Przetargi.pl
Utrzymanie czystości na terenach zewnętrznych oraz wewnętrznych budynków Skarbu Państwa stanowiących zasób OReg WAM Zielona Góra w miejscowościach: Gorzów Wlkp., Skwierzyna, Międzyrzecz, Wędrzyn, Sulęcin, Czerwieńsk, Żagań, Żary, Bobrzany, Świętoszów, Głogów, Zielona Góra, Sulechów, Krosno Odrzańskie, Babimost

Wojskowa Agencja Mieszkaniowa Oddział Regionalny w Zielonej Górze ogłasza przetarg

  • Adres: 65-120 Zielona Góra, Al. Zjednoczenia 104
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 4519200 , fax. 068 4519230
  • Data zamieszczenia: 2011-12-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa Oddział Regionalny w Zielonej Górze
    Al. Zjednoczenia 104 104
    65-120 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 068 4519200, fax. 068 4519230
    REGON: 01126394600575
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wam.net.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie czystości na terenach zewnętrznych oraz wewnętrznych budynków Skarbu Państwa stanowiących zasób OReg WAM Zielona Góra w miejscowościach: Gorzów Wlkp., Skwierzyna, Międzyrzecz, Wędrzyn, Sulęcin, Czerwieńsk, Żagań, Żary, Bobrzany, Świętoszów, Głogów, Zielona Góra, Sulechów, Krosno Odrzańskie, Babimost
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Utrzymanie czystości na terenach zewnętrznych oraz wewnętrznych budynków Skarbu Państwa stanowiących zasób OReg WAM Zielona Góra w miejscowościach: Gorzów Wlkp., Skwierzyna, Międzyrzecz, Wędrzyn, Sulęcin, Czerwieńsk, Żagań, Żary, Bobrzany, Świętoszów, Głogów, Zielona Góra, Sulechów, Krosno Odrzańskie, Babimost. W ZAKRESIE CZĘŚCI NR 1, 2, 3, 4, 5 ZAMÓWIENIA: I. Sprzątanie budynków wewnątrz: 1. Zamiatanie klatek schodowych ( usuwanie odpadów, omiatanie pajęczyn i innych zanieczyszczeń ). 2. Sprzątanie pomieszczeń wspólnego użytku (pralnie, suszarnie, wózkownie, strychy) w tym omiatanie pajęczyn. 3. Zamiatanie korytarzy piwnicznych , omiatanie pajęczyn. 4. Mycie klatek schodowych, drzwi wejściowych (szyby + ramy , elementy pełne w skrzydłach drzwiowych). 5. Mycie posadzek : w wiatrołapach i na parterach budynku. 6. Mycie lamperii , okien, balustrad, parapetów zewnętrznych. 7. Mycie (odkurzanie) skrzynek pocztowych, telefonicznych, licznikowych, gablot informacyjnych, parapetów wewnętrznych, grzejników, lamp oświetleniowych, lamp nad wejściem do budynków, lamp z oznaczeniem numerów porządkowych i.t.p. 8. Zanieczyszczenia typu mokrego. 9. Czyszczenie metalowych wycieraczek . 10. Sprzątanie daszków nad wiatrołapami 11. Wykonywanie czynności dodatkowych: a) zgłaszanie bezpośrednio do Zamawiającego uszkodzonych pojemników oraz nadzór nad harmonogramem wywozu; b) usuwanie z miejsc ogólnodostępnych budynków ogłoszeń, plakatów i afiszy wywieszonych bez zgody Zamawiającego; c) bezzwłoczne zawiadamianie Zamawiającego o awariach powstałych w budynku. d) Usuwanie skutków awarii wodno-kanalizacyjnych (usuniecie wody i innych nieczystości oraz wykonanie czynności dezynfekcyjnych - wg potrzeb) e) Wywieszanie na budynkach flag z okazji świąt państwowych II. Sprzątanie otoczenia budynków: 1. Codzienne sprzątanie chodników, placów, ulic i dróg wewnętrznych, zatok parkingowych, placów zabaw i altan śmietnikowych polegające na zbieraniu i usuwaniu śmieci /puszki, butelki, papiery itp./ zeschłych roślin, połamanych gałęzi i innych odpadów, zamiataniu chodników i placów. 2. Bieżące oczyszczanie dróg i chodników (w tym wpustów deszczowych, zasuw wodnych, hydrantów, klap kanalizacyjnych i.t.p.) z lodu, błota, śniegu oraz zabezpieczanie ich przed gołoledzią tj. skuwanie zlodowaceń, usuwanie sopli lodowych oraz nawisów śnieżnych zwłaszcza w okolicach wejść do budynku, a także posypywanie piaskiem i solą ciągów pieszych, a w szczególności wejść do budynków i dojść do altan śmietnikowych (piasek i sól do akcji zimowej zabezpiecza Wykonawca). Zapewnić przejezdność dróg - szczególnie dróg pożarowych. 3. Bieżące usuwanie trawy wrośniętej w opaski budynków oraz chodniki. 4. Codzienne utrzymanie w należytym porządku terenu przy kontenerach i wózkach na śmieci. 5. Codzienne usuwanie śmieci z koszy. 6. Okresowe (w miarę konieczności) sprzątanie i usuwanie naniesionych na tereny działek określonych w kolumnie 3 wykazu, śmieci (puszki, butelki, papiery i.t.p.) połamanych gałęzi i innych odpadów. III . Konserwacja terenów pozostałych na dodatkowe zlecenie, maksymalnie 2 raz w trakcie obowiązywania umowy. 1. Sprzątanie terenów (zbieranie śmieci i usuwanie innych odpadów, zamiatanie). 2. Odśnieżanie, skuwanie zlodowaceń, zabezpieczanie przed gołoledzią. W ZAKRESIE CZĘŚCI NR 6 ZAMÓWIENIA: I. Prace na korytarzach, ciągach komunikacyjnych, holach, klatkach schodowych: 1. Zamiatanie i mycie, korytarzy, klatek schodowych, holi. 2. Odkurzanie wykładzin. 3. Odkurzanie (mycie na mokro) drzwi przeszkleń, balustrad, poręczy, barierek, parapetów, stołów, stolików i krzeseł. 4. Omiatanie pajęczyn i kurzy ze ścian, sufitów. 5. Mycie lamperii. 6. Mycie lamp sufitowych, ściennych po zdjęciu kloszy. 7. Mycie okien, drzwi. 8. Czyszczenie koszy na śmieci oraz wyposażenie ich w worki. 9. Czyszczenie grzejników. II. Prace w pomieszczeniach sanitarnych - toaletach 1. Mycie i dezynfekcja umywalek, baterii umywalkowych. 2. Czyszczenie glazury łazienkowej. 3. Mycie i dezynfekcja muszli klozetowych wraz z deską, pisuarów. 4. Mycie parapetów, grzejników. 5. Mycie podłóg - terakoty. 6. Uzupełnianie zapasu papieru toaletowego. Papier toaletowy ma być miękki, minimum 2 warstwowy. 7. Uzupełnianie zapasu mydła. 8. Uzupełnianie zapasu mydła. 9. Mycie luster. 10. Mycie okien. 11. Czyszczenie koszy na śmieci oraz wyposażenie ich we worki. 12. Mycie kratek wentylacyjnych, wywietrzników. 13. Zamieszczanie w pomieszczeniach toalety odświeżaczy z przyssawkami z możliwością zawieszenia na ścianach o przyjemnym, świeżym zapachu. 14. Zamieszczanie odświeżaczy dezynfekująco - myjących w miskach ustępowych. III. Prace w pomieszczeniach biurowych 1. Mycie mebli i wyposażenia pomieszczeń. 2. Wycieranie na mokro powierzchni stołów, biurek. 3. Mycie okien. 4. Mycie podłóg. 5. Mycie parapetów. 6. Odkurzanie wykładzin. 7. Oczyszczanie obrazów, gablot i innych umocowań na ścianach. 8. Mycie powierzchni lamp, punktów świetlnych, kratek wentylacyjnych. 9. Czyszczenie grzejników. 10. Czyszczenie koszy na śmieci oraz wyposażenie ich we worki. 11. Wycieranie telefonów i elementów plastikowych zestawów komputerowych (poza monitorami) środkiem do tego przeznaczonym i miękką ścierką. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla wszystkich części zamówienia zawarty jest w załącznikach do SIWZ (w szczególności w załącznikach do umowy). Kod CPV: 90610000-6: Usługi sprzątania i zamiatania 90910000-9: Usługi sprzątania ulic 90911200-8: Usługi sprzątania budynków 90914000-7: Usługi sprzątania parkingów 90620000-9 Usługi odśnieżania
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906100006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości:. 1) w części nr 1 (Krosno Odrzańskie) zamówienia - 90,00 zł 2) w części nr 2 (Żagań, Żary, Bobrzany, Świętoszów, Głogów) zamówienia - 4.500,00 zł 3) w części nr 3 (Zielona Góra - budynki mieszkalne, Sulechów, Czerwieńsk, Babimost) zamówienia - 1.800,00 zł 4) w części nr 4 (Wędrzyn, Sulęcin) zamówienia - 4.200,00 zł 5) w części nr 5 (Skwierzyna, Międzyrzecz, Gorzów Wlkp.) zamówienia - 1.000,00 zł 6) w części nr 6 (Zielona Góra - budynki biurowe) zamówienia - 2.500,00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wam.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach