Przetargi.pl
Utrzymanie czystości w ciągach dróg wojewódzkich na terenach miejskich na obszarze działania Rejonu Dróg Wojewódzkich w Sulęcinie: Zadanie nr 1 - Powiat międzyrzecki Zadanie nr 2 - Powiat sulęciński i słubicki

Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze ogłasza przetarg

  • Adres: 65-042 Zielona Góra, Al. Niepodległości 32
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 3280300 , fax. 068 3280332
  • Data zamieszczenia: 2013-02-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze
    Al. Niepodległości 32 32
    65-042 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 068 3280300, fax. 068 3280332
    REGON: 00609282000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.zgora.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie czystości w ciągach dróg wojewódzkich na terenach miejskich na obszarze działania Rejonu Dróg Wojewódzkich w Sulęcinie: Zadanie nr 1 - Powiat międzyrzecki Zadanie nr 2 - Powiat sulęciński i słubicki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    DOTYCZY ZADANIA NR 1 Zamówienie obejmuje: 1.Mechaniczne zamiatanie pasa jezdni o szer. 1,0 m przy krawężnikach - 15 000 m2 2.Usuwanie papierów, puszek, butelek, liści i innych zanieczyszczeń z pasa drogowego (na całej szerokości: jezdnia wraz z chodnikiem i pasami zieleni) - 2 500,00 mb 3.Koszenie traw i chwastów wraz z wygrabieniem liści i wywiezieniem skoszonej trawy - 31 760,00 m2 4.Oczyszczenie osadników studzienek kanalizacji deszczowej - 80,00 szt. 5.Oczyszczenie chodników z wrastającej roślinności (chwastów, traw) - 2 000,00 m2 6.Oczyszczenie powierzchni przykrawęznikowych z wrastającej roślinności, piasku i innych zanieczyszczeń o szer. min. 25 cm - 6 680,00 mb Usługi objęte zamówieniem będą realizowane przez Wykonawcę w różnych okresach w zależności od potrzeb: a) w sytuacjach zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego, maksymalny czas na przystąpienie do realizacji czy zabezpieczenia terenu będzie wynosił 4 godziny od chwili przyjęcia zlecenia pisemnego przy użyciu faksu/ telefonicznego*, w tym czasie należy między innymi wykonać tymczasowe oznakowanie i zabezpieczenie miejsca prac. b) w pozostałych sytuacjach - każdorazowo zostanie określany czas realizacji od chwili przyjęcia zlecenia pisemnego przy użyciu faksu. * zlecenia telefoniczne będą miały zastosowanie tylko w dni wolne od pracy i świąteczne oraz poza godzinami urzędowania RDW Sulęcin Zlecenie, o którym mowa w pkt a) i b), będące podstawą do realizacji prac, będzie zawierać: zakres prac, ich szczegółową lokalizację oraz termin wykonania. DOTYCZY ZADANIA NR 2 Zamówienie obejmuje: 1.Mechaniczne zamiatanie pasa jezdni o szer. 1,0 m przy krawężnikach - 25 000 m2 2.Usuwanie papierów, puszek, butelek, liści i innych zanieczyszczeń z pasa drogowego (na całej szerokości: jezdnia wraz z chodnikiem i pasami zieleni) - 6 000,00 mb 3.Koszenie traw i chwastów wraz z wygrabieniem liści i wywiezieniem skoszonej trawy - 10 000,00 m2 4.Oczyszczenie osadników studzienek kanalizacji deszczowej - 210,00 szt. 5.Oczyszczenie chodników z wrastającej roślinności (chwastów, traw) - 3 600,00 m2 6.Oczyszczenie powierzchni przykrawężnikowych z wrastającej roślinności, piasku i innych zanieczyszczeń o szer. min. 22 cm - 14 000,00 mb Usługi objęte zamówieniem będą realizowane przez Wykonawcę w różnych okresach w zależności od potrzeb: a) w sytuacjach zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego, maksymalny czas na przystąpienie do realizacji czy zabezpieczenia terenu będzie wynosił 4 godziny od chwili przyjęcia zlecenia pisemnego przy użyciu faksu/ telefonicznego*, w tym czasie należy między innymi wykonać tymczasowe oznakowanie i zabezpieczenie miejsca prac. b) w pozostałych sytuacjach - każdorazowo zostanie określany czas realizacji od chwili przyjęcia zlecenia pisemnego przy użyciu faksu. * zlecenia telefoniczne będą miały zastosowanie tylko w dni wolne od pracy i świąteczne oraz poza godzinami urzędowania RDW Sulęcin Zlecenie, o którym mowa w pkt a) i b), będące podstawą do realizacji prac, będzie zawierać: zakres prac, ich szczegółową lokalizację oraz termin wykonania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne dla Zadania nr 1 i 2 określone zostały w Rozdziale III SIWZ. Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, stanowiące nie więcej niż 30% wartości zamówienia podstawowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906100006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zdw.zgora.pl (bezpłatnie)
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach