Przetargi.pl
Utrzymanie czystości i porządku na terenie miasta Nowy Tomyśl w obrębie REJONU I w sezonie 2017/2018

Urząd Miejski ogłasza przetarg

  • Adres: 64300 Nowy Tomyśl, ul. Poznańska
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 4426600, 4426641 , fax. 614 422 754
  • Data zamieszczenia: 2017-02-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski
    ul. Poznańska 33
    64300 Nowy Tomyśl, woj. wielkopolskie
    tel. 61 4426600, 4426641, fax. 614 422 754
    REGON: 52693700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie czystości i porządku na terenie miasta Nowy Tomyśl w obrębie REJONU I w sezonie 2017/2018
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług czystości i porządku na terenie miasta Nowy Tomyśl w obrębie REJONU I w następujących okresach: wiosennym, letnim, jesiennym oraz zimowym. 2.Zakres zamówienia obejmuje: dla standardu I Okres wiosenny • porządkowanie ulic, parkingów, placów i przyległych chodników oraz przystanków autobusowych po okresie zimowym poprzez zbieranie, zgarnianie i zamiatanie między innymi piasku pozimowego wraz z wywozem i utylizacją, • bieżące utrzymywanie w czystości ulic, parkingów, placów, chodników, przystanków autobusowych poprzez zamiatanie nawierzchni oraz zbieranie odpadów i psich odchodów również z trawników przyległych do placów ulic i parkingów na których odbywa się sprzątanie, • opróżnianie minimum raz w tygodniu koszy ulicznych i pojemników na psie odchody oraz ich sukcesywne czyszczenie Okres letni • bieżące utrzymywanie w czystości ulic, parkingów, placów, chodników, przystanków autobusowych poprzez zamiatanie nawierzchni oraz zbieranie odpadów i psich odchodów również z trawników przyległych do placów ulic i parkingów na których odbywa się sprzątanie, • opróżnianie minimum raz w tygodniu koszy ulicznych i pojemników na psie odchody oraz ich sukcesywne czyszczenie • koszenie poboczy ścieżki rowerowej Nowy Tomyśl – Stary Tomyśl – Róża o długości 4,0 km, obustronnie na szerokości 2,0 m licząc od krawędzi ścieżki. Usługa będzie wykonywana 6 razy w okresach od kwietnia do września przy założeniu jeden raz w miesiącu. • mycie ulic 1 raz w miesiącu Okres jesienny • porządkowanie ulic, parkingów, placów i przyległych chodników oraz przystanków autobusowych poprzez zbieranie, zgarnianie i zamiatanie liści i gałęzi wraz z ich wywozem i utylizacją, • bieżące utrzymywanie w czystości ulic, parkingów, placów, chodników, przystanków autobusowych poprzez zamiatanie nawierzchni oraz zbieranie odpadów i psich odchodów również z trawników przyległych do placów ulic i parkingów na których odbywa się sprzątanie, • opróżnianie minimum raz w tygodniu koszy ulicznych i pojemników na psie odchody oraz ich sukcesywne czyszczenie Okres zimowy • bieżące (w przypadku gdy nie będą występowały opady śniegu i gdy śnieg nie będzie zalegał na tych terenach) utrzymywanie w czystości ulic, parkingów, placów, chodników, przystanków autobusowych poprzez zamiatanie nawierzchni oraz zbieranie odpadów i psich odchodów również z trawników przyległych do placów ulic i parkingów na których odbywa się sprzątanie, • opróżnianie minimum raz w tygodniu koszy ulicznych i pojemników na psie odchody oraz ich sukcesywne czyszczenie Odpady zebrane podczas sprzątania wykonawca zagospodaruje we własnym zakresie zgodnie z ustawą „ O odpadach” dla standardu II Okres wiosenny • porządkowanie ulic, parkingów, placów i przyległych chodników oraz przystanków autobusowych po okresie zimowym poprzez zbieranie, zgarnianie i zamiatanie między innymi piasku pozimowego wraz z wywozem i utylizacją, • bieżące utrzymywanie w czystości ulic, parkingów, placów, chodników, przystanków autobusowych poprzez zamiatanie nawierzchni oraz zbieranie odpadów i psich odchodów również z trawników przyległych do placów ulic i parkingów na których odbywa się sprzątanie, • opróżnianie minimum trzy razy w miesiącu koszy ulicznych i pojemników na psie odchody oraz ich sukcesywne czyszczenie Okres letni • bieżące utrzymywanie w czystości ulic, parkingów, placów, chodników, przystanków autobusowych poprzez zamiatanie nawierzchni oraz zbieranie odpadów i psich odchodów również z trawników przyległych do placów ulic i parkingów na których odbywa się sprzątanie, • opróżnianie minimum trzy razy w miesiącu koszy ulicznych i pojemników na psie odchody oraz ich sukcesywne czyszczenie • mycie ulic 1 raz w miesiącu Okres jesienny • porządkowanie ulic, parkingów, placów i przyległych chodników oraz przystanków autobusowych poprzez zbieranie, zgarnianie i zamiatanie liści i gałęzi wraz z ich wywozem i utylizacją, • bieżące utrzymywanie w czystości ulic, parkingów, placów, chodników, przystanków autobusowych poprzez zamiatanie nawierzchni oraz zbieranie odpadów i psich odchodów również z trawników przyległych do placów ulic i parkingów na których odbywa się sprzątanie, • opróżnianie minimum trzy razy w miesiącu koszy ulicznych i pojemników na psie odchody oraz ich sukcesywne czyszczenie Okres zimowy • bieżące (w przypadku gdy nie będą występowały opady śniegu i gdy snieg nie będzie zalegał na tych terenach) utrzymywanie w czystości ulic, parkingów, placów, chodników, przystanków autobusowych poprzez zamiatanie nawierzchni oraz zbieranie odpadów i psich odchodów również z trawników przyległych do placów ulic i parkingów na których odbywa się sprzątanie, • opróżnianie minimum trzy razy w miesiącu koszy ulicznych i pojemników na psie odchody oraz ich sukcesywne czyszczenie Odpady zebrane podczas sprzątania wykonawca zagospodaruje we własnym zakresie zgodnie z ustawą „ O odpadach” dla standardu III Okres wiosenny • porządkowanie ulic, parkingów, placów i przyległych chodników oraz przystanków autobusowych po okresie zimowym poprzez zbieranie, zgarnianie i zamiatanie między innymi piasku pozimowego wraz z wywozem i utylizacją, • bieżące utrzymywanie w czystości ulic, parkingów, placów, chodników, przystanków autobusowych poprzez zamiatanie nawierzchni oraz zbieranie odpadów i psich odchodów również z trawników przyległych do placów ulic i parkingów na których odbywa się sprzątanie, • opróżnianie minimum dwa razy w miesiącu koszy ulicznych i pojemników na psie odchody oraz ich sukcesywne czyszczenie Okres letni • bieżące utrzymywanie w czystości ulic, parkingów, placów, chodników, przystanków autobusowych poprzez zamiatanie nawierzchni oraz zbieranie odpadów i psich odchodów również z trawników przyległych do placów ulic i parkingów na których odbywa się sprzątanie, • opróżnianie minimum dwa razy w miesiącu koszy ulicznych i pojemników na psie odchody oraz ich sukcesywne czyszczenie Okres jesienny • porządkowanie ulic, parkingów, placów i przyległych chodników oraz przystanków autobusowych poprzez zbieranie, zgarnianie i zamiatanie liści i gałęzi wraz z ich wywozem i utylizacją, • bieżące utrzymywanie w czystości ulic, parkingów, placów, chodników, przystanków autobusowych poprzez zamiatanie nawierzchni oraz zbieranie odpadów i psich odchodów również z trawników przyległych do placów ulic i parkingów na których odbywa się sprzątanie, • opróżnianie minimum dwa razy w miesiącu koszy ulicznych i pojemników na psie odchody oraz ich sukcesywne czyszczenie Okres zimowy • bieżące (w przypadku gdy nie będą występowały opady śniegu i gdy śnieg nie będzie zalegał na tych terenach) utrzymywanie w czystości ulic, parkingów, placów, chodników, przystanków autobusowych poprzez zamiatanie nawierzchni oraz zbieranie odpadów i psich odchodów również z trawników przyległych do placów ulic i parkingów na których odbywa się sprzątanie, • opróżnianie minimum raz w miesiącu koszy ulicznych i pojemników na psie odchody oraz ich sukcesywne czyszczenie Odpady zebrane podczas sprzątania wykonawca zagospodaruje we własnym zakresie zgodnie z ustawą „ O odpadach” dla standardu I , II i III • Sprzątanie terenów – miejsc po imprezach masowych, niezależnie od czasu ich organizacji. Sprzątanie powinno być wykonane następnego dnia do godz. 6 00 rano po zakończeniu imprezy. W przypadku imprez trwających dłużej niż jeden dzień, każdego następnego dnia do godz. 7 00 Zabezpieczenie w/w imprez w sprzęt typu: dodatkowe pojemniki na śmieci, kosze, worki itp. wraz z podaniem nazwisk i nr telefonu osób odpowiedzialnych za sprzątanie. • Słupy ogłoszeniowe i tablice – w zakres utrzymania w czystości wchodzą prace związane ze zdzieraniem plakatów i ogłoszeń, myciem daszków lub szyb oraz uporządkowaniem terenów wokół. 1 raz na miesiąc • Sprzątanie terenu przy pomnikach, obeliskach i tablicach wg ustalonych standardów dodatkowo po 10 dniach od daty złożenia wiązanek i zniczy, uporządkowanie terenu wokół (wywóz uschniętych kwiatów i zniczy) wg załączonego wykazu imprez okolicznościowych i kulturalnych • Do utrzymania w czystości placów i parkingów należy również dokonywanie oprysku środkami chwastobójczymi powierzchni utwardzonych dwa razy do roku oraz czyszczenie pomników , tablic i obelisków „Karcherem” na polecenie pracowników Urzędu . • Likwidacja zanieczyszczeń powstałych na skutek działania zdarzeń losowych (np. burza, grad, wiatr, awarie itp.) wskazanych przez Zleceniodawcę oraz zlokalizowanych samodzielnie na powierzchni wskazanych rejonów. • Zbieranie i wywóz worków z nieczystościami zebranymi w trakcie organizowanych akcji porządkowych ( szacunkowa ilość worków około 300 szt rocznie). • Likwidacja dzikich wysypisk na terenie miasta i gminy Nowy Tomyśl około 20m3 rocznie. • Prowadzenie prac porządkowych również w soboty, niedziele i święta w godzinach wczesno rannych ( obchód, ręczne sprzątanie na terenie centrum miasta tj pl. Niepodległości,Chopina ul. Mickiewicza deptak przy PKO) bez oddzielnego powiadomienia. • Sprzątanie skarp rowów zlokalizowanych przy ul. Kanałowej (rów przy Zieleniaku) i ul. Wypoczynkowej poprzez zbieranie śmieci oraz ich wywóz dodatkowo 2 razy w miesiącu czyszczenie kraty na rowie przy ul. Tysiąclecia ( Kaufland”) z wywozem zebranych śmieci. • Mycie znaków drogowych ( usuwanie graffiti na przystankach - 1 raz w roku – wiosna) • Malowanie barierek i łańcuchów ochronnych ( 1 raz w roku – wiosna) • Naprawa zapadniętych chodników na terenie obsługiwanym wg wskazań zamawiającego. • Koszenie poboczy dróg -rowy – ulice 3 Stycznia, Sienkiewicza, Zbąszyńska,Komunalna oraz przy ścieżkach rowerowych na terenie miasta oraz Nowy Tomyśl – Stary Tomyśl – Róża ( 1 raz w miesiącu – od kwietnia do września). • Mycie szyb i ścian wiat przystankowych na ternie miasta w wyznaczonym rejonie. • Zbieranie i utylizacja martwych zwierząt, padłych w wyniku kolizji drogowych z terenu miasta i gminy Nowy Tomyśl w oparciu o telefoniczne zgłoszenie dokonane przez pracowników Urzędu Miejskiego , Straży Miejskiej lub Policji również w dniach wolnych od pracy. 3.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 4. Przedmiot zamówienia został szczegółowo określony w załącznikach: Załącznik nr 5 Opis Przedmiotu Zamówienia –REJON I ; Załącznik nr 6a Wykaz imprez do obsługi REJON I; Załącznik nr 6b Wykaz koszy ulicznych na śmieci, wiat i tablic REJON I; oraz w warunkach Wzoru umowy- załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ. 5. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r., poz. 1502, ze zm.) Wymóg nie dotyczy osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą w zakresie w jakim będą wykonywać osobiście usługi na rzecz Wykonawcy. 5.1. Wymagania w zakresie zatrudnienia: a) Zatrudnienie min. 5 osób na podstawie umowy o pracę. b) Okres wymaganego zatrudnienia: czas realizacji przedmiotu zamówienia, c) Rodzaj czynności: zakres czynności wykonywany przez pracownika fizycznego zgodnie z powierzonym mu zakresem obowiązków przez pracodawcę. 5.2. Sposób dokumentowania zatrudnienia: a) wykaz pracowników zatrudnionych przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę, który stanowił będzie załącznik do umowy zawartej na podstawie dokonanego przez Zamawiającego wyboru oferty Wykonawcy w przedmiotowym postępowaniu, b) oświadczenie osób, o których mowa w pkt 5.1 ppkt a), że są zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, przez cały okres realizacji zmówienia przedstawiane przez Wykonawcę w terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy na podstawie dokonanego przez Zamawiającego wyboru oferty Wykonawcy w przedmiotowym postępowaniu. 5.3. Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp: Zamawiający na każdym etapie realizacji przedmiotu zamówienia będzie uprawniony do kontroli oraz żądania od Wykonawcy lub podwykonawcy przedstawienia dowodów zatrudnienia osób, o których mowa w pkt 5.1 ppkt a) na podstawie umów o pracę, zgodnie z wymaganiami określonymi w pkt 5.1. Wykonawca na każde pisemne wezwanie Zamawiającego zobowiązany będzie do przedstawienia w terminie przez niego wskazanym dowodów zatrudnienia ww. osób, w szczególności: zanonimizowanych kopii umów o pracę w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, potwierdzenia odprowadzenia składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne lub innych określonych przez Zamawiającego dokumentów. 5.4. Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań w zakresie zatrudnienia. (Nieprzedstawienie przez Wykonawcę dokumentów o których mowa w ppkt 5.2 lub 5.3 będzie równoznaczne z niespełnieniem przez wykonawcę wymagań w zakresie zatrudnienia). a) w przypadku nie przedstawienia w terminie dokumentów, o których mowa w ppkt 5.2 pkt b) lub ppkt 5.3 Wykonawca każdorazowo zapłaci Zamawiającemu karę w wysokości 1.000 zł, b) w przypadku niezatrudnienia przy realizacji zamówienia wymaganej liczby osób wskazanej w ppkt. 5.1 pkt a), Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 1 % całkowitego wynagrodzenia brutto określonego w umowie zawartej na podstawie dokonanego przez Zamawiającego wyboru oferty Wykonawcy w przedmiotowym postępowaniu, c) w przypadku nie przedstawienia po wezwaniu przez Zamawiającego oświadczenia, o którym mowa w ppkt 5.2 pkt b) lub po dwukrotnym wezwaniu Wykonawcy przez Zamawiającego do złożenia dowodów, o których mowa w ppkt 5.3, Zamawiający może od umowy odstąpić i naliczyć karę umowną w wysokości 10 % całkowitego wynagrodzenia brutto określonego w umowie zawartej na podstawie dokonanego przez Zamawiającego wyboru oferty Wykonawcy w przedmiotowym postępowaniu. 5.5. W przypadku rozwiązania stosunku o pracę przed upływem okresu określonego w ppkt 5.1. pkt b) Wykonawca zobowiązany będzie do zatrudnienia innej osoby, z zachowaniem wszystkich wymagań określonych w pkt 4.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90600000-3

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 15 000,00 zł 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r., poz. 359). 3.Wadium wpłacane w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku BKO BP nr rachunku: 02 1020 4144 0000 6602 0068 0454 z dopiskiem: wadium na zabezpieczenie oferty w postępowaniu na Utrzymanie czystości i porządku na terenie miasta Nowy Tomyśl w obrębie REJONU I w sezonie 2017/2018. 4.Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz może być załączone do oferty lub złożone przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego (pokój nr 28 Sekretariat). Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 5.Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy: 1)nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie przedmiotu zamówienia 3) kwotę gwarancji/poręczenia, 4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na każde pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a PZP oraz art. 46 ust. 5 PZP.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach