SĄD REJONOWY W DRAWSKU POMORSKIM ogłasza przetarg
- Adres: 78-500 Drawsko Pomorskie, ul. Jasna 3
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 94036036468
- Data zamieszczenia: 2022-12-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: SĄD REJONOWY W DRAWSKU POMORSKIM
ul. Jasna 3
78-500 Drawsko Pomorskie, woj. zachodniopomorskie
tel. 94036036468
REGON: 000322560 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.drawsko-pom.sr.gov.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Utrzymanie czystości w obiektach Sądu Rejonowego w Drawsku Pomorskim - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa utrzymania czystości w dwóch obiektach biurowych Sądu Rejonowego w Drawsku Pomorskim. Zakres zamówienia obejmuje bieżące sprzątanie pomieszczeń biurowych, archiwów, toalet, ciągów komunikacyjnych o łącznej powierzchni ok. 1842 m2, a także utrzymanie czystości wokół wejścia do obiektów.Przedmiotem zamówienia jest stałe utrzymanie czystości w sposób sprawny, dokładny i terminowy z zastosowaniem materiałów i środków wysokiej jakości o nie niszczącym działaniu na elementy pomieszczeń i ich wystrój. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90919200-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Wykonawca spełni niniejszy warunek jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 200 000,00 zł brutto;2) zdolności technicznej lub zawodowej:Wykonawca spełni niniejszy warunek jeżeli:a) wykaże, ze w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał lub wykonuje w przypadku świadczeń ciągłych przez okres min. 12 miesięcy co najmniej 3 usługi utrzymania czystości w budynkach użyteczności publicznej (zgodnie z definicją Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie - § 3 pkt 6), o powierzchni nie mniejszej niż 500 m2, o wartości nie niższej niż 130 000,00 zł brutto każda (załącznik nr 5 do SWZ).W przypadku gdy Wykonawca dla potwierdzenia spełnienia warunków załączy dokumenty zawierające kwoty wyrażone w walucie obcej, Zamawiający przeliczy te wartości w oparciu o średni kurs walut NBP dla danej waluty z daty wszczęcia postepowania o udzielenie zamówienia publicznego (za datę wszczęcia postepowania uznaje się datę zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych). Jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowany średni kurs NBP, Zamawiający przyjmie kurs średni z ostatniej tabeli przed wszczęciem postępowania.b) wskaże do wykonania niniejszego zamówienia (załącznik nr 8 do SWZ): osoby zatrudnione na umowę o pracę w wymiarze co najmniej 0,5 etatu do realizacji zamówienia w zakresie sprzątania minimum 3 osoby; 2 pracowników do obiektu przy ul. Złocienieckiej 5 (osoby te będą odpowiedzialne za przejęcie od pracownika ochrony klucza od obiektu, zamknięcie obiektu na czas wykonywania czynności wynikających z umowy oraz przekazanie klucza pracownikom ochrony, którzy zamkną i zabezpieczą obiekt), 1 pracownik do obiektu przy ul. Jasnej (osoba ta będzie odpowiedzialna za przejęcie od pracownika ochrony klucza od obiektu, zamknięcie obiektu na czas wykonywania czynności wynikających z umowy oraz przekazanie klucza pracownikom ochrony, którzy zamkną i zabezpieczą obiekt),c) wykaże, że dysponuje minimum jedną samobieżną maszyną szorująco - zbierającą do utrzymania czystości ciągów komunikacyjnych w budynkach Sądu (załącznik nr 9 do SWZ).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-12-14
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sprzątanie pomieszczeń biurowych (RDW Chojna)
Dodano: 2023-12-22 - Sprzątanie pomieszczeń biurowych i socjalnych w budynku Obwodu Drogowego w Choszcznie, Baczyn 4
Dodano: 2023-01-04 - Utrzymanie czystości w obiektach Sądu Rejonowego w Drawsku Pomorskim
Dodano: 2022-12-30 - Sprzątanie pomieszczeń biurowych i socjalnych w budynku Rejonu Dróg Wojewódzkich w Pyrzycach, ul. Stargardzka 42
Dodano: 2021-01-29 - Sprzątanie pomieszczeń biurowych i socjalnych w budynku Obwodu Drogowego w Choszcznie, Baczyn 4
Dodano: 2021-01-29 - Sprzątanie pomieszczeń budynku biurowego Rejonu Dróg Wojewódzkich w Chojnie i budynku Obwodu Drogowego w Chojnie ul. Polna.
Dodano: 2021-01-26 - Sprzątanie pomieszczeń biurowych, ciągów komunikacyjnych i oraz pielęgnacja terenów zielonych Sądu Rejonowego w Białogardzie
Dodano: 2021-01-20 - Sprzątanie pomieszczeń biurowych i socjalnych w budynkach administracyjnych Rejonu Dróg Wojewódzkich w Drawsku Pomorskim z podziałem na zadania: zadanie nr 1 –Drawsko Pomorskie, ul. Złocieniecka 22a, zadanie nr 2 – Kalisz Pomorski, ul. Koszalińska 19
Dodano: 2021-01-20 - Sprzątanie pomieszczeń budynku Obwodu Drogowego w Suchaniu
Dodano: 2021-01-13 - Sprzątanie pomieszczeń budynku administracyjnego Rejonu Dróg Wojewódzkich w Białogardzie
Dodano: 2021-01-11