Przetargi.pl
Utrzymanie czystości w budynku i na zewnątrz budynku zlokalizowanego przy ul. Juliusza Słowackiego 7 w Radomiu będącego siedzibą VIII Wydziału Zamiejscowego Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Warszawie

Wojewódzki Sąd Administracyjny w Warszawie ogłasza przetarg

  • Adres: 00-013 Warszawa, ul. Jasna 2/4
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-22 5537870 , fax. 02 8269160
  • Data zamieszczenia: 2009-12-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Sąd Administracyjny w Warszawie
    ul. Jasna 2/4 2/4
    00-013 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 0-22 5537870, fax. 02 8269160
    REGON: 01560870900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.warszawa.wsa.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie czystości w budynku i na zewnątrz budynku zlokalizowanego przy ul. Juliusza Słowackiego 7 w Radomiu będącego siedzibą VIII Wydziału Zamiejscowego Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Warszawie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie czystości w budynku i na zewnątrz budynku Wydziału Zamiejscowego w Radomiu Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Warszawie zlokalizowanego przy ul. Słowackiego 7 w Radomiu (własny sprzęt, środki czyszczące i higieniczne). Powierzchnia użytkowa pomieszczeń w budynku, które będą podlegały usługom porządkowym to ~1122 m2. Powierzchnia terenu na zewnątrz budynku, która będzie podlegała usługom porządkowym to ~489 m2 a powierzchnia chodników podlegająca usługom odśnieżania to 170 m2.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909192004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 1.500,00 PLN (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w prowadzeniu usług polegających na utrzymaniu czystości lub sprzątaniu biur oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: 1) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonali (zakończyli - liczy się data zakończenia umowy) w tym także w ramach wykonywanych świadczeń okresowych lub ciągłych - co najmniej dwa zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością stanowiącym przedmiot zamówienia, polegające na usłudze, utrzymania czystości lub sprzątania biur, której wartość wynosiła nie mniej niż 100.000,00 zł (sto tysięcy zł) brutto każda oraz potwierdzą to dokumentem (dokumentami) że usługa ta została wykonana należycie, 2) dysponują minimum czterema osobami przewidzianymi do wykonania niniejszego zamówienia, 3) dysponują co najmniej następującym sprzętem który będzie wykorzystywany w ramach realizacji umowy: 3.1) odkurzacze przemysłowe - min. 2 szt., 3.2) urządzenie do przeprowadzenia konserwacji powierzchni pokrytych płytkami gresu - min. 1 szt., 3.3) odkurzacz do liści - min. 1 szt., 3.4) myjka ciśnieniowa- min. 1 szt., 3.5) pojemnik na piasek i sól z polietylenu o podwyższonej twardości i odporności na uderzenia, o pojemności min. 150 kg - min. 2 szt. 2. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej, na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 500.000,00 tys. zł (pięćset tysięcy zł). W przypadku, gdy suma polisy ubezpieczeniowej wyrażona jest w walucie obcej zamawiający przeliczy sumę polisy na PLN wg średniego kursu NBP danej waluty w dniu wszczęcia postępowania przetargowego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą : 1) Oświadczenie o spełnieniu warunków , 2)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 Ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6) Wykaz usług wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania (a jeżeli okres wprowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie), oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie (np. referencje), z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania (daty rozpoczęcia i zakończenia) i odbiorców, 7) wykaz osób lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania osób zdolnych do wykonania zamówienia jeżeli w powyższym wykazie zostały wskazane osoby którymi będzie dysponował, 8) wykaz (sprzętu) maszyn i urządzeń, 9) aktualna polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.warszawa.wsa.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach