Przetargi.pl
Utrzymanie czystości w obiektach oraz na terenach zewnętrznych posesji Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w Bielsku-Białej oraz jednostek terenowych w Cieszynie i Żywcu

Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bielsku -Białej ogłasza przetarg

  • Adres: 43-300 Bielsko-Biała, ul. Krasińskiego 34
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 33 825 27 15 , fax. 33 825 27 16
  • Data zamieszczenia: 2012-11-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bielsku -Białej
    ul. Krasińskiego 34 34
    43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie
    tel. 33 825 27 15, fax. 33 825 27 16
    REGON: 00001775600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie czystości w obiektach oraz na terenach zewnętrznych posesji Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w Bielsku-Białej oraz jednostek terenowych w Cieszynie i Żywcu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Utrzymanie czystości w obiektach oraz na terenach zewnętrznych posesji Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w Bielsku-Białej oraz jednostek terenowych w Cieszynie i Żywcu 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunków realizacji zamówienia : 2.1Miejsce wykonywania usług. Usługi wykonywane będą w budynkach Oddziału w : - Bielsku-Białej przy ul. Krasińskiego 34 ( bud. A i B ) - Bielsku-Białej przy ul. Traugutta 2 - Cieszynie przy ul. Bielskiej 29 - Żywcu przy ul. Piernikarskiej 2 - Bielsku-Białej w pomieszczeniach budynku PTTK , ul. Krasińskiego 38 ( II piętro ) 2.2 Przedmiot zamówienia. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: 2.2.1 Codzienne ( w dniach pracy urzędu ) sprzątanie ciągów komunikacyjnych , klatek schodowych , holi , wind : - zamiatanie , odkurzanie i wycieranie na mokro podłóg wraz z cokolikami z zastosowaniem odpowiednich środków czyszczących - opróżnianie koszy na śmieci , wymiana worków foliowych , wyniesienie śmieci do pojemników na odpady usytuowanych na zewnątrz budynków - mycie wszystkich drzwi , w tym wejściowych do budynków - mycie parapetów okiennych wewnętrznych i międzyokiennych( dot. okien skrzynkowych ) - mycie schodów , poręczy, barierek, balustrad - czyszczenie kaloryferów , grzejników płytowych, siedzisk dla interesantów - odkurzenie i wytarcie na mokro - mycie powierzchni przeszklonych - ścianek działowych ,drzwi p.poż. na poszczególnych piętrach - sprzątanie wewnątrz kabin dźwigów osobowych - mycie podłóg , drzwi , luster UWAGA ! W okresie jesienno -zimowym , należy zapewnić bieżące sprzątane ciągów komunikacyjnych, w godzinach pracy urzędu tj. 7?? do 15?? . Łączna powierzchnia we wszystkich budynkach Oddziału , o których mowa w pkt. 2.2.1 wynosi 3423,41 m?., w tym : 1. Bielsko-Biała ul. Krasińskiego 34 1579,93 m? 2. Bielsko-Biała ul. Krasińskiego 38 45,70 m? 3. Bielsko-Biała ul. Traugutta 2 626,05 m? 4. TI Cieszyn ul. Bielska 29 613,43 m? 5. TI Żywiec ul. Piernikarska 2 558,30 m? Pranie dywanów i wykładzin dywanowych 1 raz w roku w terminie uzgodnionym z Zamawiającym o łącznej powierzchni we wszystkich budynkach 304,28 m?, w tym: 1. Bielsko-Bała - 121,10 m?, 2. Cieszyn - 183,18 m? Mycie okien polegające na : - umyciu szyb, ram i parapetów ( każdą szybę należy myć oddzielnie od strony wewnętrznej i zewnętrznej ), - umyciu osłon metalowych zewnętrznych ( dotyczy budynku w Cieszynie ), - umyciu drzwi przeszklonych, - umyciu żaluzji poziomych, - zdjęciu, wyczyszczeniu i założeniu żaluzji pionowych ( vertikali) UWAGA : mycie okien będzie przeprowadzone dwa razy w roku ( kwiecień, październik ) , Ewentualną zmianę powyższego terminu strony uzgodnią między sobą pisemnie. Szczegóły przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: I. WYSOKOŚĆ WADIUM Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 6.420,62 zł ( słownie: sześć tysięcy czterysta dwadzieścia złotych 62/100 ). II. FORMA WADIUM 1. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku z poniższych form: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. z 2007 r., nr 42, poz. 275).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach