Przetargi.pl
sukcesywna dostawa podłoży i odczynników bakteriologicznych dla SPZOZ w Wolsztynie;

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 64200 Wolsztyn, ul. Wschowska
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 68 347 73 00, 347 73 63 , fax. 683 842 590
  • Data zamieszczenia: 2018-02-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Wschowska 3
    64200 Wolsztyn, woj. wielkopolskie
    tel. 68 347 73 00, 347 73 63, fax. 683 842 590
    REGON: 97077342600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozwolsztyn.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    sukcesywna dostawa podłoży i odczynników bakteriologicznych dla SPZOZ w Wolsztynie;
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa podłoży i odczynników bakteriologicznych dla SPZOZ w Wolsztynie; PN/4/2018. Przedmiot zamówienia został podzielony na 11 niezależnych części/ zadania/pakiety. Każda z części stanowi odrębny przedmiot zamówienia. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części zamówienia. Zamawiający wymaga jednak, aby składając ofertę Wykonawca uwzględnił wszystkie pozycje asortymentowe w poszczególnych pakietach. Nie dopuszcza się możliwości pominięcia pozycji w pakiecie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, oraz wymagane ilości zostały opisane odpowiednio w załączniku nr 2, tj. pakietach 1-11 do SIWZ. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części zamówienia. Wymagania szczegółowe dotyczące przedmiotu zamówienia: a) Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia spełniał wszystkie wymagania minimalne opisane w poszczególnych załącznikach do SIWZ. b) Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia, który został zakwalifikowany jako wyrób medyczny spełniał narzucone przepisami prawa wymagania w zakresie dopuszczenia do obrotu na terenie RP, posiadał wymagane przepisami prawa świadectwa rejestracyjne zgodnie z Ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2017 r., poz. 211 z późn. zm.), c) Zamawiający wymaga, dostarczenia z pierwszą dostawą wykazu substancji niebezpiecznych wraz z kartami charakterystyki oraz metodyki w języku polskim- wymagania w tym zakresie zostały szczegółowo określone w poszczególnych pakietach, d) Zamawiający wymaga dostarczenia do każdej dostawy/opakowania/serii - świadectw kontroli bądź certyfikatu jakości - wymagania w tym zakresie zostały szczegółowo określone w poszczególnych pakietach, e) Zamawiający wymaga, aby wszystkie krążki antybiotykowe (Pakiet nr 1) pochodziły od jednego producenta, f) Zamawiający wymaga, aby producenci krążków posiadali certyfikat ISO 13485 oraz ISO 9001 lub równoważny ; g) W przypadku zaoferowania oferty na Pakiet nr 11, Zamawiający wymaga wydzierżawienia na cały okres obowiązywania umowy aparatu do identyfikacji i oceny lekowrażliwości drobnoustrojów. Szczegółowe wymagania -parametry graniczne analizatora zostały określone w 2A do SIWZ, h) W przypadku zaoferowania oferty na pakiet nr 5, Zamawiający wymaga bezpłatnego udostępnienia aplikatora ułatwiającego pobieranie próbek w ilości - 1 szt. Ogólne zasady użyczenia w/w asortymentu zostały określone we wzorze umowy użyczenia– zał. Nr 7 do SIWZ. i) Zamawiający w zakresie terminu ważności wymaga:  aby wszystkie krążki antybiotykowe posiadały termin ważności minimum 24 m-ce,  aby zaoferowane podłoża gotowe na płytkach zawierające krew- posiadały minimum 5 tygodni terminu ważności od daty dostawy,  dla pozostałych podłóż na płytkach - minimum 8 tygodni terminu ważności,  dla podłóż w probówkach - minimum 5 miesięcy terminu ważności od daty dostawy,  dla testów i odczynników bakteriologicznych, Zamawiający wymaga minimum 9 miesięcy terminu ważności od daty dostawy,  dla podłóż bakteriologicznych do analizatora BACTEC 9050, Zamawiający wymaga minimum 6 miesięcy terminu ważności od daty dostawy,  dla oznaczania MIC z paska nasączonego gradientem stężeń, Zamawiający wymaga minimum 12 miesięcy terminu ważności od daty dostawy,  dla szybkich testów kasetkowych, Zamawiający wymaga minimum 9 miesięcy terminu ważności od daty dostawy, Na każdym dostarczonym opakowaniu przedmiotu umowy musi być podana data ważności. Warunki realizacji zamówienia  Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywne 12 miesięczne dostawy  Dostawy realizowane będą sukcesywnie, w miarę zgłaszanych przez Zamawiającego potrzeb, na koszt i ryzyko Wykonawcy.  Dostawy należy realizować od poniedziałku do piątku w godzinach od 700 do 1400.  Wymagany termin zainstalowania dzierżawionego aparatu wraz z przeszkoleniem personelu- 14 dni od daty podpisania umowy (dotyczy pakietu nr 11)  Miejscem dostawy jest Laboratorium Bakteriologiczne, mieszczące się przy ul. Wschowskiej 3.  Dostawy odbywać się będą na podstawie składanych przez Zamawiającego zamówień ilościowo - asortymentowych w terminie maksymalnie do 5 dni roboczych od daty otrzymania faksowego, e-mail lub pisemnego zamówienia.  Zamawiający zastrzega sobie prawo zgłaszania dostaw na CITO, w takim przypadku dostawy realizowane będą w terminie do 48 godzin od daty zgłoszenia zamówienia.  Wykonawca w przypadku wystąpienia braków w realizacji zamówienia na odczynniki niezwłocznie wskaże ewentualne braki w dostawie – telefonicznie do Laboratorium: tel. 68-347-73-53, fax: 068-347-73-32, e-mail: bakteriologia@spzozwolsztyn.pl
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33696500-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Wypełniony formularz ofertowy sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. b) Wypełnione odpowiednio załącznik nr 2 (pakiety 1 i 10) - (formularz z opisem przedmiotu zamówienia -formularz asortymentowo-ilościowo- cenowy), c) w przypadku zaoferowania oferty na pakiet nr 11- wypełniony i podpisany załącznik nr 2A- parametry graniczne aparatu do identyfikacji i oceny lekowrażliwości drobnoustrojów, d) informacja o części zamówienia jaką Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy - na formularzu oferty, e) oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale VII pkt 1, 2, 3, 4. f) w przypadku powoływania się na zasoby podmiotów trzecich - zobowiązanie tych podmiotów (niewiążący wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4. do SIWZ). g) oświadczenie umożliwiające dokonanie oceny ofert w kryteriach oceny ofert - na formularzu oferty, h) oświadczenie, że w przypadku zaoferowania oferty na pakiet nr 5, Wykonawca bezpłatnie udostępnieni aplikator ułatwiający pobieranie próbek w ilości - 1 szt - na formularzu oferty. i) pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentów rejestrowych. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. j) dokumenty potwierdzające równoważność, o których mowa w art. 30 ust. 5 Ustawy prawo zamówień publicznych ( o ile wykonawca powołuje się na rozwiązania równoważne).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach