Przetargi.pl
Utrzymanie czystości w lokalach należących do Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Szczecinie

Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie ogłasza przetarg

  • Adres: 70-323 Szczecin, ul. Gen. Sikorskiego 3
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 48 50 563 , fax. 091 48 57 603
  • Data zamieszczenia: 2010-08-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
    ul. Gen. Sikorskiego 3 3
    70-323 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 48 50 563, fax. 091 48 57 603
    REGON: 00543335300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mopr.szczecin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie czystości w lokalach należących do Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Szczecinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie czystości w lokalach należących do Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Szczecinie. Zakres zamówienia obejmuje kompleksowe sprzątanie w lokalach należących do Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Szczecinie: a) w okresie od 13.09.2010 do 31.12.2010 r. o łącznej powierzchni 4.651,03 m2 według wykazu stanowiącego załącznik nr 1a do siwz b) w okresie od 01.01.2011 do 31.12.2011 r. o łącznej powierzchni 5.460,07 m2 według wykazu stanowiącego załącznik nr 1b do siwz Zakres prac porządkowych ( od 13.09.2010 do 31.12.2010 r. ) obejmuje: 1)Czyszczenie i konserwację podłóg: a)codzienne zamiatanie, mycie podłóg i posadzek zmywalnych, odkurzanie wykładzin, b)1 (jeden) raz w roku pranie wykładzin dywanowych, c)pokrywanie powłoką akrylową - posiadającą właściwości antypoślizgowe podłóg i posadzek zmywalnych nie rzadziej niż raz na dwa miesiące, 2)codzienne czyszczenie i konserwację mebli oraz odkurzanie mebli tapicerowanych, ścieranie kurzu z urządzeń biurowych 3)codzienne czyszczenie drzwi, grzejników, włączników światła, usuwanie pajęczyn, 4)codzienne opróżnianie koszy na śmieci wraz z wymianą worków na śmieci oraz wynoszenie ich do pojemników znajdujących się na zewnątrz budynków, 5)Utrzymanie czystości w toaletach: a)codzienne mycie i dezynfekowanie urządzeń sanitarnych i armatury wraz z myciem glazury terakoty, b)bieżąca wymiana wkładek dezynfekcyjnych w muszlach, c)bieżące uzupełnianie papieru toaletowego , mydła i ręczników papierowych 6)Bieżące utrzymanie w czystości wejść do lokali, czyszczenie poręczy, drzwi wraz z tablicami informacyjnymi, wycieraczek, 7)Utrzymanie w stałej czystości windy, 8)Mycie okien 1 raz w roku, Realizacja przedmiotu zamówienia następować będzie w dni powszednie od poniedziałku do piątku od godziny 15.30 do godz. 22.00 w lokalach wskazanych w załączniku nr 1a do siwz. Zakres prac porządkowych ( od 01.01.2011 do 31.12.2011 r.) obejmuje : 1) Czyszczenie i konserwację podłóg: a)codzienne zamiatanie, mycie podłóg i posadzek zmywalnych, odkurzanie wykładzin, b)2 (dwa) razy w roku pranie wykładzin dywanowych, c)pokrywanie powłoką akrylową - posiadającą właściwości antypoślizgowe podłóg i posadzek zmywalnych nie rzadziej niż raz na dwa miesiące, 2)Codzienne czyszczenie i konserwację mebli oraz odkurzanie mebli tapicerowanych, ścieranie kurzu z urządzeń biurowych 3)Codzienne czyszczenie drzwi, grzejników, włączników światła, usuwanie pajęczyn, 4)codzienne opróżnianie koszy na śmieci wraz z wymianą worków na śmieci oraz wynoszenie ich do pojemników znajdujących się na zewnątrz budynków, 5)Utrzymanie czystości w toaletach: a)codzienne mycie i dezynfekowanie urządzeń sanitarnych i armatury wraz z myciem glazury terakoty, b)bieżąca wymiana wkładek dezynfekcyjnych w muszlach, c)bieżące uzupełnianie papieru toaletowego , mydła i ręczników papierowych 6) Bieżące utrzymanie w czystości wejść do lokali, czyszczenie poręczy, drzwi wraz z tablicami informacyjnymi, wycieraczek, 7)Utrzymanie w stałej czystości windy, 8)Mycie okien 2 razy w roku, Realizacja przedmiotu zamówienia następować będzie w dni powszednie od poniedziałku do piątku od godziny 15.30 do godz. 22.00 w lokalach wskazanych w załączniku nr 1b do siwz
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 747000006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: WWW.bip.mopr.szczecin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach