Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie - Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej we Wrocławiu ogłasza przetarg
- Adres: 00-844 Warszawa, Grzybowska
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 713 378 800, , fax. 713 285 048
- Data zamieszczenia: 2018-09-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie - Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej we Wrocławiu
Grzybowska 80/82
00-844 Warszawa, woj. dolnośląskie
tel. 713 378 800, , fax. 713 285 048
REGON: 368302575 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wodypolskie.bip.gov.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa Osoba Prawna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Utrzymanie czystości w pomieszczeniach biurowych i socjalnych budynku-siedziby Zarządu Zlewni w Nysie przy ul. Ogrodowej 4 w Nysie”. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są usługi pn.: „Utrzymanie czystości w pomieszczeniach biurowych i socjalnych budynku-siedziby Zarządu Zlewni w Nysie przy ul. Ogrodowej 4 w Nysie”. Skrócony opis: Utrzymanie porządku i czystości w budynku –siedzibie Zarządu Zlewni w Nysie, ul. Ogrodowa 4 w Nysie. Zamawiający wymaga od oferenta zapoznania się z obiektami. Oględzin pomieszczeń wymienionych do sprzątania można dokonywać w dni robocze w godzinach od 7-15 po uzgodnieniu telefonicznym pod numerem telefonu 77 431 51 72 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi/ stanowią załącznik/załączniki: - załącznik nr 03 do SIWZ – Szczegółowy Opis Zamówienia, Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a Pzp. Zamawiający, na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (D.U. z 2017r., poz. 1579 z późn.zm.), wymaga, a Wykonawca zobowiązuje się przy realizacji niniejszej umowy do zatrudnienia we własnym przedsiębiorstwie lub przedsiębiorstwie Podwykonawcy na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26.06.1974r. Kodeks pracy (D.U. z 2018r., poz. 917 z późn. zm.), osób wykonujących następujące czynności związane z realizacją przedmiotu umowy: Czynności objęte umową wykonywane będą przez 1 pracownika Wykonawcy (z wyłączeniem zastępstwa na wypadek choroby bądź urlopu). zatrudnionego na umowę o pracę w wymiarze minimum 4 godzin dziennie. Dzienny wymiar czasu pracy nie uwzględnia czynności wykonywanych dodatkowo albo okresowo, wymienionych w załączniku – Opis przedmiotu zamówienia. Utrzymanie czystości w pomieszczeniach biurowych i socjalnych budynku-siedziby Zarządu Zlewni w Nysie przy ul. Ogrodowej 4 w Nysie przez okres 12 miesięcy licząc od dnia zawarcia umowy. W przypadku ujawnienia niespełnienia wymogu zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osoby wykonującej czynności w trakcie realizacji zamówienia określonych wyżej, Wykonawca zobowiązany jest do zatrudnienia na umowę o pracę osoby, której dotyczy uchybienie w terminie nie dłuższym niż 7 dni od daty ujawnienia uchybienia i do okazania Zamawiającemu dokumentów potwierdzających zatrudnienie powyższej osoby na umowę o pracę, w szczególności zanonimizowaną umowę o pracę, zgłoszenia do ZUS czy też wydane pracownikowi potwierdzenie warunków zatrudnienia, pod rygorem naliczania kar umownych ( wzór umowy) W trakcie realizacji przedmiotu niniejszej umowy Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania – przez Wykonawcę lub Podwykonawcę – wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane powyżej. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a/ żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania w/w wymogów i dokonywania ich oceny, b/ żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania w/w wymogów, c/ przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku udziału w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 Formularz ofertowy: 1) załącznik nr 1a do formularza ofertowego - oświadczenie wstępnie potwierdzające, że wykonawca nie podlega wykluczeniu; 2) załącznik nr 1b do formularza ofertowego - oświadczenie wstępnie potwierdzające, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu; 3) załącznik nr 1c do formularza ofertowego - oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp (Jeżeli Wykonawca nie należy do żadnej grupy); 4) załącznik nr 1d do formularza ofertowego – zobowiązanie do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zmówienia. (Jeżeli dotyczy). 2 Sporządzoną przez Wykonawcę „Koncepcję nadzoru nad jakością sprzątania” obejmującą zagadnienia wskazane w pkt 6.4. SIWZ. 3 Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy/wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Kompleksowe świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości powierzchni wewnętrznych i zewnętrznych na terenie nieruchomości i budynku „Centrum Grafit” przy ul. Namysłowskiej 8 we Wrocławiu
Dodano: 2024-06-19 - Sprzątanie pomieszczeń biurowych i gospodarczych w obiektach użytkowanych przez Ekosystem sp. z o.o. we Wrocławiu
Dodano: 2024-05-06 - KPN/9/2024 Usługa sprzątania pomieszczeń w budynkach Karkonoskiego Parku Narodowego w Jeleniej Górze wraz z zamykaniem budynków i z załączaniem systemów alarmowych
Dodano: 2024-04-23 - Usługi sprzątania nieruchomości będących w zarządzie Sądu Okręgowego w Jeleniej Górze oraz pomieszczeń wynajmowanych przez Sąd Okręgowy w Jeleniej Górze.
Dodano: 2024-04-10 - Świadczenie usługi w zakresie utrzymania czystości w siedzibach Prokuratury Okręgowej w Legnicy
Dodano: 2024-04-05 - Sprzątanie pomieszczeń biurowych i gospodarczych w obiektach użytkowanych przez Ekosystem sp. z o.o. we Wrocławiu
Dodano: 2024-04-04 - „USŁUGI PORZĄDKOWE POLEGAJĄCE NA SPRZĄTANIU I STAŁEJ PIELĘGNACJI BOISK, TERENÓW REKREACYJNYCH I PLACÓW ZABAW NA TERENIE GMINY KOBIERZYCE, W PODZIALE NA CZĘŚCI – II POSTĘPOWANIE”
Dodano: 2024-03-21 - USŁUGI PORZĄDKOWE POLEGAJĄCE NA SPRZĄTANIU I STAŁEJ PIELĘGNACJI BOISK, TERENÓW REKREACYJNYCH I PLACÓW ZABAW NA TERENIE GMINY KOBIERZYCE, W PODZIALE NA CZĘŚCI
Dodano: 2024-03-14 - Kompleksowa usługa utrzymania czystości w budynku AGRO Obiekt Hotelowy przy ul. Zwycięskiej 4 w Dolnośląskim Ośrodku Doradztwa Rolniczego.
Dodano: 2024-03-04 - UTRZYMANIE NALEŻYTEGO STANU SANITARNO-PORZĄDKOWEGO NIERUCHOMOŚCI STANOWIĄCYCH MIENIE KOMUNALNE w okresie od 01.03.2024 r. do 28.02.2025 r.
Dodano: 2024-02-20