Przetargi.pl
Utrzymanie czystości w ciągach dróg wojewódzkich w miejscowościach na obszarze działania Rejonu Dróg Wojewódzkich Sulęcin Zadanie nr 1: Powiat międzyrzecki Zadanie nr 2: Powiat sulęciński i słubicki

Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze ogłasza przetarg

  • Adres: 65-042 Zielona Góra, Al. Niepodległości 32
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 3280300 , fax. 068 3280332
  • Data zamieszczenia: 2012-06-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze
    Al. Niepodległości 32 32
    65-042 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 068 3280300, fax. 068 3280332
    REGON: 00609282000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.zgora.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie czystości w ciągach dróg wojewódzkich w miejscowościach na obszarze działania Rejonu Dróg Wojewódzkich Sulęcin Zadanie nr 1: Powiat międzyrzecki Zadanie nr 2: Powiat sulęciński i słubicki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje: Dotyczy zadania nr 1: Powiat międzyrzecki. 1. Mechaniczne zamiatanie pasa jezdni o szer. 1,0 m przy krawężnikach - 16 842,00 m2 2. Usuwanie papierów, puszek, butelek, liści i innych zanieczyszczeń z pasa drogowego (na całej szerokości: jezdnia wraz z chodnikiem i pasami zieleni) - 12 960,00 mb 3. Koszenie traw i chwastów wraz z wygrabieniem liści i wywiezieniem skoszonej trawy - 31 760,00 m2 4. Utrzymanie żywopłotów (przycinanie) - 641,00 mb 5. Oczyszczanie osadników studzienek kanalizacji deszczowej - 100,00 szt. Dotyczy zadania nr 2: Powiat sulęciński i słubicki 1. Mechaniczne zamiatanie pasa jezdni o szer. 1,0 m przy krawężnikach - 50 890,00 m2 2. Usuwanie papierów, puszek, butelek, liści i innych zanieczyszczeń z pasa drogowego (na całej szerokości: jezdnia wraz z chodnikiem i pasami zieleni) - 35 164,00 mb 3. Koszenie traw i chwastów wraz z wygrabieniem liści i wywiezieniem skoszonej trawy - 23 679,00 m2 4. Utrzymanie żywopłotów(przycinanie) - 410,00 mb 5. Oczyszczanie osadników studzienek kanalizacji deszczowej - 281,00 szt. Roboty objęte zamówieniem będą realizowane przez Wykonawcę etapami - jako roboty częściowe, w dwóch trybach: a) tryb awaryjny - maksymalny czas do rozpoczęcia ich realizacji - 12 godz. od chwili przyjęcia zlecenia, dokonanego przez Zamawiającego przy użyciu faksu. Konieczne jest opatrzenie zlecenia adnotacją - tryb awaryjny. b) tryb podstawowy - zamówienia wg potrzeb - czas rozpoczęcia ich realizacji - 3 dni od przyjęcia pisemnego zlecenia od Zamawiającego (możliwe jest przesłanie zlecenia przy użyciu faksu). Zlecenie będzie szczegółowo określać lokalizację, ilość oraz termin wykonania prac. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne określone zostały w Rozdziale III SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906100006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zdw.zgora.pl (bezpłatnie)
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach