Przetargi.pl
Utrzymanie czystości i porządku na drogach administrowanych przez Gminę Biskupiec.

Gmina Biskupiec ogłasza przetarg

  • Adres: 11-300 Biskupiec, al. Niepodległości 2
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 89 7150110 , fax. 89 7152437
  • Data zamieszczenia: 2015-01-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Biskupiec
    al. Niepodległości 2 2
    11-300 Biskupiec, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 89 7150110, fax. 89 7152437
    REGON: 00068779300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.biskupiec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie czystości i porządku na drogach administrowanych przez Gminę Biskupiec.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: utrzymanie czystości i porządku na drogach administrowanych przez Gminę Biskupiec zgodnie z ustawą z 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach ( j.t. Dz.U. z 2013r., poz. 1399). Termin płatności w niniejszym zamówieniu to minimum 21 dni maximum 30 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego od Wykonawcy prawidłowo wystawionego dokumentu, w szczególności faktury lub rachunku. Na przedmiot zamówienia składa się m.in.Oczyszczanie z błota, chwastów i innych zanieczyszczeń, chodników i jezdni oraz placów i terenów zielonych przy drogach administrowanych przez Gminę Biskupiec o powierzchni 61.000 m2.Likwidacja odrostów traw i chwastów w strefie przykrawężnikowej i przy pniach drzew.Oczyszczanie ze śniegu, lodu, błota śniegowego oraz w przypadku wystąpienia śliskości zimowej posypywanie piaskiem oraz środkami chemicznymi zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie, ulic według niżej wymienionego zakresu i rodzaju robót:powierzchnia jezdni do odśnieżania - ok. 100.000,00 m2, powierzchnia jezdni do zwalczania śliskości zimowej piaskiem i środkami chemicznymi - ok. 70.000,00 m2, powierzchnia chodników i placów do odśnieżania i posypywania piaskiem - ok. 24.000,00 m2, Pozbywanie się odpadów zgromadzonych w obecnie rozstawionych pojemnikach do tego przeznaczonych (ok.100 szt. koszty ulicznych) oraz utrzymanie tych urządzeń w odpowiednim stanie sanitarnym, porządkowym i technicznym oraz zakup w ramach ceny oferty 100 szt. koszy ulicznych, rozstawienie ich w miejsca wskazane przez Gminę, pozbywanie się odpadów z tych koszy oraz utrzymanie ich w należytym stanie sanitarnym, porządkowym i technicznym. Zakupione kosze będą własnością Zamawiającego. Utrzymanie powierzchni ok. 5.000,00 m2 pasów zieleni w drogach, polegającym na zbieraniu z tych terenów zanieczyszczeń na bieżąco oraz wykaszaniu traw i chwastów wg potrzeb, jednak nie mniej niż 10 razy w sezonie (maj, czerwiec, lipiec, sierpień), Założenia do harmonogramu prac: prace polegające na zamiataniu jezdni, chodników, parkingów i placów winny odbywać się na bieżąco W przypadku takiej konieczności - codziennie. zimowe utrzymanie jezdni będzie odbywać się zgodnie z ustalonymi standardami. W przypadku trudności w utrzymaniu wymogów standardu spowodowanych np. ciągłymi i intensywnymi opadami śniegu usuwanie skutków zimy odbywać się winno w sposób ciągły celem zapewnienia komunikacji w mieście. Zimowe utrzymanie chodników i placów powinno być ukończone do godz. 700 a w przypadku opadów śniegu najpóźniej w ciągu 1 godziny od chwili ustania opadów. W pozostałych wypadkach usuwanie skutków zimy odbywać się będzie na bieżąco. w przypadku zaistnienia sprzyjających warunków atmosferycznych w czasie zimy (temperatura plusowa i bez opadów), Wykonawca przystępuje do skuwania lodu i topniejącego śniegu z chodników do czystej tzw czarnej powierzchni. wywóz nagromadzonego śniegu i lodu jezdni, chodników i placów będzie odbywał się na bieżąco według potrzeb. Sprzątanie terenów objętych umową w przypadku takiej potrzeby winno odbywać się również w dni wolne i święta. Rodzaje odbieranych odpadów komunalnych: Wykonawca obowiązany jest odbierać następujące rodzaje odpadów: niesegregowane odpady komunalne wszystkie rodzaje odpadów komunalnych - zgodnie z Regulaminem utrzymania porządku i czystości na terenie Gminy Biskupiec (uchwała Rady Miejskiej w Biskupcu Nr XXXI/247/2013 z dnia 20 marca 2013r Wykonawca musi spełniać wymagania określone w: Ustawie o utrzymaniu czystości i porządku w Gminach (t.j.Dz.U. z 2013 r., poz.1399), Ustawie o odpadach (Dz.U. z 2013r., poz. 21), Uchwale nr XXXI/247/2013 Rady Miejskiej w Biskupcu z dnia 20 marca 2013r. w sprawie uchwalenia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Biskupiec, Ustawie Prawo ochrony środowiska oraz przepisach sanitarnych. Uwagi: Ilość i rodzaj prac wymienionych wyżej może być na bieżąco nieznacznie weryfikowana co nie wymaga aneksu do umowy i na co Wykonawca wyraża zgodę. Ulice, palce chodniki i pozostałe tereny objęte Wykazem ulic i placów wraz z przypisanymi im ilością m2 mogą być na bieżąco nieznacznie weryfikowane co nie wymaga aneksu do umowy i na co Wykonawca wyraża zgodę. Szczegółowy wykaz ulic, jezdni, chodników i placów do utrzymania oraz plan i standardy zimowego utrzymania ulic stanowią załącznik do umowy z oferentem, którego oferta zostanie wybrana.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906100006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 15 000,00 zł brutto (słownie: piętnaście tysięcy, 00/100 złotych) 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, wskazanego w SIWZ. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.4)). 4.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego tj. Bank Pocztowy S.A. placówka w Biskupcu 76 1320 1104 3132 3622 2000 0003. 5.Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6.Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, przelewem, na poleceniu przelewu należy wpisać: Wadium - Utrzymanie czystości (drogi). W pozostałych przypadkach wymagane jest dostarczenie do dnia upływu składania ofert oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. 7.W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data wpływu (data i godzina) środków na rachunek bankowy Zamawiającego. 8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku określa art. 46 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin płatności
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.biskupiec.pl/ogloszenia_przetargi.htm
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach