Przetargi.pl
Świadczenie usług w zakresie utrzymywania czystości wewnątrz budynku administracyjnego Urzędu Skarbowego w Kamieniu Pomorskim przy ul. Jedności Narodowej 5 oraz terenu przyległego do budynku.

Urząd Skarbowy ogłasza przetarg

  • Adres: 72-400 Kamień Pomorski, ul. Jedności Narodowej 5
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 3820054 , fax. 091 3821946
  • Data zamieszczenia: 2009-05-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Skarbowy
    ul. Jedności Narodowej 5 5
    72-400 Kamień Pomorski, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 3820054, fax. 091 3821946
    REGON: 81101892000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.us-kamien-pom.is.szczecin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług w zakresie utrzymywania czystości wewnątrz budynku administracyjnego Urzędu Skarbowego w Kamieniu Pomorskim przy ul. Jedności Narodowej 5 oraz terenu przyległego do budynku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Świadczenie usług w zakresie utrzymywania czystości wewnątrz budynku administracyjnego Urzędu Skarbowego w Kamieniu Pomorskim przy ul. Jedności Narodowej 5 oraz terenu przyległego do budynku
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 747000006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga składania wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy: spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity z 2007, Dz U nr 223, poz. 1655 z zm.) na potwierdzenie których przedłożą wymagane w SIWZ dokumenty oraz nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie przedstawionych przez wykonawców dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.1 Formularz oferty (załącznik nr 1 SIWZ), 6.2 Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 SIWZ), 6.3 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo składania ofert, 6.4 wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia , z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.us-kamien-pom.is.szczecin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach