Kopalnia Soli "Wieliczka" Spółka Akcyjna ogłasza przetarg
- Adres: 32-020 Wieliczka, Park Kingi 1
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 12 278711, 012 2787132 , fax. 02 2787110
- Data zamieszczenia: 2013-08-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Kopalnia Soli "Wieliczka" Spółka Akcyjna
Park Kingi 1 1
32-020 Wieliczka, woj. małopolskie
tel. 12 278711, 012 2787132, fax. 02 2787110
REGON: 00004168300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.kopalniawieliczka.eu
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Górnictwo-Spółka Akcyjna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Utrzymanie czystości w budynkach Kopalni Soli Wieliczka S.A. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa utrzymania czystości w budynkach Kopalni Soli Wieliczka S.A. w następującym zakresie: a) usługa wykonywana 1 raz na dobę obejmująca: pomieszczenia biurowe, produkcyjne, higieniczno-sanitarne o łącznej powierzchni 4 600 m2 w tym 500 m2 do realizacji na zlecenie Zamawiającego w ramach prawa opcji, b) usługa wykonywana 3 razy na dobę w pomieszczeniach cechowni i towarzyszących o powierzchni 796 m2 c) usługa wykonywana 1 raz na dobę w pomieszczeniach cechowni i towarzyszących o powierzchni 49 m2 d) usługa czyszczenia okien o łącznej powierzchni 643,81 m2 wykonywana jeden raz na kwartał, e) usługa czyszczenia żaluzji i rolet tekstylnych o łącznej powierzchni 523 m2 wykonywana jeden raz w roku. 2. Prawo opcji: Zamawiający zastrzega, że będzie miał prawo zlecić, w zależności od swoich potrzeb, utrzymanie czystości w budynkach Kopalni Soli Wieliczka S.A., o których mowa w pkt 1. ppkt. a, o łącznej powierzchni 500 m2. 3. Szczegółowe wykazy budynków, pomieszczeń, okien, rolet i żaluzji a także rodzajów podlóg zawierają załączniki do SIWZ : 3.1. załącznik nr 1 do SIWZ zawiera dokładny wykaz budynków wraz z powierzchniami do utrzymania czystości, 3.2 załącznik nr 2 do SIWZ zawiera dokładny wykaz pomieszczeń cechowni wraz z powierzchniami do utrzymania czystości, 3.3. załącznik nr 3 do SIWZ zawiera wykaz okien wraz z powierzchniami oraz wykazem rolet i żaluzji, 3.4 załącznik nr 4 do SIWZ zawiera wykaz podłóg z podziałem na rodzaje i przyporządkowane im wielkości powierzchni. 4. Szczegółowy opis zakresu i przedmiotu zamówienia: 4.1. W ramach usługi określonej w pkt 1. ppkt a obejmującej pomieszczenia wyszczególnione w załączniku nr 1 do SIWZ Wykonawca będzie zobowiązany do: a) utrzymania porządku i czystości wszystkich powierzchni i wyposażenia znajdującego się w pomieszczeniach podlegających sprzątaniu tj. ścian, podłóg, sufitów, parapetów itd. oraz wyposażenia w zakresie: - wyposażenia meblowego - sprzętu komputerowego, - aparatów telefonicznych, - kserokopiarek. b) prania wykładzin podłogowych znajdujących się w tych pomieszczeniach bez ich zdejmowania z podłogi, - mycia okien znajdujących się w pomieszczeniach, - czyszczenia żaluzji znajdujących się w pomieszczeniach - w ramach tej usługi Wykonawca jest zobowiązany do zdejmowania i zakładania żaluzji, Zestawienie okien oraz rolet i żaluzji zawiera załącznik nr 3 do SIWZ. - mycia lamp znajdujących się w pomieszczeniach, - odkurzania biur, mebli i krzeseł, zamiatania i mycia podłóg, mycia mebli (szafy, biurka, półki), polerowania podłóg PCV, mycia listew ściennych i grzejników, opróżniania pojemników na śmieci z wymianą worków, - czyszczenia SUCHĄ ścierczka z mikrofibry: sprzętu komputerowego, kserokopiarek, aparatów telefonicznych - mycia i czyszczenia sprzętu AGD, - mycia i dezynfekcji umywalek, muszli i pisuarów, czyszczenia luster, uzupełniania papieru toaletowego, ręczników papierowych mydła, czyszczenia pojemników na: mydło, ręczniki papierowe i papier toaletowy. 4.2. Wykonawca będzie zobowiązany do: 1) mycia okien 1 raz na kwartał. Konkretny termin mycia okien Wykonawca będzie zobowiązany ustalić z Zamawiającym, 2) prania wykładzin raz w ciągu roku, w miesiącach letnich: lipiec lub sierpień. Konkretny termin prania wykładzin Wykonawca będzie zobowiązany ustalić z Zamawiającym, 3) czyszczenia żaluzji raz w ciągu roku w miesiącach wakacyjnych: lipiec lub sierpień. Konkretny termin czyszczenia żaluzji Wykonawca będzie zobowiązany ustalić z Zamawiającym, 4.3. W ramach usługi określonej w pkt 1. ppkt b i c obejmującej pomieszczenia wyszczególnione w załączniku nr 2 do SIWZ Wykonawca będzie zobowiązany do: a) utrzymania porządku i czystości wszystkich powierzchni znajdujących się w pomieszczeniach podlegających sprzątaniu tj. ścian, podłóg, sufitów, parapetów itd. oraz całego wyposażenia znajdującego się w tych pomieszczeniach biurowych i sanitarnych, b) - mycia okien, - czyszczenia żaluzji - w ramach tej usługi Wykonawca jest zobowiązany do zdejmowania i zakładania żaluzji, Zestawienie okien oraz rolet i żaluzji zawiera załącznik nr 3 do SIWZ - mycia lamp znajdujących się w tych pomieszczeniach, - mycia ścian, na których położona jest glazura 3 razy na dobę w dni robocze od poniedziałku do piątku, - dezynfekowania pomieszczeń sanitarnych przylegających do cechowni 3 razy na dobę w dni robocze od poniedziałku do piątku. 4.4. Wykonawca będzie zobowiązany do: 1) mycia okien w pomieszczeniach cechowni oraz towarzyszących 1 raz na kwartał. Konkretny termin mycia okien Wykonawca będzie zobowiązany ustalić z Zamawiającym, 2) czyszczenia żaluzji w pomieszczeniach cechowni oraz towarzyszących raz w ciągu roku w miesiącach letnich: lipiec, sierpień. Konkretny termin czyszczenia żaluzji Wykonawca będzie zobowiązany ustalić z Zamawiającym. 4.5. Środki czystości a) w pomieszczeniach podlegających sprzątaniu określonych w załącznikach nr 1i 2 do SIWZ, Wykonawca będzie zobowiązany uzupełniać, we własnym zakresie i na własny koszt, stosownie do potrzeb, a także przeznaczenia i wyposażenia tych pomieszczeń, środki czystości jak poniżej: 1) odświeżacze powietrza do toalet Brie sprey lub równoważne o dowolnym zapachu, 2) środki dezynfekcyjne w postaci żelu o nazwie CIF, Domestos lub równoważne, 3) kostki do toalet Bref, Domestos lub równoważne, 4) ręczniki papierowe dwuwarstwowe: Regina, Mega - Foxy lub równoważne, 5) papier toaletowy dwuwarstowy: Regina, Velvet lub równoważne, 6) worki na śmieci różnych rozmiarów dowolnej marki, 7) mydło w płynie AVEA lub dowolnej marki, 8) mydło w kostce Arko lub równoważne, 9) do mycia podłóg PCV i terakoty płyn Ajax, Floor lub równoważne, 10) do mycia paneli płyn Panelin lub równoważne. b) średnie miesięczne zużycie środków czystości jest następujące: 1) papier toaletowy /rolki/ - 1100szt., 2) papier toaletowy Gigant - 150 szt., 3) mydło w płynie - 50 l, 4) ręczniki jednorazowe - 900 szt., 5) odświeżacze powietrza - 40 szt., 6) kostki do toalet - 200 szt., 7) mydło w kostkach - 20 szt., 8) worki na śmieci - 60 l x 50 szt - 120 op., 9) worki na śmieci - 35l x 50 szt - 100 op. Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia i jego realizacji zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 11 do specyfikacji zamieszczonej na stronie internetowej Zamawiającego www.kopalniawieliczka.eu - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909112008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości: 10 000,00 zł należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kopalniawieliczka.eu
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa kompleksowego sprzątania Muzeum Dom Rodzinny Ojca Świętego Jana Pawła II w Wadowicach
Dodano: 2016-07-18 - Usługa sprzątania lokali i terenów zewnętrznych Małopolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR i Biur Powiatowych ARiMR w woj. małopolskim
Dodano: 2016-07-07 - przetarg nieograniczony na świadczenie usług utrzymania porządku i czystości oraz usługi portierskiej w oświatowym obiekcie użyteczności publicznej w Zakopanem, ul. Kasprusie 35a
Dodano: 2016-06-14 - Wykonywanie prac porządkowych w Domu Studenckim Akademii Muzycznej w Krakowie, przy ul. Przemyskiej 3 w Krakowie.
Dodano: 2016-06-09 - Wykonywanie prac porządkowych w Domu Studenckim Akademii Muzycznej w Krakowie, przy ul. Przemyskiej 3 w Krakowie : a) zadanie I : prace porządkowe w okresie od 1 lipca 2016 r. do 30 września 2016 r., b) zadanie II : prace porządkowe w okresie od 1 października 2016 r. do 30 czerwca 2017 r.
Dodano: 2016-05-25 - Utrzymanie porządku i czystości w nieruchomościach komunalnych zarządzanych przez Miejski Zarząd Budynków Sp. z o.o. w Tarnowie
Dodano: 2016-05-18 - Świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości i porządku w Sukiennicach.
Dodano: 2016-04-15 - Sprzątanie Zakładu Termicznego Przekształcania Odpadów
Dodano: 2016-04-13 - Sprzątanie budynków użytkowanych przez Urząd Miasta Tarnowa w 2016 r.
Dodano: 2015-12-11 - przetarg nieograniczony na świadczenie usług utrzymania porządku i czystości oraz usługi portierskiej w oświatowym obiekcie użyteczności publicznej w Zakopanem ul. Kasprusie 35a
Dodano: 2015-12-07