Przetargi.pl
Utrzymanie czystości w ciągach dróg wojewódzkich na terenach miejskich i zamiejskich na obszarze działania Rejonu Dróg Wojewódzkich w Kłodawie: Zadanie nr 1 - m. Strzelce Krajeńskie Zadanie nr 2 - m. Dobiegniew Zadanie nr 3 - m. Drezdenko Zadanie nr 4 - m. Rzepin Zadanie nr 5 - m. Sulęcin Zadanie nr 6 - m. Międzyrzecz - Bobowicko Zadanie nr 7 - m. Torzym

Województwo Lubuskie - Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze ogłasza przetarg

  • Adres: 65-042 Zielona Góra, Al. Niepodległości 32
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 3280300 , fax. 068 3280332
  • Data zamieszczenia: 2016-02-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Województwo Lubuskie - Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze
    Al. Niepodległości 32 32
    65-042 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 068 3280300, fax. 068 3280332
    REGON: 00609282000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.zgora.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie czystości w ciągach dróg wojewódzkich na terenach miejskich i zamiejskich na obszarze działania Rejonu Dróg Wojewódzkich w Kłodawie: Zadanie nr 1 - m. Strzelce Krajeńskie Zadanie nr 2 - m. Dobiegniew Zadanie nr 3 - m. Drezdenko Zadanie nr 4 - m. Rzepin Zadanie nr 5 - m. Sulęcin Zadanie nr 6 - m. Międzyrzecz - Bobowicko Zadanie nr 7 - m. Torzym
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje: ZADANIE nr 1: 1) Utrzymanie czystości nawierzchni poprzez: zamiatanie mechaniczne pasa jezdni o szer. po 0.50 m przy krawężnikach (obustronnie) oraz usuwanie papierów, puszek, butelek, liści i innych zanieczyszczeń w obrębie całego pasa drogowego (jezdnia wraz z chodnikami i pasami zieleni), z wywozem wszystkich nieczystości pozyskanych w trakcie utrzymania czystości, 5 razy w trakcie obowiązywania umowy, jeden raz w miesiącu - w czwartek lub piątek. Droga wojewódzka nr 156 Strzelce Kraj. ul. Wyzwolenia i Al. Wolności - droga Nr 156 na odc. od km 43+000 do km 45+600 powierzchnia do oczyszczenia: 2 600 m x 0,5 m x 2 (obustronnie) = 2.600 m2 Powierzchnia łączna - 2600 m2 2) Utrzymanie czystości w pasie zieleni poprzez: koszenie trawy i chwastów wraz z wygrabieniem liści i wywiezieniem skoszonej trawy, 2-krotnie w okresie obowiązywania umowy. Każde koszenie poprzedzone będzie pisemnym poleceniem. Termin wykonania maksymalnie 14 dni od otrzymania pisemnego polecenia. Droga wojewódzka nr 156 Strzelce Kraj. ul. Wyzwolenia i Al. Wolności - droga Nr 156 na odc. km 43+968 do km 45+600 - 800 m? Powierzchnia łączna - 800 m2 ZADANIE nr 2: 1) Utrzymanie czystości nawierzchni poprzez: zamiatanie mechaniczne pasa jezdni o szer. po 0.50 m przy krawężnikach (obustronnie) oraz usuwanie papierów, puszek, butelek, liści i innych zanieczyszczeń obrębie całego pasa drogowego (jezdnia wraz z chodnikami i pasami zieleni), z wywozem wszystkich nieczystości pozyskanych w trakcie utrzymania czystości, 5 razy w trakcie obowiązywania umowy, jeden raz w miesiącu - w czwartek lub piątek. 1) Dobiegniew ul. Woj. Polskiego - droga Nr 160 na odc. od km 52+780 do km 53+140 - powierzchnia do oczyszczenia: 360 m x 0,5 m (prawa) = 180,00 m2 2) Dobiegniew ul. Woj. Polskiego - droga Nr 160 na odc. od km 53+270 do km 53+553 - powierzchnia do oczyszczenia: 283 m x 0,5 m (lewa) = 141,50 m2 3) Dobiegniew ul. Woj. Polskiego - droga Nr 160 na odc. od km 53+553 do km 53+650 - powierzchnia do oczyszczenia: 97 m x 0,5 m x 2 (obustronnie) = 97,00 m2 4) Dobiegniew ul. Poznańska - droga Nr 160 na odc. od km 53+650 do km 54+250 - powierzchnia do oczyszczenia: 600 m x 0,5 m x 2 (obustronnie) = 600,00 m2 5) Dobiegniew ul. Nowomłyńska - droga Nr 161 na odc. od km 00+000 do km 0+225 - powierzchnia do oczyszczenia: 225 m x 0,5 m 0 (str. lewa) = 122,50 m2 Powierzchnia łączna - 1 141,00 m2 ZADANIE nr 3: 1) Utrzymanie czystości nawierzchni poprzez: zamiatanie mechaniczne pasa jezdni o szer. po 0.50 m przy krawężnikach (obustronnie) oraz usuwanie papierów, puszek, butelek, liści i innych zanieczyszczeń w obrębie całego pasa drogowego (jezdnia wraz z chodnikami i pasami zieleni), z wywozem wszystkich nieczystości pozyskanych w trakcie utrzymania czystości, 5 razy w trakcie obowiązywania umowy, jeden raz w miesiącu - w czwartek lub piątek. 1) Drezdenko ul. Dworcowa, Niepodległości, Al. Piastów, Żeromskiego, Marszałkowska, Kościuszki, Pułaskiego i Poznańska - droga Nr 160 na odc. Od km 69+440 do km 73+300 - powierzchnia do oczyszczenia: 3 860 m x 0,5 m x 2 (obustronnie) = 3 860,00 m2 2) Drezdenko ul. Długa - droga Nr 164 na odc. Od km 12+210 do km 13+520 - powierzchnia do oczyszczenia: 1 310 m x 0,5 m x 2 (obustronnie) = 1 310,00 m2 3) Drezdenko ul. Pierwszej Brygady - droga Nr 181 na odc. Od km 0+000 do km 1+000 - powierzchnia do oczyszczenia: 1 000 m x 0,5 m x 2 (obustronnie) = 1 000,00 m2 Powierzchnia łączna - 6 170,00 m2 2) Utrzymanie czystości w pasie zieleni poprzez: koszenie trawy i chwastów wraz z wygrabieniem liści i wywiezieniem skoszonej trawy, 2-krotnie w okresie obowiązywania umowy. Każde koszenie poprzedzone będzie pisemnym poleceniem. Termin wykonania maksymalnie 14 dni od otrzymania pisemnego polecenia. Drezdenko, ul. Dworcowa, Niepodległości, I Brygady - łącznie 1 300 m2 ZADANIE nr 4: 1) Utrzymanie czystości nawierzchni poprzez: zamiatanie mechaniczne pasa jezdni o szer. po 0.50 m przy krawężnikach (obustronnie) oraz usuwanie papierów, puszek, butelek, liści i innych zanieczyszczeń w obrębie całego pasa drogowego (jezdnia wraz z chodnikami i pasami zieleni), z wywozem wszystkich nieczystości pozyskanych w trakcie utrzymania czystości, 5 razy w trakcie obowiązywania umowy, jeden raz w miesiącu - w czwartek lub piątek. 1. Rzepin ul. Słowackiego - droga Nr 139 na odc. od km 21+270 ÷ 21+780 - powierzchnia do oczyszczenia: 510 m x 0,5 m x 2 (obustronnie) = 510,00 m2 2. Rzepin ul. Słubicka - droga Nr 139 na odc. od km 21+780 ÷ 22+009 -powierzchnia do oczyszczenia: 229 m x 0,5 m x 2 (obustronnie) = 229,00 m2 3. Rzepin ul. Mickiewicza - droga Nr 139 na odc. od km 22+009 ÷22+651 -powierzchnia do oczyszczenia: 642 m x 0,5 m x 2 (obustronnie) = 642,00 m2 4. Obwodnica Rzepina - droga Nr 139 na odc. od km 23+080 ÷ 24+253 - powierzchnia do oczyszczenia: 1173 m x 0,5 m x 2 (obustronnie) = 1 173,00 m2 5. Rzepin ul. Kilińskiego - droga Nr 139 na odc. od km 24+253 ÷ 25+019 - powierzchnia do oczyszczenia: 766 m x 0,5 m x 2 (obustronnie) = 766,00 m2 6. Rzepin ul. Ośniańska - droga Nr 134 na odc. od km 28+089 ÷ 28+455 - powierzchnia do oczyszczenia: 366 m x 0,5 m x 2 (obustronnie) = 366,00 m2 7. Rzepin ul. Mickiewicza - droga Nr 134 na odc. od km 28+455 ÷ 28+509 powierzchnia do oczyszczenia: 54 m x 0,5 m x 2 (obustronnie) = 54,00 m2 Powierzchnia łączna - 3 740,00 m2 2) Utrzymanie czystości w pasie zieleni poprzez: koszenie trawy i chwastów wraz z wygrabieniem liści i wywiezieniem skoszonej trawy, 2-krotnie w okresie obowiązywania umowy. Każde koszenie poprzedzone będzie pisemnym poleceniem. Termin wykonania maksymalnie 14 dni od otrzymania pisemnego polecenia. Droga wojewódzka nr 139 Rzepin - ul. Kilińskiego strona prawa - łącznie 2000 m2 ZADANIE nr 5: 1) Utrzymanie czystości nawierzchni poprzez: zamiatanie mechaniczne pasa jezdni o szer. po 0.50 m przy krawężnikach (obustronnie) oraz usuwanie papierów, puszek, butelek, liści i innych zanieczyszczeń w obrębie całego pasa drogowego (jezdnia wraz z chodnikami i pasami zieleni), z wywozem wszystkich nieczystości pozyskanych w trakcie utrzymania czystości, 5 razy w trakcie obowiązywania umowy, jeden raz w miesiącu - w czwartek lub piątek. 1. Sulęcin ul. 3-ego Maja - droga Nr 137 na odc. od km 39+857 ÷ 40+076 str. P powierzchnia do oczyszczenia 219 m x 0,5 m (str. prawa) = 109,5 m2 2. Sulęcin ul. 3-ego Maja - droga Nr 137 na odc. od km 39+978 ÷ 40+708 str. L powierzchnia do oczyszczenia: 730 m x 0,5 m = 365 m2 +106,50 m2 rondo 3. Sulęcin ul. Wiejska - droga Nr 137 na odc. od km 40+708 ÷ 41+081 str. P+L powierzchnia do oczyszczenia: 373m x 0,5 m x 2 (obustronnie) = 373 m2 +108 m2 rondo 4. Sulęcin ul. E. Plater - droga Nr 137 na odc. od km 41+081 ÷ 41+902 str. P+L powierzchnia do oczyszczenia: 821 m x 0,5 m x 2 (obustronnie) = 821 m2 +100 m2 rondo 5. Sulęcin ul. Poznańska - droga Nr 137 na odc. od km 41+902 ÷ 43+210 str. P powierzchnia do oczyszczenia: 1308 m x 0,5 m = 654 m2 6. Sulęcin ul. Poznańska - droga Nr 137 na odc.. od km 41+902 ÷ 43+110 str. L - powierzchnia do oczyszczenia : 1208m x 0,5 = 604m? 7. Sulęcin ul. E. Plater - droga Nr 138 na odc. od 14+560 ÷ 14+718 powierzchnia do oczyszczenia: 158 m x 0,5 m x 2 (obustronnie) = 158 m2 8. Sulęcin ul. Witosa - droga Nr 138 na odc. od 14+718 ÷ 16+160 str.P powierzchnia do oczyszczenia: 1442 m x 0,5 m = 721 m2 9. Sulęcin ul. Witosa - droga Nr 138 na odc. od 14+718 ÷ 15+425 str. L powierzchnia do oczyszczenia: 707 m x 0,5 m = 353,5 m2 Powierzchnia łączna - 4 473,50 m2 2) Utrzymanie czystości w pasie zieleni poprzez: koszenie trawy i chwastów wraz z wygrabieniem liści i wywiezieniem skoszonej trawy, 2-krotnie w okresie obowiązywania umowy. Każde koszenie poprzedzone będzie pisemnym poleceniem. Termin wykonania maksymalnie 14 dni od otrzymania pisemnego polecenia. Droga wojewódzka nr 137 Sulęcin - ul. 3 Maja i Wiejska - łącznie 5000 m? ZADANIE nr 6: 1) Utrzymanie czystości nawierzchni poprzez: zamiatanie mechaniczne pasa jezdni o szer. po 0.50 m przy krawężnikach (obustronnie) oraz usuwanie papierów, puszek, butelek, liści i innych zanieczyszczeń w obrębie całego pasa drogowego (jezdnia wraz z chodnikami i pasami zieleni), z wywozem wszystkich nieczystości pozyskanych w trakcie utrzymania czystości, 5 razy w trakcie obowiązywania umowy, jeden raz w miesiącu - w czwartek lub piątek. 1. Międzyrzecz ul. Zachodnia - droga Nr 137 na odc. od km 74+580 ÷ 75+221 - powierzchnia do oczyszczenia: 641m x 0,5 m x 2 (obustronnie) = 641 m2 2. Międzyrzecz ul. Młyńska - droga Nr 137 na odc. od km 75+221 ÷ 75+666 - powierzchnia do oczyszczenia: 445 m x 0,5 m x 2 (obustronnie) = 445 m2 3. Międzyrzecz ul. 30-ego Stycznia - droga Nr 137 na odc. od km 75+666 ÷ 76+651 - powierzchnia do oczyszczenia: 985 m x 0,5 m x 2 (obustronnie) = 985 m2 4. Międzyrzecz ul. Poznańska - droga Nr 137 na odc. od km 76+651 ÷ 76+994 - powierzchnia do oczyszczenia: 343 m x 0,5 m (str. prawa) = 171,5 m2 5. Międzyrzecz ul. Poznańska - droga Nr 137 na odc. od km 76+651 ÷ 78+552 - powierzchnia do oczyszczenia: 1901 m x 0,5 m (str. lewa) = 950,5 m2 6. Bobowicko ul. Międzyrzecka droga Nr 137 km 80+051 ÷ 80+250 str. P - powierzchnia do oczyszczenia 199 m x 0,5 m (str. prawa) = 99,5 m2 7. Bobowicko ul. Trzcielska droga Nr 137 na odc.od km 80+412 ÷ 80+861 - powierzchnia do oczyszczenia: 449 m x 0,5 m x 2 (obustronnie) = 449 m2 Powierzchnia łączna - 3 741,50 m2 2) Utrzymanie czystości w pasie zieleni poprzez: koszenie trawy i chwastów wraz z wygrabieniem liści i wywiezieniem skoszonej trawy, 2-krotnie w okresie obowiązywania umowy. Każde koszenie poprzedzone będzie pisemnym poleceniem. Termin wykonania maksymalnie 14 dni od otrzymania pisemnego polecenia. Międzyrzecz, ul. Zachodnia, Młyńska, 30-go Stycznia, Poznańska - łącznie 26 446 m? ZADANIE nr 7: 1) Utrzymanie czystości nawierzchni poprzez: zamiatanie mechaniczne pasa jezdni o szer. po 0.50 m przy krawężnikach (obustronnie) oraz usuwanie papierów, puszek, butelek, liści i innych zanieczyszczeń w obrębie całego pasa drogowego (jezdnia wraz z chodnikami i pasami zieleni), z wywozem wszystkich nieczystości pozyskanych w trakcie utrzymania czystości, 5 razy w trakcie obowiązywania umowy, jeden raz w miesiącu - w czwartek lub piątek. 1. Torzym ul. Sulęcińska - droga Nr 138 na odc. od km 28+637 do 30+079 - powierzchnia do oczyszczenia: 1442 m x 0,5 m (str. prawa) = 721,00 m2 2. Torzym ul. Sulęcińska - droga Nr 138 na odc. od km 28+637 do 30+079 - powierzchnia do oczyszczenia: 1442 m x 0,5 m (str. lewa) = 721,00 m2 3. Torzym ul. Warszawska - droga Nr 138 na odc. od km 30+079 do 30+312 - powierzchnia do oczyszczenia: 223 m x 0,5 m x 2 (obustronnie) = 223,00 m2 4. Torzym ul. Krośnieńska - droga Nr 138 na odc. od km 30+330 do 30+765 str. P - powierzchnia do oczyszczenia: 435 m x 0,5 m = 217,50 m2 5. Torzym ul. Krośnieńska - droga nr 138 na odc. od km 30+330 ÷ 31+060 str. L - powierzchnia do oczyszczenia 730 m x 0,5 m = 365 m2 Powierzchnia łączna - 2 247,50 m2 2) Utrzymanie czystości w pasie zieleni poprzez: koszenie trawy i chwastów wraz z wygrabieniem liści i wywiezieniem skoszonej trawy, 2-krotnie w okresie obowiązywania umowy. Każde koszenie poprzedzone będzie pisemnym poleceniem. Termin wykonania maksymalnie 14 dni od otrzymania pisemnego polecenia. Droga wojewódzka nr 138 Torzym , ul. Krośnieńska strona prawa - łącznie 1 163,00 m? Dotyczy wszystkich zadań: Usługi będą realizowane przez Wykonawcę w różnych okresach w zależności od potrzeb: a) w sytuacjach zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego np.: po wichurze, burzy, ulewnych opadach deszczu itp. maksymalny czas na przystąpienie do usunięcie zanieczyszczeń spowodowanych przez powyższe okoliczności będzie wynosił .. godziny od chwili przyjęcia zlecenia przy użyciu faksu,telefonicznego, poczty elektronicznej. b) w pozostałych sytuacjach - każdorazowo zostanie określany czas realizacji od chwili przyjęcia zlecenia, przy użyciu faksu telefonicznego, poczty elektronicznej. Zlecenie, o którym mowa powyżej, będące podstawą do realizacji usług, będzie zawierać: zakres prac, ich szczegółową lokalizację oraz termin wykonania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne określone zostały w Rozdziale III SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906100006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości:ZADANIE nr 1 -280,00 zł (słownie: dwieście osiemdziesiąt 00/100 zł) ZADANIE nr 2 - 100,00 zł (słownie: sto 00/100 zł) ZADANIE nr 3 - 600,00 zł ( słownie: sześćset 00/100 zł) ZADANIE nr 4 - 360,00 zł (słownie: trzysta sześćdziesiąt 00/100 zł) ZADANIE nr 5 - 460,00 zł (słownie: czterysta sześćdziesiąt 00/100 zł) ZADANIE nr 6 - 650,00 zł (słownie: sześćset pięćdziesiąt 00/100 zł) ZADANIE nr 7 - 200,00 zł (słownie: dwieście 00/100 zł) 2. Wadium wnosisię przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: GETIN NOBLE BANK S.A. o/Zielona Góra nr 38 1560 0013 2263 6869 1000 0011. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. W przypadku wniesienia wadium w innej postaci niż pieniądz, oryginał dokumentu złożyć w pokoju nr 5 lub przesłać z ofertą w oddzielnej kopercie, a do oferty załączyć kserokopię dokumentu. 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych lub ubezpieczeniowych 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. nr 42, poz. 275, z 2008 r. nr 116, poz. 730 i 732 i nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. nr 96, poz. 620).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: czas reakcji Wykonawcy w sytuacjach zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zdw.zgora.pl (bezpłatnie)
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach