Przetargi.pl
Utrzymanie czystości ulic, chodników i placów w okresie letnim i zimowym na terenie miasta Pieniężna

Gmina Pieniężno ogłasza przetarg

  • Adres: 14-520 Pieniężno, ul. Generalska 8
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 055 237 46 00 , fax. 055 237 46 01
  • Data zamieszczenia: 2009-12-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pieniężno
    ul. Generalska 8 8
    14-520 Pieniężno, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 055 237 46 00, fax. 055 237 46 01
    REGON: 00053081500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie czystości ulic, chodników i placów w okresie letnim i zimowym na terenie miasta Pieniężna
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Określenie przedmiotu zamówienia Kod CPV: 90.62.00.00-9 - usługi odśnieżania 90.61.10.00-3 - usługi zamiatania ulic 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia; Zakres robót: ulice i place - 9255 m2, chodniki - 6650 m2 ulice - 4485 m2 ( wyłącznie zimowe utrzymanie) . Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie czystości ulic, chodników i placów w okresie letnim i zimowym terenów, na których obowiązek utrzymania czystości ciąży na Gminie Pieniężno w obrębie administracyjnym miasta Pieniężno. 1a) W zakresie oczyszczania letniego mieści się: - bieżące oczyszczanie ulic, chodników i placów z zanieczyszczeń minimum 2 razy w tygodniu, - opróżnianie koszy ulicznych wraz z wymiana worków 2 razy w tygodniu, - obsługa imprez plenerowych( ustawianie i opróżnianie pojemników na śmieci), - zbieranie na bieżąco papierów i innych zanieczyszczeń stałych z terenów objętych zamówieniem we wszystkie dni tygodnia, - usuwanie chwastów rosnących przy krawężnikach i obrzeżach, - wywożenie nieczystości z ulic, chodników, placów i koszy na składowisko odpadów. 1b) W zakresie akcji zima mieści się: - utrzymanie czystości ulic, chodników i placów w okresie bezśnieżnym ( jak w okresie letnim), - odśnieżanie i usuwanie gołoledzi z ulic, chodników i placów wraz z posypywaniem mieszanką soli. 1c) Usługę utrzymania czystości należy prowadzi według poniższego wykazu. Wykaz powierzchni ulic, chodników i placów do stałego utrzymania czystości na terenie miasta Pieniężno. Lp. Nazwa ulicy Pow. ulicy m2 Pow. chodnika m2 Uwagi 1 Szkolna - 111 2 Ornecka - 392 3 Wolności - 124 4 1go Maja 744 ( parking) 573 5 Kościuszki - 274 6 Mickiewicza 1500 172 7 Dworcowa - 310 8 Kolejowa - 3380 Plac przy PKP 9 Sienkiewicza 1846 605 Od skrzyżowania z ul. Generalską do skrzyżowania z ul. Dworcową 10 Królewiecka - 153 11 Generalska - 276 12 Parkowa 1582 - 13 Projektowana 583 - 14 17go Lutego 3000 - 15 Rynek 280 RAZEM 9255 6650 Ogólna powierzchnia do sprzątania 15905 Wykaz powierzchni jezdni ulic wyłącznie do utrzymania zimowego leżących na terenie miasta Pieniężno. Lp. Nazwa ulicy Pow. ulicy do sprzątania m2 Pow. chodnika do sprzatania m2 Uwagi 1 Górna 581 - 2 Polna 450 - 3 Dębowa 1020 - 4 Szkolna 1( wewnętrzna) 172 - 5 Królewiecka(za kwiaciarnią) 161 - 6 Kościuszki (do firmy TELEST) 832 - 7 Sienkiewicza (Nr 48,46,44) 489 - 8 Zawadzkiego ( przy posesji Pana Konstantego Karweckiego) 480 - 9 Braniewska (wjazd na stadion ) 300 Razem 4485 - ZAŁOŻENIA TECHNICZNE II ZAKRES PRAC DOTYCZĄCY UTRZYMANIA CZYSTOŚCI 1. W trakcie trwania umowy Wykonawca musi zapewnić sprzęt wraz z obsługą przygotowany do natychmiastowego wyjazdu. 2. Wymagania dotyczące sprzętu do odśnieżania: a) Do odśnieżania dróg należy używać pługów lemieszowych średnich i ciężkich o możliwości zmiennej geometrii ustawień lemiesza oraz systemem sterowania pługiem, , b) Nośnikiem pługa odśnieżnego musi być pojazd samobieżny. Pojazd powinien być wyposażony w sygnał świetlny błyskowy barwy żółtej zgodnie z ustawą Prawo o ruchu drogowym. Odkładnica powinna być przestawna na skręt w lewo lub w prawo, przystosowana do odśnieżania na obszarach zabudowanych. Lemiesz powinien być wykonany z gumy zachowującej elastyczność i wytrzymałość w niskich temperaturach, odporny na uderzenia oraz przyklejanie się śniegu, 3. Odśnieżanie należy prowadzić na całej szerokości jezdni usuwając śnieg na prawe pobocze (wyjątkowo na lewe pobocze przy bezwzględnym zachowaniu środków bezpieczeństwa. Do obowiązków Wykonawcy należy również zapewnienie wyjazdów i skrzyżowań ze wszystkich dróg bocznych na drogi główne. 4. Do zapobiegania powstawaniu i likwidacji śliskości należy stosować mieszankę piaskowo - solną w proporcjach 60/40 o jednorodnym uziarnieniu (sól drogowa - 60%, piasek o uziarnieniu do 2 mm, wg PN-B-11113:1996 - 40%), 5. Posypywarka musi zapewnić płynną regulację ilości rozsypywanych środków do usuwania śliskości zimowej , 6. Zapobieganie powstawaniu i likwidację śliskości należy prowadzić na całej szerokości jezdni nie mniej niż 0,9 szerokości jezdni. Jazda odbywa się środkiem prawej połowy jezdni, 7. Odśnieżanie chodnika należy prowadzić na całej szerokości (przyjmuje się szacunkową szerokość chodnika 1.5 mb), 8. Do obowiązków Wykonawcy należy również zapewnienie odśnieżenia zejść z chodnika i wejść na chodnik, zejść na pasy drogowe i wejść na pasy drogowe, tam gdzie występują, III KONTROLA STANU ZIMOWEGO UTRZYMANIA DRÓG I STANU CZYSTOŚCI DRÓG. 1. Przedstawicielem Zamawiającego nadzorującym zimowe utrzymanie dróg i sprzątanie dróg jest Koordynator akcji zimowej - pracownik Wydziału Gospodarki Komunalnej Urzędu Miejskiego w Pieniężnie. 2. Organem kontrolującym na bieżąco stan utrzymania dróg i chodników oraz egzekwującym od właścicieli posesji obowiązki wynikające z przepisów ustawy o utrzymaniu porządku i czystości w gminach jest pracownik Wydziału Gospodarki Komunalnej Urzędu Miejskiego w Pieniężnie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 1 000 zł (słownie: jeden tysiąc ). 1. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 1) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, póz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, póz. 253, Nr 66, póz. 596 i Nr 216, póz. 1824 oraz z 2004 r. Nr 145, póz. 1537). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: 03 8313 0009 0042 6015 2000 0020 w Braniewsko - Pasłęckim Banku Spółdzielczym z dopiskiem Wadium i tytułem postępowania. 5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki udziału w przetargu o których mowa w art. 22 ust.1 pkt.1-3 Pzp., 2) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 lub 2 Pzp. 2. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępo?waniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. 3. Wykonawca musi wykazać spełnianie każdego z warunków. 4. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wyklu?czenie Wykonawcy z postępowania. 5. Opis dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający oceni spełnienie warunków w zależności od złożonych dokumentów na zasadzie spełnia - nie spełnia. 6. Wykonawca składa wszystkie dokumenty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 7. Wykonawca składa wszystkie dokumenty sporządzone w języku obcym wraz z tłumaczeniem na język polski; tłumaczenie musi być sporządzone lub poświadczone przez tłumacza przy?przysięgłego. Tłumaczenie nie jest wymagane, jeżeli Zamawiający wyrazi zgodę, o której mowa w art. 9 ust. 3 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca może ubiegać się o udzielenie zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą, zamawiający żąda złożenia: 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działal?ności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubez?pieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wyko?nania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w za?kresie określonym w art. 24 ust. 1 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i niepodleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Pzp. 5) Koncesję , zezwolenie lub licencje , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem, 2. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warun?ku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświad?czenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda: 1) Informacji na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników lub liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. 2) wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada Wykonawca - formularz nr 2 . 3. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda: 1) Polisę , a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się do przepisów § 2 Prezesa Rady Ministrów z 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pieniezno.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach