Nadleśnictwo Gryfino ogłasza przetarg
- Adres: 74100 Gryfino, ul. 1 Maja
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 091 4162259, 4163514 , fax. 091 4647552
- Data zamieszczenia: 2017-12-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Gryfino
ul. 1 Maja 4
74100 Gryfino, woj. zachodniopomorskie
tel. 091 4162259, 4163514, fax. 091 4647552
REGON: 81053913700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gryfino.szczecin.lasy.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej - PGL LP
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Utrzymanie czystości na terenie biura Nadleśnictwa Gryfino w latach 2018-2019 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie czystości w pomieszczeniach i otoczeniu nieruchomości czterokondygnacyjnego budynku, będącego siedzibą Nadleśnictwa Gryfino, położonego przy ul. 1.go Maja 4, w Gryfinie. Biuro Nadleśnictwa Gryfino składa się z budynku posiadającego część biurową i wspólną mieszkalną, które są wyodrębnione konstrukcyjnie, funkcjonalnie i użytkowo z możliwością wewnętrznej komunikacji oraz otoczenia w postaci chodnika, ogrodzonego placu parkingowego z elementami zieleni oraz patio „palarni”. BIURO – powierzchnia 869,80 m2; OTOCZENIE – powierzchnia 588 m2; CZĘŚĆ MIESZKALNA – powierzchnia 83,50. Szczegółowy zakres czynności oraz częstotliwość ich wykonywania, określony jest w Załączniku nr 4 do Ogłoszenia. Zaopatrzenie we wszystkie niezbędne, a konieczne do użycia i wykonania przedmiotu zamówienia materiały (np. piasek, sól), worki na śmieci, środki chemiczne (płyn do mycia podłóg, środek przeciw-kurzowy, mydło w płynie, kostka toaletowa, itp.) oraz środki higieniczne (papier toaletowy, ręcznik papierowy, itp.) odbywa się staraniem i na koszt Wykonawcy. Materiały i środki czystości używane do realizacji przedmiotu zamówienia winny być dostosowane do celu, któremu mają służyć, być dopuszczone do obrotu, nie powodować skażenia środowiska oraz szkodliwego oddziaływania na ludzi. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90919200-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia podprogowego, Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zobowiązany będzie dopełnić formalności: 1) przedłożyć Zamawiającemu: polisę od odpowiedzialności cywilnej, związaną z przedmiotem zamówienia, określoną we wzorze umowy w sprawie zamówienia podprogowego (załącznik nr 5 do Ogłoszenia). Wartość polisy co najmniej 15 000 złotych; wykaz środków czystości oraz środków higienicznych ze wskazaniem proponowanych nazw producentów / marek/ (itp.itd); imienny wykaz pracowników wraz z numerami telefonów realizujących w jego imieniu przedmiot zamówienia; oświadczenia swoich pracowników zobowiązujące do zachowania tajemnicy w zakresie informacji, które mogą oni posiąść w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia; JEŻELI DOTYCZY - wykaz, zawierający nazwy lub imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, o ile są już znane.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sprzątanie pomieszczeń biurowych (RDW Chojna)
Dodano: 2023-12-22 - Sprzątanie pomieszczeń biurowych i socjalnych w budynku Obwodu Drogowego w Choszcznie, Baczyn 4
Dodano: 2023-01-04 - Utrzymanie czystości w obiektach Sądu Rejonowego w Drawsku Pomorskim
Dodano: 2022-12-30 - Utrzymanie czystości w obiektach Sądu Rejonowego w Drawsku Pomorskim
Dodano: 2022-12-06 - Sprzątanie pomieszczeń biurowych i socjalnych w budynku Rejonu Dróg Wojewódzkich w Pyrzycach, ul. Stargardzka 42
Dodano: 2021-01-29 - Sprzątanie pomieszczeń biurowych i socjalnych w budynku Obwodu Drogowego w Choszcznie, Baczyn 4
Dodano: 2021-01-29 - Sprzątanie pomieszczeń budynku biurowego Rejonu Dróg Wojewódzkich w Chojnie i budynku Obwodu Drogowego w Chojnie ul. Polna.
Dodano: 2021-01-26 - Sprzątanie pomieszczeń biurowych, ciągów komunikacyjnych i oraz pielęgnacja terenów zielonych Sądu Rejonowego w Białogardzie
Dodano: 2021-01-20 - Sprzątanie pomieszczeń biurowych i socjalnych w budynkach administracyjnych Rejonu Dróg Wojewódzkich w Drawsku Pomorskim z podziałem na zadania: zadanie nr 1 –Drawsko Pomorskie, ul. Złocieniecka 22a, zadanie nr 2 – Kalisz Pomorski, ul. Koszalińska 19
Dodano: 2021-01-20 - Sprzątanie pomieszczeń budynku Obwodu Drogowego w Suchaniu
Dodano: 2021-01-13