Przetargi.pl
Utrzymanie czystości i porządku w obrębie 156 przystanków komunikacyjnych, których właścicielem lub zarządzającym jest gmina Śrem, oraz które położone są na jej obszarze.

Gmina Śrem ogłasza przetarg

  • Adres: 63-100 Śrem, Pl. 20 Października
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. (61) 2835225 w. 133 , fax. (61) 2835337
  • Data zamieszczenia: 2018-02-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Śrem
    Pl. 20 Października 1
    63-100 Śrem, woj. wielkopolskie
    tel. (61) 2835225 w. 133, fax. (61) 2835337
    REGON: 631258135
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://umsrem.bip.eur.pl/public/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie czystości i porządku w obrębie 156 przystanków komunikacyjnych, których właścicielem lub zarządzającym jest gmina Śrem, oraz które położone są na jej obszarze.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zamówienie obejmuje wykonanie zadania - utrzymanie czystości i porządku w obrębie 156 przystanków komunikacyjnych, których właścicielem lub zarządzającym jest gmina Śrem oraz które położone są na jej obszarze. 2. W zakres prac wchodzi: a) zamiatanie utwardzonego terenu przystanku i utrzymanie w czystości i porządku terenu w najbliższym jego otoczeniu (tj. w odległości do 5 m od obrysu wiaty przystankowej, zatoki przystankowej lub w promieniu 5 m od słupa przystankowego). Przystanki zlokalizowane na terenie miasta należy zamiatać codziennie, przystanki na terenie sołectw z częstotliwością raz na tydzień; b) usuwanie przerostów trawy, chwastów z terenu przystanku i w jego najbliższym otoczeniu (tj. w odległości do 5 m od obrysu wiaty przystankowej, zatoki przystankowej lub w promieniu 5 m od słupa przystankowego); c) opróżnianie koszy na śmieci o pojemności ok. 50 l, zlokalizowanych przy przystankach komunikacyjnych (mycie i dezynfekcja koszy, wymiana uszkodzonych koszy/montaż nowych koszy, które udostępni Zamawiający). Kosze (ok. 80 szt.) należy opróżniać: przy przystankach zlokalizowanych na terenie miasta codziennie, natomiast na terenie sołectw z częstotliwością raz na tydzień; d) wywóz nieczystości powstałych w trakcie wykonywania prac na składowisko odpadów, potwierdzone dowodami wagowymi (załączonymi do comiesięcznej faktury); e) w zimie odśnieżanie, usuwanie gołoledzi i zlodowaceń wokół przystanków (w odległości do 5 m od obrysu wiaty przystankowej lub w promieniu 5 m od słupa przystankowego), jak również na powierzchni gwarantującej bezpieczne wsiadanie i wysiadanie podróżnym, usuwanie śniegu z zadaszenia wiat przystankowych. Śnieg należy usuwać: z przystanków na terenie miasta w ciągu 3 godzin od ustania opadów, z przystanków na terenie sołectw w ciągu 24 godzin od ustania opadów. Mieszanki do łagodzenia skutków zlodowaceń zapewnia Wykonawca. Miejsce wywozu śniegu organizuje Wykonawca; f) utrzymanie w czystości konstrukcji przystanków poprzez ich mycie i usuwanie zanieczyszczeń (mycie całej konstrukcji wiaty wykonanej z poliwęglanu wraz z dachem), mycie słupków wraz z tablicą informacyjną - usługę należy wykonać sześć razy w trakcie trwania umowy (po 3 razy w 2018 r. i 2019 r. - w terminach uprzednio uzgodnionych z Zamawiającym). Do mycia przystanków należy używać wodę wraz ze specjalistycznymi środkami; g) mycie siedzisk, szyb gablot - raz w miesiącu, usuwanie kurzu i innych zanieczyszczeń z wnętrza gablot - raz w miesiącu. Do mycia siedzisk i szyb gablot przystanków należy używać wodę wraz ze specjalistycznymi środkami; h) likwidacja napisów, plakatów i ogłoszeń nielegalnie umieszczonych na słupkach i wiatach przystankowych - najpóźniej w ciągu 24 godzin od momentu ich umieszczenia; i) prowadzenie bieżącej kontroli stanu technicznego przystanków. Stwierdzone akty dewastacji, wandalizmu przystanków podlegają natychmiastowemu zgłoszeniu Zamawiającemu. 3. Ponadto Wykonawca jest zobowiązany uzyskać na koniec każdego miesiąca od wszystkich sołtysów gminy Śrem pisemne potwierdzenia z wykonanych zadań wraz z pieczątkami sołtysów oraz datą złożenia podpisu. 4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości przystanków wskazanych w załączniku do umowy, w przypadku zmian spowodowanych rozbudową lub ograniczeniem zakresu funkcjonowania komunikacji miejskiej, albo zmian w organizacji ruchu na terenie gminy w ilości +/- 10 szt. Zamawiający będzie informował Wykonawcę pisemnie o zmianach ilości przystanków. Zmiany ilości przystanków nie powodują zmiany wynagrodzenia miesięcznego przysługującego Wykonawcy. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zgłoszenia dodatkowego sprzątnięcia obejmującego czynności opisane w pkt. 2 (nie więcej niż 50 przystanków w trakcie trwania umowy). Z tytułu wykonywania dodatkowych czynności opisanych w pkt. 2 Wykonawca nie otrzyma dodatkowego wynagrodzenia. Wykonawca w/w prace musi wliczyć do ceny ofertowej za wykonanie przedmiotu umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90610000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 3 000.00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów . Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, której dotyczy dokument "Informacja z Krajowego Rejestru Karnego" składa dokument "Informacja z odpowiedniego rejestru lub inny równoważny dokument", w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 14 i 21 ustawy Pzp. Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Pisemne zobowiązanie podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których Wykonawca polega, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach