Gmina Miejska Lubin - Urząd Miejski w Lubinie ogłasza przetarg
- Adres: 59-300 Lubin, ul. Kilińskiego
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 76 7468129, 7468277 , fax. 767 468 287
- Data zamieszczenia: 2019-10-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Lubin - Urząd Miejski w Lubinie
ul. Kilińskiego 10
59-300 Lubin, woj. dolnośląskie
tel. 76 7468129, 7468277, fax. 767 468 287
REGON: 39064753500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um-lubin.dolnyslask.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Utrzymanie czystości i porządku w budynkach i na terenach gminnego zasobu mieszkaniowego - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: - utrzymanie czystości i porządku w budynkach gminnych, - utrzymanie czystości i porządku na terenach zielonych przyblokowych Gminy Miejskiej Lubin. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90911200-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Oferta złożona do przedmiotowego postępowania musi być zabezpieczona wadium w kwocie 3 500,00 PLN ( słownie: trzy tysiące pięćset złotych ). 2. Wadium musi zostać wniesione najpóźniej przed upływem terminu składania ofert i obejmować cały okres związania ofertą.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składane zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp; 2) Zobowiązanie innego podmiotu do oddania Wykonawcy do dyspozycji swoich zasobów na potrzeby realizacji przedmiotowego zamówienia - (jeżeli dotyczy).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Kompleksowe usługi sprzątania i utrzymania w czystości pomieszczeń biurowych na terenie cmentarzy komunalnych we Wrocławiu
Dodano: 2024-01-22 - Utrzymanie czystości i porządku w budynkach gminnego zasobu mieszkaniowego oraz terenach zielonych przyległych do budynków.
Dodano: 2023-12-13 - Usługa kompleksowego utrzymania czystości w budynku Sądu Rejonowego w Oleśnicy wraz z terenem przyległym
Dodano: 2023-12-11 - Usługi sprzątania pomieszczeń w Szkole Podstawowej nr 99 im. Tadeusza Kościuszki we Wrocławiu. CPV 90911200-8
Dodano: 2023-12-05 - Usługi sprzątania pomieszczeń w Szkole Podstawowej nr 99 im. Tadeusza Kościuszki we Wrocławiu. CPV 90911200-8
Dodano: 2023-02-26 - Usługi sprzątania pomieszczeń w Szkole Podstawowej nr 99 im. Tadeusza Kościuszki we Wrocławiu. CPV 90911200-8
Dodano: 2022-11-28 - Usługi sprzątania pomieszczeń Zespołu Szkolno- Przedszkolnego nr 15 we Wrocławiu. CPV 90911200-8
Dodano: 2022-11-22 - „Utrzymanie należytego stanu sanitarno-porządkowego nieruchomości stanowiących mienie komunalne”.
Dodano: 2021-03-11 - "Usługa utrzymania czystości w pomieszczeniach budynku Siechnickiej Inwestycyjnej Spółki Komunalnej sp. z o.o."
Dodano: 2021-03-01 - Usługa utrzymania czystości w pomieszczeniach budynku Siechnickiej Inwestycyjnej Spółki Komunalnej sp. z o.o.
Dodano: 2021-02-23