Przetargi.pl
Świadczenie usług w zakresie sprzątania pomieszczeń biurowych Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej, Administracji Domów Mieszkalnych oraz biur przychodni przy ulicy Baczyńskiego 24

ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W GORZOWIE WLKP. ogłasza przetarg

  • Adres: 66-400 Gorzów Wielkopolski, ul. Wełniany Rynek 3
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2022-12-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W GORZOWIE WLKP.
    ul. Wełniany Rynek 3
    66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie
    REGON: 003161962
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgm.gorzow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług w zakresie sprzątania pomieszczeń biurowych Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej, Administracji Domów Mieszkalnych oraz biur przychodni przy ulicy Baczyńskiego 24
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa kompleksowego sprzątania pomieszczeń biurowych Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej. Powierzchnia przeznaczona do sprzątania: 1 238,11m2.Przedmiotem zamówienia jest usługa kompleksowego sprzątania pomieszczeń biurowych Administracji Domów Mieszkalnych nr 1. Powierzchnia przeznaczona do sprzątania: 576,22m2.Przedmiotem zamówienia jest usługa kompleksowego sprzątania pomieszczeń biurowych Administracji Domów Mieszkalnych nr 2. Powierzchnia przeznaczona do sprzątania: 774,03m2.Przedmiotem zamówienia jest usługa kompleksowego sprzątania pomieszczeń biurowych Administracji Domów Mieszkalnych nr 3. Powierzchnia przeznaczona do sprzątania: 314,00m2.Przedmiotem zamówienia jest usługa kompleksowego sprzątania pomieszczeń biurowych Administracji Domów Mieszkalnych nr 4. Powierzchnia przeznaczona do sprzątania: 527,21m2.Przedmiotem zamówienia jest usługa kompleksowego sprzątania pomieszczeń biurowych Administracji Domów Mieszkalnych nr 5. Powierzchnia przeznaczona do sprzątania: 483,98m2, oraz Poradni Lekarskiej przy ul. Baczyńskiego 24 - przeznaczona powierzchnia do sprzątania: 367,90m2
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90911200-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego, a dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.4) zdolności technicznej i zawodowej:Wykonawca spełni ww warunek, jeżeli wykaże:A) w zakresie doświadczenia: że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje należycie co najmniej 2 usługi (w ramach odrębnych umów, przy czym usługi świadczone były nieprzerwanie przez okres minimum 12 miesięcy) polegające na usłudze sprzątania pomieszczeń biur, przy czym łączna wartość brutto usług powinna wynosić co najmniej dla każdej z części:Dla części I: 90 000,00plnDla części II: 50 000,00plnDla części III: 80 000,00plnDla części IV: 60 000,00plnDla części V: 30 000,00plnDla części VI: 80 000,00plnUwaga!Wykonawca składający ofertę na więcej niż jedną część musi wykazać spełnienie warunku odrębnie dla każdej z części (sumę wielkości warunków na które składana jest oferta).UWAGI:1. Jeżeli wykonawca wykazuje doświadczenie nabyte w ramach umowy/kontraktu/zamówienia realizowanego przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum), Zamawiający nie dopuszcza by wykonawca polegał na doświadczeniu grupy wykonawców, której był członkiem, jeżeli faktycznie nie wykonywał wykazywanego zakresu prac. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwrócenia się do wykonawcy o wyjaśnienia w zakresie faktycznie wykonywanego konkretnego zakresu prac oraz przedstawienia stosownych dowodów (np. Umowy konsorcjum) potwierdzających zakres obowiązków czy wystawionych przez wykonawcę faktur.2. Jeżeli w dokumentach składanych w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu, kwoty będą wyrażane w walucie obcej, kwoty te zostaną przeliczone na PLN wg średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów średnich walut obcych) w dniu wystawienia dokumentu. W przypadku barku publikacji kursów walut NBP obowiązujących w dniu, o którym mowa powyżej, zastosowanie ma kurs ostatnio ogłoszony przed tym dniem.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-12-14

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach