Przetargi.pl
Utrzymanie czystości w budynkach i na terenach gminnych zarządzanych i administrowanych przez KZB Legionowo Sp. z o.o. oraz w budynkach i na terenach KZB Legionowo Sp. z o.o.

KZB Legionowo Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 05-120 Legionowo, ul. marsz. Józefa Piłsudskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 774-45-95 wew. 11 , fax. 22 774-11-77
  • Data zamieszczenia: 2019-08-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: KZB Legionowo Spółka z o.o.
    ul. marsz. Józefa Piłsudskiego 3
    05-120 Legionowo, woj. mazowieckie
    tel. 22 774-45-95 wew. 11, fax. 22 774-11-77
    REGON: 14679974800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kzb-legionowo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie czystości w budynkach i na terenach gminnych zarządzanych i administrowanych przez KZB Legionowo Sp. z o.o. oraz w budynkach i na terenach KZB Legionowo Sp. z o.o.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie czystości w budynkach i na terenach gminnych zarządzanych i administrowanych przez KZB Legionowo Sp. z o.o. oraz w budynkach i na terenach KZB Legionowo Sp. z o.o. zgodnie z zakresem czynności, stanowiącym załącznik nr 1 do umowy. Wykaz terenów i budynków z podaniem metrażu powierzchni sprzątanej stanowi załącznik nr 2 do umowy. 1) Przez powierzchnię sprzątaną budynku rozumieć należy powierzchnię klatek schodowych, korytarzy, sieni, pomieszczeń wspólnego użytkowania (pralni, suszarni, strychów i wc), korytarzy piwnicznych, lamperii, okien, luksferów, drzwi wejściowych do budynku, drzwi do pomieszczeń wspólnego użytkowania. W przypadku wyjątkowego utrudnienia z otwarciem okien zamawiający zleca otwarcie okien ekipie konserwacyjnej. 2) Przez powierzchnię sprzątaną i odśnieżaną utwardzoną należy rozumieć powierzchnię chodników, jezdni osiedlowych, podwórek, dojść do altanek śmietnikowych. 3) Przez powierzchnię sprzątaną nieutwardzoną należy rozumieć powierzchnię trawników, placów zabaw, podwórek. Do obowiązków sprzątającego będzie również należało koszenie trawy. Utrzymanie w czystości terenów zielonych odbywać się będzie wg potrzeb. Koszt wywozu zmiotek obciążać będzie zamawiającego. 4) Wykonawca zobowiązany jest, w celu zabezpieczenia prawidłowego wykonania zamówienia, do zapewnienia niezbędnych do utrzymania czystości środków czystości i sprzętu, w tym w okresie zimowym dysponowanie mechanicznym sprzętem do odśnieżania jezdni wewnątrzosiedlowych. 5) Zamawiający zapewni w miarę możliwości pomieszczenie dla dozorcy. 6) Zamawiający wprowadzi dziennik kontroli prawidłowego wykonania zamówienia, w którym wpisywane będą uwagi i zalecenia obu stron. 7) Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli sposobu, częstotliwości i jakości wykonywanych usług oraz do wydawania doraźnych poleceń osobom zatrudnionym bezpośrednio przy realizacji zamówienia, co do sposobu, częstotliwości, kolejności i czasu rozpoczęcia wykonywania zadań. Częstotliwość wykonywanych prac zamawiający może kształtować w przypadku nierzetelnego wykonywania prac. Jeżeli w wyniku przeprowadzonej kontroli administrator stwierdzi złe posprzątanie klatki w budynku, w takim przypadku zamawiający ma prawo wydać polecenie dozorcy, który przeszedł już na następny budynek, ponownego posprzątania klatki, na której stwierdzono uchybienia. Ponadto zamawiający może wydać polecenie dot. systematycznego usuwania śniegu w zależności od warunków atmosferycznych (pkt. 3 zakresu czynności). Systematyczność, a więc częstotliwość usuwania śniegu będzie oceniać (ustalać) zamawiający. Również rozpoczęcie odśnieżania przed godziną 7.00 może ustalić zamawiający. Odbiór (sprawdzanie wykonywanych czynności) odbywać się będzie codziennie przez upoważnionych pracowników administracji. W przypadku stwierdzenia złej jakości prac administrator powiadomi niezwłocznie osobę odpowiedzialną ze strony wykonawcy. Komisyjne sprawdzenie zostanie potwierdzone wpisem do książki kontroli. Protokół odbioru prac porządkowo - czystościowych zostanie sporządzony po upływie m-ca obrachunkowego, nie później niż w trzecim dniu następnego m-ca, na podstawie dziennika kontroli. 2. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę co najmniej 10 osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: - czynności polegające na utrzymaniu czystości w budynkach mieszkalnych oraz terenach zewnętrznych, 3. Usługi będą świadczone przez osoby wymienione w Załączniku nr 2 do Umowy pn. „Wykaz Pracowników świadczących Usługi”, które zostały wskazane przez Wykonawcę w złożonej ofercie, zwane dalej „Pracownikami świadczącymi Usługi”. 4. Wykonawca zobowiązuje się, że Pracownicy świadczący Usługi będą w okresie realizacji Umowy zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U z 2019 r. poz. 1040, ze zm.), zgodnie z oświadczeniem załączonym do oferty. 5. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 8.000,00zł (słownie: osiem tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U z 2019 r. poz. 310). 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku – ING Bank Śląski O/Legionowo, konto nr 73 1050 1012 1000 0005 0241 1663 z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu na utrzymanie czystości w budynkach i na terenach gminnych zarządzanych i administrowanych przez KZB Legionowo Sp. z o.o. oraz w budynkach i na terenach KZB Legionowo Sp. z o.o. - DOP-ZP-18/2019”. 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w rozdz. VIII. 3 niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Z treści gwarancji i poręczeń musi jasno wynikać, że wadium zabezpiecza ofertę Wykonawcy złożoną w postępowaniu o udzielenie zamówienia na utrzymanie czystości w budynkach i na terenach gminnych zarządzanych i administrowanych przez KZB Legionowo Sp. z o.o. oraz w budynkach i na terenach KZB Legionowo Sp. z o.o. - DOP-ZP-18/2019”. 6. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 7. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 8. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, 2) dowód wpłaty wadium; 3) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia) – o ile dotyczy; 4) zobowiązanie podmiotu trzeciego – o ile dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach