Przetargi.pl
Utrzymanie czystości i porządku na przystankach autobusowych, tramwajowych i autobusowo - tramwajowych na terenie gminy - miasto Grudziądz

Gmina Miasto Grudziądz ogłasza przetarg

  • Adres: 86-300 Grudziądz, ul. Ratuszowa 1
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 56 4510233 , fax. 56 4510233
  • Data zamieszczenia: 2014-02-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Grudziądz
    ul. Ratuszowa 1 1
    86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 56 4510233, fax. 56 4510233
    REGON: 87111883300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.grudziadz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie czystości i porządku na przystankach autobusowych, tramwajowych i autobusowo - tramwajowych na terenie gminy - miasto Grudziądz
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie czystości i porządku na przystankach autobusowych, tramwajowych i autobusowo - tramwajowych na terenie gminy - miasto Grudziądz. 1. Zakres prac związanych z utrzymaniem czystości i porządku przystanków, wiat przystankowych i wyposażenia przystanków komunikacji miejskiej polega w szczególności na: 1) sprzątaniu terenu przystankowego polegającego na usunięciu śmieci, w szczególności: papierów, szkieł, niedopałków papierosów, kamieni, liści, traw itp.; 2) usunięciu z wiat i słupków przystankowych plakatów lub ogłoszeń, których umieszczenie nie było uzgodnione z Zamawiającym; 3) opróżnianiu koszy na śmieci ustawionych na przystankach; 4) usunięciu kurzu i zabrudzeń z ławek (znajdujących się we wiatach i stojących na przystankach); 5) dokonywaniu poprawy estetyki terenu przystankowego poprzez usuwanie dziko rosnących traw i chwastów w okresie od wiosny do jesieni - w miarę potrzeb; 6) usuwaniu graffiti z szyb, ławek i siedzeń, dachu i sufitu wiaty, tablicy znaku przystankowego, gablot przystankowych z rozkładami jazdy - środki chemiczne stosowane do mycia wiat i usuwania graffiti z wiat nie mogą prowadzić do uszkodzeń powierzchni lakierniczych, powierzchni oszklonych oraz pokrytych poliwęglanem; 7) sprzątaniu wraz z wywiezieniem pozostałości po zniszczonej wiacie na zgłoszenie Zamawiającego; 8) myciu wiat nie rzadziej niż raz w miesiącu w okresie od marca do października w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, polegającym na: - myciu i wytarciu do sucha powierzchni szklanych wiat, gablot informacyjnych, tabliczek rozkładowych, siedzisk dla pasażerów, - myciu pozostałych powierzchni wiat. 2. Zakres prac i zadań dodatkowych związanych z utrzymaniem zimowym obejmuje: 1) codzienne uprzątanie śniegu oraz lodu z terenu przystankowego, posypanie materiałem szorstkim (bez wywozu śniegu); 2) zgarnięcie śniegu w pryzmy, który winien być składowany poza obrębem przystanku, tak aby nie utrudniał ruchu pieszych oraz umożliwiał wejście do pojazdów komunikacji miejskiej; 3) usuwanie nawisów lodowych i zalegającego śniegu z dachów i konstrukcji wiat przystankowych; 4) w przypadku wystąpienia ciągłych opadów śniegu oraz gołoledzi, prace należy prowadzić codziennie w czasie opadów, aż do uzyskania stanu nawierzchni chodnika gwarantującego bezpieczne poruszanie się pieszych i zakończyć w ciągu 4 godzin od ustania opadów. 3. Rodzaje przystanków komunikacji miejskiej, częstotliwość utrzymania czystości i porządku oraz wykaz ulic przy których są one zlokalizowane zawiera Załącznik Rodzaje przystanków komunikacji miejskiej, częstotliwość utrzymania czystości i porządku oraz wykaz ulic, przy których są one zlokalizowane. Zaleca się Wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej w terenie, celem zapoznania się z zakresem zamówienia. Koszty związane z przeprowadzeniem wizji lokalnej ponosi Wykonawca. 4. Wykonawca zobowiązuje się do: 1) zaopatrzenia się w sprzęt, materiały, środki chemiczne i narzędzia gwarantujące prawidłowe jakościowo i terminowe wykonanie usług. Stosowane do realizacji usługi środki chemiczne nie mogą powodować uszkodzeń czyszczonych powierzchni (tj. zmatowienia, zarysowania, odbarwienia, łuszczenia itd.), winny być odpowiednio dobrane do mytych powierzchni oraz do występującej temperatury (środki niezamarzające przy temperaturach ujemnych); 2) zapewnienia skutecznej kontroli stanu czystości oraz zimowego utrzymania na przystankach i niezwłocznego przystąpienia do prac w celu usunięcia stwierdzonych nieprawidłowości; 3) telefonicznego informowania na bieżąco Zamawiającego o stwierdzonych, widocznych uszkodzeniach obiektów; 4) stosowanie obowiązujących w Polsce norm technicznych w zakresie sprzętu, materiałów i usuwania odpadów zebranych w trakcie oczyszczania; 5) wyposażenie pracowników wykonujących prace w odpowiednie środki ochrony zgodnie z przepisami bhp; 6) stosowanie sprzętu gwarantującego prawidłowe jakościowe i terminowe wykonywanie prac. Należy zwracać szczególną uwagę na pracę sprzętu mechanicznego na chodnikach i peronach w celu uniknięcia uszkodzeń nawierzchni; szczególnie dotyczy to okresu po zimie, kiedy podłoże gruntowe jest nawodnione. Nie dopuszcza się wjazdu na chodniki samochodów ciężarowych o masie całkowitej przekraczającej 3,5 t.; 7) wyposażenia pojazdów przeznaczonych do wykonania zamówienia na własny koszt w urządzenia spełniające warunki zawarte art. 54 ust.1 w ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. prawo o ruchu drogowym (Dz. U. 2012 r. poz. 1137 z późn. zm.); 8) wykonywanie umowy z zachowaniem przepisów ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. 2013 r. poz. 1399 z późn. zm.), ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. 2013 r. poz. 1232 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. 2013 r. poz. 21 z późn. zm.); 9) wykonawca zobowiązany jest do dostarczania Zamawiającemu raz w miesiącu kopii dokumentu potwierdzającego oddanie odpadów do przedsiębiorcy, z którym zawarł stosowną umowę w zakresie odbioru odpadów komunalnych i zielonych. Podwykonawcy: Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.grudziadz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach