Przetargi.pl
Utrzymanie czystości w obiektach Sądu Okręgowego w Poznaniu

Sąd Okręgowy w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 61-745 Poznań, Al. Marcinkowskiego 32
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 85 66 004 , fax. 61 85 66 087
  • Data zamieszczenia: 2012-01-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy w Poznaniu
    Al. Marcinkowskiego 32 32
    61-745 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 61 85 66 004, fax. 61 85 66 087
    REGON: 00032385500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.poznan.so.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie czystości w obiektach Sądu Okręgowego w Poznaniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamawiający zleca, a Wykonawca przyjmuje do wykonania codzienne świadczenie usług w zakresie kompleksowego utrzymania czystości w obiektach Zamawiającego, położonych w niżej wymienionych lokalizacjach: Dla CZĘŚCI A: - Poznań, ul. Piaskowa 4-5 - Poznań, ul. Kamiennogórska 26 - Poznań, ul. Szyperska 14 - RODK nr 1, Poznań ul. Dąbrowskiego 79 - RODK nr 2, Poznań, ul. Św. Marcin 66/72 Dla CZĘŚCI B: - Leszno, ul. Chrobrego 7 - RODK w Lesznie, ul. Kasprowicza 3 Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na dwie części, dopuszczając jednocześnie możliwość składania ofert na poszczególne części: Dla CZĘŚCI A: - Sąd Okręgowy w Poznaniu, ul. Piaskowa 4-5, pomieszczenia o łącznej powierzchni 763,22 m?, teren zewnętrzny o powierzchni 100 m?. ( razem 863,22 m? ) - Sąd Okręgowy w Poznaniu, ul. Kamiennogórska 26, pomieszczenia o łącznej powierzchni 1153,57 m? - Sąd Okręgowy w Poznaniu, ul. Szyperska 14, pomieszczenia o łącznej powierzchni 1 628,10 m? - RODK nr 1 w Poznaniu, ul. Dąbrowskiego 79, pomieszczenia o łącznej powierzchni 436,17 m? - RODK nr 2 w Poznaniu, ul. Św. Marcin 66/72, pomieszczenia o łącznej powierzchni 457,30 m? Dla CZĘŚCI B: - Sąd Okręgowy w Poznaniu - Oddział Zamiejscowy w Lesznie, ul. Chrobrego 7, pomieszczenia o łącznej powierzchni 685,96 m?, teren zewnętrzny o powierzchni 50 m?. ( razem 735,96 m? ) - RODK w Lesznie, ul. Kasprowicza 3, pomieszczenia o łącznej powierzchni 123,74 m? - Przez codzienne świadczenie usług rozumiane jest wykonywanie czynności określonych umową w dni powszednie od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. - W ramach niniejszej umowy Wykonawca będzie wykonywać czynności powszechnie przyjęte dla tego typu usług, zapewniając czystość, higienę i estetykę w pomieszczeniach biurowych, pomocniczych, ciągach komunikacyjnych, w pomieszczeniach sanitariatów, m.in. : - zbieranie kurzu i innych nieczystości z podłóg, mebli, gniazdek oraz kontaktów i zainstalowanych lub znajdujących się w pomieszczeniu urządzeń; - usuwanie kurzu i zabrudzeń z cokołów, listew podłogowych, odbojowych, elektrycznych, maskujących okablowanie; - czyszczenie na mokro i stosownymi środkami chemicznymi wykładzin podłogowych typu dywanowego w pokojach biurowych i na korytarzach budynków; - konserwowanie mebli odpowiednimi środkami chemicznymi; - odkurzanie mebli tapicerowanych; - mycie okien, parapetów i ram okiennych wewnątrz pomieszczeń; - czyszczenie żaluzji poziomych i pionowych zainstalowanych w oknach pomieszczeń; - mycie i czyszczenie drzwi przeszklonych i pełnych wraz z ościeżnicami; - zbieraniu i wynoszeniu nieczystości do pojemników zbiorczych (kontenerów), usytuowanych na zewnątrz budynków, wymiana worków na odpady na nowe; - opróżnianie pojemników niszczarek wraz z wymianą worków foliowych - myciu i dezynfekcji armatury i urządzeń sanitarnych; - uzupełnianie papieru toaletowego i ręczników papierowych w pojemnikach zainstalowanych w pomieszczeniach sanitariatów; - uzupełnianiu mydła w płynie w dozownikach - mycie luster oraz szyb w meblach - wymianie worków na odpady w koszach, niszczarkach papieru i pojemnikach sanitarnych, - utrzymanie czystości terenów zewnętrznych poprzez zamiatanie, usuwanie śmieci a także odśnieżanie i posypywanie solą i piaskiem w okresie zimowym. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia i dostarczenia we własnym zakresie i na swój koszt wszelkich środków i urządzeń niezbędnych do realizacji przedmiotu umowy, a w szczególności środków myjących, czyszczących, dezynfekujących, toaletowych w ilościach niezbędnych do utrzymania obiektu w stałej czystości, m.in.: - środków myjących, czyszczących, konserwujących, dezynfekujących; - worków na śmieci; - mydła w płynie; - papieru toaletowego; - ręczników papierowych; - kostek WC dezynfekcyjno-zapachowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium w wysokości: a) w przypadku składania ofert na część A: 2.816 zł b) w przypadku składania ofert na część B: 533 zł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poznan.so.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach