Przetargi.pl
Utrzymanie czystości na terenach zewnętrznych i wewnątrz budynków administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej - Administracja Budynków Mieszkalnych nr 1 i nr 2 w Zielonej Górze

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ogłasza przetarg

  • Adres: 65-120 Zielona Góra, Zjednoczenia
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 68 353-67-04, , fax. 68 353-36-84
  • Data zamieszczenia: 2020-12-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
    Zjednoczenia 110
    65-120 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 68 353-67-04, , fax. 68 353-36-84
    REGON: 36826809700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gm.zgora.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: samorządowy zakład budżetowy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie czystości na terenach zewnętrznych i wewnątrz budynków administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej - Administracja Budynków Mieszkalnych nr 1 i nr 2 w Zielonej Górze
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sprzątanie terenów wewnątrz oraz na zewnątrz budynków administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej - Administracja Budynków Mieszkalnych ABM1 i ABM2 w Zielonej Górze. Zamawiający podzielił powyższe zamówienie na dwa zadania. Zakres powierzchni przeznaczonych do sprzątania dla poszczególnych zadań: Zadanie 1 ABM1: -powierzchnie zewnętrzne: 12244,55 m2 -powierzchnie wewnętrzne: 12219,93 m2 Zadanie 2 ABM2: -powierzchnie zewnętrzne: 7779,00 m2 -powierzchnie wewnętrzne: 11955,67 m2 2. Sprzątanie terenów wewnętrznych polega na m.in.: - Stałym utrzymaniu czystości budynków - klatek schodowych i korytarzy, korytarzy piwnicznych, pomieszczeń wspólnego użytku, parapetów okiennych, skrzynek na listy, lamp, kloszy, poręczy na klatkach schodowych, grzejników na klatkach schodowych oraz wymiany przepalonych żarówek (zakupu żarówek dokonuje Zamawiający); - Myciu wraz z szorowaniem klatek schodowych (z zastosowaniem środka dezynfekującego z wyłączeniem lizolu), stolarki drzwiowej do pomieszczeń wspólnych, tralek, poręczy, gablot ogłoszeniowych, znaków informacyjnych, grzejników oraz lamperii; - Myciu okien na klatkach schodowych; - Zgłaszaniu u Zamawiającego wszelkich usterek i awarii wynikających z eksploatacji budynków; - Doręczaniu najemcom i właścicielom całości korespondencji w zakresie aneksów, umów, upomnień rachunków faktur, rozliczeń, ponagleń, powiadomień w terminie 3 dni licząc od daty otrzymania korespondencji do doręczania (dokumenty Wykonawca pobiera u Zamawiającego); - Wywieszanie w gablotach ogłoszeniowych i na klatkach schodowych wszelkich informacji i ogłoszeń na żądanie Zamawiającego; - Wywieszaniu i zdejmowaniu flag z okazji świąt i uroczystości państwowych (flagi dostarcza Zamawiający); - Usuwaniu zbędnych ogłoszeń, plakatów, afiszy napisów i rysunków z elewacji ścian budynków oraz wewnątrz budynków (lamperie, drzwi, gabloty ogłoszeniowe) z wyłączeniem malowania farbą elewacji. Sprzątanie terenów zewnętrznych obejmuje m. in.: - Stałe utrzymanie czystości chodników podwórek, placów miejsc gromadzenia nieczystości (pergole) a w okresie zimowym usuwanie śniegu lodu i błota z chodników*, hydrantów przeciwpożarowych i wodociągowych, zaworów umieszczonych w chodnikach, przetykanie wietrzników studzienek telekomunikacyjnych usytuowanych na chodnikach, przeciwdziałanie powstawaniu śliskości poprzez posypywanie piaskiem (zakupu piasku i sprzętu do odśnieżania dokonuje Wykonawca). Przy czym usługi związane z usuwaniem śniegu, lodu, śliskości, posypywanie piaskiem obowiązują w okresie występowania tych zjawisk. - Pielęgnacja zieleńców i kwietników tj. usuwania zanieczyszczeń, odchwaszczanie, grabienie opadłych liści - pakowanie liści do worków pobranych w niezbędnej ilości za pokwitowaniem u Zamawiającego i uzgodnienie z Zamawiającym miejsca ich składowanie i terminu wywozu przez służby ZGK. - Zgłaszanie u Zamawiającego nieterminowego wywozu nieczystości stałych. - Zamawiający będzie na własny koszt dostarczać skrzynie na piasek. * w sytuacjach gdzie chodnik jest szerszy niż 1,50 m do wyliczeń powierzchni odśnieżanej przyjmowano szerokość 1,50 m i takie powierzchnie winny być odśnieżane. W przypadku budynku pod adresem: ul. Batorego 170 (zadanie nr 1 – ABM1) Zamawiający przewiduje zwiększoną częstotliwość wykonywania prac mycia wraz z szorowaniem: klatek schodowych, parterów klatek schodowych, stolarki drzwiowej do pomieszczeń wspólnych, lamperii, okien na klatkach schodowych. Szczegółowy opis zamówienia zamieszczony jest w załączniku nr 3 pn. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA (OPZ). 3. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r., poz. 1040) wszystkie osoby wykonujące czynności codziennego sprzątania powierzchni wewnętrznych i zewnętrznych objętych przedmiotem zamówienia. Zamawiający zastrzega możliwość kontroli (sam lub przez inne służby) pracowników wykonujących ww. czynności na każdym etapie realizacji przedmiotu umowy. Zamawiający ma prawo żądania udokumentowania przez Wykonawcę faktu zatrudnienia osób wymienionych w oświadczeniu dotyczącym zatrudnienia na umowę o pracę. 4. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 4.3. SIWZ czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego (§ 13.2.e)). 5. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 90911200-8: usługi sprzątania budynków 90610000-6: usługi sprzątania i zamiatania ulic 90620000-9: usługi odśnieżania 90630000-2: usługi usuwania oblodzeń 77314100-5: usługi w zakresie trawników 77312100-1: usługi odchwaszczania
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90911200-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczególnego sposobu spełniania przedmiotowego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony formularz oferty wg załącznika nr 1 do SIWZ; 2) Wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia wg załącznika nr 2 do SIWZ, aktualne na dzień składania oferty. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców ww. oświadczenie, składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną; 3) Pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy, aktualne na dzień składania oferty. 4)Wypełnione i podpisane formularze cenowe wg załącznika nr 4 do SIWZ (na zadanie nr 1 i /lub 2) 5) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2018 r. poz. 798, 650, 1637 i 1669) z Wykonawcami, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu wg załącznika nr II.1 do SIWZ oraz w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dokumenty lub informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Powyższe oświadczenie wykonawca przekaże zamawiającemu bez wezwania, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji z sesji otwarcia ofert).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach