Przetargi.pl
Utrzymanie czystości w pomieszczeniach krytej pływalni oraz hali sportowej Gminnego Ośrodka Sportu w Pawłowicach

Gminny Ośrodek Sportu ogłasza przetarg

  • Adres: 43-250 Pawłowice, ul. Szkolna 1b
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 4724215 , fax. 032 4724215
  • Data zamieszczenia: 2009-06-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Ośrodek Sportu
    ul. Szkolna 1b 1b
    43-250 Pawłowice, woj. śląskie
    tel. 032 4724215, fax. 032 4724215
    REGON: 07274870000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie czystości w pomieszczeniach krytej pływalni oraz hali sportowej Gminnego Ośrodka Sportu w Pawłowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem przetargu jest utrzymanie czystości w pomieszczeniach krytej pływalni oraz hali sportowej Gminnego Ośrodka Sportu w Pawłowicach o powierzchni 3.781 metrów. 2. Sprzątanie odbywa się codziennie przez 7 dni w tygodni w godzinach od 7.00 do 23.00 oraz w pozostałych godzinach doby wg potrzeby, po uzgodnieniu Zamawiającego w Wykonawcą 3. Utrzymanie czystości obejmuje: 3.1. KRYTA PŁYWALNIA (1.481 m2) a) przebieralnie, prysznice wraz z WC, sanitariaty pozostałe, korytarze, klatka schodowa (882 m2) - sprzątanie na bieżąco wg potrzeb, b) pomieszczenia biurowe, pomieszczenie ratowników wraz z umywalnią, pomieszczenia dla osób niepełnosprawnych wraz z umywalnią (204 m2) - sprzątanie raz dziennie, c) plaża basenowa (349 m2) - sprzątanie codziennie po zamknięciu krytej pływalni, d) taras i schody zewnętrzne (46 m2) - sprzątanie dwa razy w miesiącu, e) słup i schody z poręczą (zjeżdżalnia) ze stali nierdzewnej - codzienne wycieranie do sucha po zakończeniu pracy krytej pływalni oraz czyszczenie wraz z konserwacją co 10 dni, f) raz w roku, podczas przerwy technologicznej: - gruntowne czyszczenie i dezynfekcja dna i ścian basenu sportowego i rekreacyjnego o łącznej powierzchni 517,5 m2, - czyszczenie zewnętrznej powierzchni rurowych kanałów wentylacyjnych o średnicy 400 mm, zabudowanych pod stropem hali basenowej, o łącznej długości ok. 90 m, - czyszczenie obudów lamp halogenowych zawieszonych pod stropem hali basenowej wraz z malowaniem antykorozyjnym w kolorze srebrnym ich zawiesi oraz zatrzasków - 38 sztuk, - czyszczenie i malowanie pod stropem hali basenowej farbą antykorozyjną kolorem srebrnym wszystkich cięgien metalowych (46 szt.), oraz wszystkich metalowych okuć belek drewnianych (140 szt.). 3.2. HALA SPORTOWA (2.300 m2) a) korytarze, klatki schodowe, przebieralnie wraz z prysznicami i WC, sanitariaty pozostałe (625 m2) - sprzątanie na bieżąco wg potrzeb, b) pomieszczenie sędziów wraz z umywalnią, pomieszczenie nauczycieli wraz z umywalnią, pomieszczenie aerobiku wraz z szatnią i umywalnią, sala do gimnastyki korekcyjnej, widownia, antresola techniczna, wiatrołapy (332 m2) - sprzątanie raz dziennie, c) arena sportowa - parkiet (1.343 m2) - sprzątanie codziennie po zamknięciu hali sportowej, d) raz w roku: - czyszczenie poliwęglanowych świetlików dachowych oraz ściennych o łącznej powierzchni ok. 280 m2, - czyszczenie metalowych konstrukcji pod stropem hali sportowej, - czyszczenie zewnętrznej powierzchni rurowych kanałów wentylacyjnych o średnicy 400 mm, zabudowanych pod stropem hali sportowej, o łącznej długości ok. 90 m, - czyszczenie obudów lamp halogenowych zawieszonych pod stropem hali sportowej - 44 sztuki, - czyszczenie ścianki wspinaczkowej o powierzchni ok. 150 m2. 3.3 Ponadto należy wykonać : a) czyszczenie żaluzji w pomieszczeniach biurowych (łączna pow.ok.34m2) - raz w roku, b) mycie okien raz na kwartał - łączna powierzchnia okien w krytej pływalni i hali sportowej - ok. 446 m2 c) pastowanie podłóg raz w miesiącu (121 m2) w pomieszczeniach biurowych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 9.000,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wymagane warunki: a) Wykonawcy muszą spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP b) Wykonawcy nie mogą podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ustawy PZP, c) Wykonawcy muszą wykazać się łącznie wykonaniem w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie minimum: - sprzątaniem jednej krytej pływalni o pow. min. 1000m2 , - sprzątaniem jednej areny sportowej z parkietu drewnianego o pow. minimum 1300m2 , Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń wg formuły spełnia/nie spełnia. d) Wykonawcy muszą wykazać się minimum dostępnych / posiadanych maszyn i urządzeń niezbędnych do realizacji umowy: - do ciągłej dyspozycji w obiekcie Zamawiającego: - jedną szorowarkę do podłóg, - jedną polerkę do parkietu drewnianego o obrotach 1.500/min,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenia w myśl art. 22 ust. 1 prawa zamówień publicznych b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (Uwaga: Dostawcą lub wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej oraz podmioty te występujące wspólnie. Dostawcy lub wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. Do oferty musi być dołączone pełnomocnictwo w celu ustalenia podmiotu uprawnionego do występowania w imieniu grupy wykonawców. Zamawiający wymaga aby oferta była podpisana przez osoby uprawnione - art. 23 ust. 2 prawa zamówień publicznych), c) wykaz prac - z podaniem tej wartości oraz daty i miejsca ich wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających (np. referencje,), że roboty zostały wykonane z należytą starannością - wszystkie warunki muszą być spełnione razem aby przedmiotowy podpunkt był zaliczony, d) wykaz sprzętu,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pawlowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach