Przetargi.pl
Utrzymanie czystości i porządku na wybranych nieruchomościach i obiektach położonych na obszarze miasta Kępno w 2021r.

Gmina Kępno ogłasza przetarg

  • Adres: 63-600 Kępno, Ratuszowa
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 62 59 09 400 , fax. 62 59 09 402
  • Data zamieszczenia: 2021-03-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kępno
    Ratuszowa 1
    63-600 Kępno, woj. wielkopolskie
    tel. 62 59 09 400, fax. 62 59 09 402
    REGON: 250854731
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kepno.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie czystości i porządku na wybranych nieruchomościach i obiektach położonych na obszarze miasta Kępno w 2021r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    A. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania p.n. „Utrzymanie czystości i porządku na wybranych nieruchomościach i obiektach położonych na obszarze miasta Kępno w 2021r.” 1.1. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia określa projekt umowy, który stanowi integralną część niniejszej specyfikacji (załącznik nr 4) oraz Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ. Zakres zamówienia obejmuje: 1. Utrzymanie porządku na terenach gminnych placów zabaw. 2. Koszenie trawy na terenach placów zabaw. 3. Grabienie, zamiatanie i usuwanie opadłych liści, gałęzi na terenach placów zabaw. 4. Usuwanie odpadów zgromadzonych w koszach ulicznych usytuowanych na terenach zieleni miejskiej. 5. Usuwanie odpadów zgromadzonych w pojemnikach na psie odchody. 6. Usługa tzw. „pogotowia śmieciowego”. 7. Utrzymanie porządku na terenie boiska ze sztuczną nawierzchnią przy ul. Ruchu Oporu. 8. Transport zebranych odpadów do RIPOK-u, a w przypadku awarii do innej instalacji zastępczej wskazanej przez ZZO Olszowa Sp. z o.o. UWAGA: Wykonawca zobowiązany jest przed podpisaniem umowy do przedstawienia harmonogramu wykonywania usług objętych przedmiotem zamówienia, określających dzień tygodnia/miesiąca, w którym będzie realizowana dana usługa, co umożliwi bieżącą kontrolę realizacji zamówienia i rozliczenia przedmiotu umowy. B. Dodatkowe wymagania związane z realizacją zamówienia – klauzula społeczna. Na podstawie art. 29 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga aby wśród osób bezpośrednio uczestniczących w wykonywaniu zamówienia zatrudniona była co najmniej 1 osoba niepełnosprawna spełniająca kryteria o których mowa w przepisach o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 roku o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych ( Dz. U. z 2016 r. poz. 2046 z późn. zm.), Wykonawca, w przypadku uznania jego oferty za najkorzystniejszą, zobowiązany jest do: 1) zatrudnienia, co najmniej 1 osoby niepełnosprawnej spełniającej kryteria o których mowa w przepisach o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 roku o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnyc hzgodnie z wymaganiami wskazanymi w niniejszym punkcie specyfikacji – klauzula społeczna – w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty rozpoczęcia realizacji robót, w pełnym wymiarze czasu pracy, nieprzerwanie przez cały okres wykonywania usług; Jeżeli wykonawca nie wykona obowiązków określonych w zdaniu pierwszym niniejszego ustępu to zamawiający jest uprawniony do zapłacenia zamawiającemu kary umownej, w wysokości iloczynu 1000 zł za każdy miesiąc, w którym osoba niepełnosprawna nie była zatrudniona. 2) przedłożenia Zamawiającemu, w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty rozpoczęcia realizacji robót, umowy o pracę oraz orzeczenia o niepełnosprawności zatrudnionej osoby niepełnosprawnej wraz z dokumentami potwierdzającymi zgłoszenie do ubezpieczeń społecznych. 3) W przypadku rozwiązania stosunku pracy przez osobę niepełnosprawną lub przez pracodawcę (z winy osoby niepełnosprawnej), wykonawca będzie obowiązany do zatrudnienia na to miejsce innej osoby niepełnosprawnej w terminie do 14 dni od ustania stosunku pracy. Jeżeli wykonawca nie wykona obowiązków określonych w zdaniu pierwszym niniejszego ustępu to zamawiający jest uprawniony do zapłacenia zamawiającemu kary umownej, w wysokości iloczynu 1000 zł za każdy miesiąc, w którym osoba niepełnosprawna nie była zatrudniona. 4) Zamawiający uprawniony będzie do kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań dotyczących zatrudniania w/w osoby poprzez: zażądanie w każdym czasie podczas realizacji zamówienia od wykonawcy przedstawienia dokumentacji zatrudnienia osób niepełnosprawnych, a wykonawca ma obowiązek przedstawić ją niezwłocznie zamawiającemu. W szczególności wykonawca obowiązany jest przedstawić umowę o prace, orzeczenia o niepełnosprawności oraz dokumenty z zakresu ubezpieczenia społecznego. 5) W przypadku niezatrudniania w sposób nieprzerwany przy realizacji zamówienia osoby niepełnosprawnej wykonawca będzie zobowiązany do zapłacenia zamawiającemu kary umownej, w wysokości iloczynu 1000 zł za każdy miesiąc w którym osoba niepełnosprawna nie była zatrudniona. C. Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a Prawa zamówień publicznych. Na podstawie art. 29 ust. 3a. zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie. Tak więc wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane w wykonywaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych. Dla udokumentowania tego faktu w terminie jednego tygodnia od podpisania umowy Wykonawca przedłoży zamawiającemu wykaz osób zatrudnionych przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem czynności jakie będą oni wykonywać. Następnie na każde pisemne wezwanie Zamawiającego, wykonawca będzie zobligowany przedstawić wykaz i dokumenty potwierdzające zatrudnienie osób na umowę o pracę przy realizacji zamówienia. W związku z powyższym wykonawca musi przed rozpoczęciem wykonywania czynności przez te osoby przedstawić Zamawiającemu dokumenty potwierdzające zatrudnianie tych osób na umowę o pracę, np. kopie umów o pracę lub wyciągi z tych umów zawierające co najmniej imię i nazwisko danej osoby, okres zatrudnienia, nazwę pracodawcy lub kopie zgłoszenia tych osób do ZUS. Pracodawcą tych osób musi być wykonawca lub jeden ze wspólników konsorcjum, zgłoszonym zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych podwykonawca lub dalszy podwykonawca. Jeżeli na terenie prowadzonych usług będzie przebywać osoba nie zatrudniona na umowę o pracę co zostanie, zamawiającego lub jego przedstawicieli (personel) osoba taka będzie musiała opuścić teren prowadzonych robót a wykonawca zapłaci zamawiającemu tytułem kary umownej 1.000,00 zł za każdy taki przypadek. Fakt przebywania takiej osoby na terenie prowadzonych robót musi zostać potwierdzony pisemną notatką sporządzoną przez przedstawicieli Zamawiającego. Notatka nie musi być podpisana przez Wykonawcę lub jego przedstawicieli. D. Pozostałe wymagania Zamawiającego: 1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 2. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej. 3. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w niniejszym postępowaniu o zamówienie publiczne z zastrzeżeniem art. 93 ust.4 Pzp. 4. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach