanitarnych oraz posadzek, w pomieszczeniach sanitarnych, - opróżnianie koszy ze śmieci oraz niszczarek (w miarę potrzeby), - opróżnianie pojemników na segregację odpadów - dotyczy budynku Izby Celnej w Katowicach przy ul. Słonecznej 34 oraz budynku Urzędu Celnego w Bielsku - Białej przy ul. Regera 32 i Urzędu Celnego w Rybniku, ul. Kłokocińska 51, - jeden raz w czasie trwania umowy chemiczne czyszczenie tapicerki meblowej, - codzienne opróżnianie koszy na śmieci na zewnątrz budynków Izbie Celnej w Katowicach, Urzędzie Celnym w Bielsku Białej , Urzędzie Celnym w Rybniku, Urzędzie Celnym w Częstochowie i siedzibie zamiejscowej IC w Cieszynie. b) sprzątanie terenu wokół budynków będących w trwałym zarządzie Dyrektora Izby Celnej w Katowicach oraz przyległych do nich chodników tj. : Izby Celnej w Katowicach, Urzędu Celnego w Bielsku-Białej, Urzędu Celnego w Rybniku, Urzędu Celnego w Częstochowie oraz w siedzibie zamiejscowej IC w Cieszynie zgodnie z określoną częstotliwością. c) sprzątanie po pracach remontowych lub w ich trakcie - każdorazowo Zamawiający poinformuje Wykonawcę (faksem, pocztą e-mail) w terminie co najmniej 3 dni przed planowanym remontem. d) jeden raz w kwartale mycie ścian malowanych emalią lub glazurowanych w pomieszczeniach sanitarnych, paneli ściennych i sufitowych, itp. e) dwa razy w czasie trwania umowy pastowanie i froterowanie podłóg (pierwszy raz do końca kwietnia, drugi raz do końca listopada). W zakresie Izby Celnej w Katowicach , Urzędu Celnego w Bielsku Białej , zgodnie z zaleceniami producenta (załącznik nr 10). f) co najmniej jeden raz w czasie trwania umowy (nie więcej jednak niż dwa razy) chemiczne czyszczenie wykładzin dywanowych (konkretny termin do uzgodnienia z naczelnikiem / kierownikiem danej jednostki organizacyjnej). g) dwa razy w czasie trwania umowy mycie okien, fasad szklanych, modułów szklanych, pow. zewnętrznej i wewnętrznej szybu windy podlegające pracom wysokościowym - łącznie 571,31 m2 (w okresie -na zlecenie Zamawiającego), h) dwa razy w czasie trwania umowy mycie okien (w okresach: pierwszy raz w marcu / kwietniu, drugi raz w październiku / listopadzie), i) w Izbie Celnej w Katowicach sprzątanie w ramach tzw. serwisu dziennego. Usługa winna być wykonywana w godzinach od 7:00 do 14:00, w ramach usługi wykonawca zobowiązany jest do: - utrzymania na bieżąco czystości na korytarzach, w łazienkach, pomieszczeniach kuchennych, - uzupełniania pojemników materiałami toaletowymi, (które zapewnia Zamawiający) tj. papierem toaletowym, ręcznikami papierowymi i mydłem. - sprzątania pomieszczeń o tzw.: ograniczonym dostępie (zakres prac zgodny z zakresem prac w pozostałych pomieszczeniach) - niezwłocznego, interwencyjnego sprzątania w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, Uwaga: - w Izbie Celnej w Katowicach oraz w Urzędzie Celnym w Bielsku Białej i w Urzędzie Celnym w Rybniku gromadzenie odpadów odbywa się selektywnie (papier, plastik, szkło). - Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji częściowej lub całkowitej ze sprzątania powierzchni zewnętrznej. Wykaz powierzchni do sprzątania w poszczególnych jednostkach organizacyjnych Zamawiającego, godziny świadczenia usługi oraz częstotliwość określona została w załączniku nr 1 do SIWZ W cenie oferty należy uwzględnić m.in. wszystkie koszty materiałów, środków czystości i sprzętu, niezbędne do wykonywania usługi jak również materiały eksploatacyjne np.: worki foliowe, wkłady do muszli klozetowych i pisuarów oraz koszty eksploatacji wszystkich urządzeń niezbędnych do wykonywania usług sprzątania. Wszystkie środki czystości oraz materiały eksploatacyjne używane przez Wykonawcę przy wykonaniu zamówienia muszą posiadać atest dopuszczający do użytkowania jak również aktualny termin ważności i muszą być stosowane zgodnie z przeznaczeniem i zaleceniami producenta. Na żądanie Zamawiającego, w każdym czasie trwania umowy, Wykonawca winien przedłożyć atesty stosowanych środków czystości. Zamawiający wymaga aby Wykonawca wyposażył każdą osobę wykonującą usługę sprzątania: 1) w środki, materiały oraz urządzenia niezbędne do wykonywania usługi, w tym osoby sprzątające w wózki z oprzyrządowaniem do mycia podłóg. 2) w identyfikator zawierający między innymi imię i nazwisko oraz nazwę Wykonawcy. Identyfikatory winne być noszone w widocznym miejscu przez osoby świadczące usługę przy wykonywaniu zadań. Zamawiający, w każdym obiekcie, udostępni Wykonawcy pomieszczenie socjalno-magazynowe, a tam gdzie nie jest to możliwe zaproponuje pomieszczenie do współużytkowania. Jeżeli Wykonawca zgłasza chęć przeprowadzenia wizji w obecności przedstawiciela Zamawiającego winien przesłać pisemne zgłoszenie na numer faksu (32) 358-72-04. Zgłoszenie winno być podpisane przez podmiot uprawniony do reprezentowania Wykonawcy i musi zawierać m.in.: - imię i nazwisko osoby która będzie reprezentować Wykonawcę, Po otrzymaniu zgłoszenia, Zamawiający wyznaczy termin oraz imiennie funkcjonariusza, który będzie Wykonawcy towarzyszył w trakcie wizji. Zamawiający informuje, że obiekty zajmowane przez niego (za wyjątkiem siedziby Izby Celnej w Katowicach) są ogólnie dostępne i wizję można przeprowadzić w godzinach urzędowania danej jednostki organizacyjnej. Zaleca się przeprowadzenie wizji. Zamawiający zastrzega sobie, w czasie trwania umowy, prawo zmniejszenia / zwiększenia metrażu powierzchni sprzątanej w ramach maksymalnej kwoty zobowiązania zawartej w umowie oraz prawo zmiany godzin świadczenia usług. Zamawiający wymaga aby co najmniej 2 osoby, które będą wykonywały usługę sprzątania, posiadały poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli poufne (dotyczy strefy bezpieczeństwa / ochronnej w tym pomieszczeń Kancelarii Tajnej w siedzibie Izby).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie pobiera sie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.katowice.ic.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach