Przetargi.pl
Utrzymanie czystości przejścia podziemnego przy cmentarzu Miłostowo

Miasto Poznań ogłasza przetarg

  • Adres: 61841 Poznań, Plac Kolegiacki
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 618 785 210 , fax. 61 878 50 85
  • Data zamieszczenia: 2016-11-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Poznań
    Plac Kolegiacki 17
    61841 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 618 785 210, fax. 61 878 50 85
    REGON: 63125782200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie czystości przejścia podziemnego przy cmentarzu Miłostowo
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    a) utrzymanie czystości przejścia podziemnego o nawierzchni betonowej, w tym dwukrotne w ciągu dnia zamiecenie przejścia (pomiędzy godzinami 600 a 800 i pomiędzy godzinami 1300 a 1500), podejmowanie skutecznych działań w zakresie likwidacji skutków zimy, polegających na usuwaniu śniegu, błota pośniegowego oraz śliskości z łącznej powierzchni 240 m2 wraz z jego otoczeniem tj. w odległości 3 metrów od ścian budowli to jest o łącznej powierzchni 130 m2, b) usuwanie zanieczyszczeń oraz likwidacja skutków zimy na fragmencie alejki doprowadzającej do przejścia podziemnego ograniczonej słupkami o pow. 364 m2, maksymalnie w ciągu 120 minut, c) usuwanie w okresie jesiennym tj. od 1.09.2017 r. do 30.12.2017 r. (dwukrotnie w ciągu tygodnia) zalegających liści z zadaszenia przejścia wykonanego z blachy trapezowej o pow. 250 m2 oraz czyszczenie rynny w ilości 69 mb oraz 8 szt. rewizji przy rynnach (dwukrotne w ciągu tygodnia) d) utrzymanie czystości podłóg wind wykonanych z PCV o łącznej pow. 3 m2 polegające na dwukrotnym w ciągu dnia zamieceniu podłóg wind (pomiędzy godzinami 600 a 800 i pomiędzy godzinami 1300 a 1500) oraz dwa razy na tydzień mycie środkami do mycia okien ścian wind o łącznej pow. 21 m2 , e) pięciokrotne umycie oszklenia przejścia o powierzchni 215 m2 tj. w dniach: 24.03.2017 r., 26.05.2017 r., 04.08.2017 r., 15.09. 2017 r., 30.10.2017 r. f) dwukrotne umycie lamperii (beton malowany farbami olejnymi) o powierzchni 493 m2 w dniach 24.03.2017 r. i 30.10.2017 r., g) realizacja pkt a, b, c, d w dniach: 29.10.2017 r., 30.10.2017 r., 31.10.2017 r., 01.11.2017 r., 02.11.2017 r. oraz 03.11.2017 r. przez całą dobę w wyniku stałego monitoringu, h) otwieranie i zamykanie przejścia podziemnego: - w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 31 marca 2017 r. w godz. - otwieranie o godz. 7.00, zamykanie o godz. 19.00 - w okresie od 1 kwietnia 2017 r. do 15 września 2017 r. w godz. od 700 do godz. 2100 - w okresie od 16 września 2017 r. do 31 grudnia 2017 r. w godz. od 700 do godz. 1900 - w dniach 29.10.2017 r., 30.10.2017 r., 31.10.2017 r., 01.11.2017 r., 02.11.2017 r., 03.11.2017 r., otwarcie przejścia przez całą dobę. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zostały określone we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących usługi objęte przedmiotem zamówienia, jeśli wykonanie tych czynności polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks Pracy, w tym w szczególności obejmujące: a) utrzymanie czystości przejścia podziemnego, b) utrzymanie czystości podłóg wind wykonanych z PCV oraz czystości ścian wind, c) usuwanie skutków zimy (zalegającego śniegu oraz likwidacja śliskości). Sposób dokumentowania: Zgodnie z § 5 ust. 2 Wykonawca zobowiązany jest przed podpisaniem umowy do przedłożenia wykazu tych osób wraz z oświadczeniem potwierdzającym zatrudnienie ich na umowę o pracę, a następnie na każde żądanie Zamawiającego do przedłożenia wykazu wraz z oświadczeniem potwierdzającym zatrudnienie ich na umowę o pracę i niezaleganiu z wypłatą wynagrodzenia na dzień złożenia oświadczenia. Zamawiający na każdym etapie realizacji przedmiotu umowy ma prawo żądania udowodnienia przez Wykonawcę faktu zatrudniania osób na umowę o pracę. Aspekt środowiskowy Aspekt środowiskowy jest realizowany poprzez wymóg posiadania przez Wykonawcę uprawnień określonych w pkt. V.1.2) A SIWZ, gwarantujących zgodne z przepisami postępowanie z odpadami zebranymi i wytworzonymi w związku z wykonywaniem prac porządkowych. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą oświadczenia o właściwym gospodarowaniu odpadami zebranymi i wytworzonymi w związku z wykonywaniem prac porządkowych. Wszelkie konsekwencje niedopełnienia powyższego obowiązku będą obciążały Wykonawcę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90600000-3

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach