Przetargi.pl
utrzymanie czystości, estetyki, przeprowadzanie bieżących napraw, konserwacji miejskich tablic promocyjnych (MTP) oraz elemetów Miejskiego Systemu Informacji Turystycznej (MSIT) na terenie miasta Częstochowy, w 2009 roku.

Gmina Miasto Częstochowa ogłasza przetarg

  • Adres: 42-217 Częstochowa, ul. Śląska 11/13
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (034) 3707100 , fax. 034 3707175
  • Data zamieszczenia: 2009-10-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Częstochowa
    ul. Śląska 11/13 11/13
    42-217 Częstochowa, woj. śląskie
    tel. (034) 3707100, fax. 034 3707175
    REGON: 00051573800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czestochowa.um.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    utrzymanie czystości, estetyki, przeprowadzanie bieżących napraw, konserwacji miejskich tablic promocyjnych (MTP) oraz elemetów Miejskiego Systemu Informacji Turystycznej (MSIT) na terenie miasta Częstochowy, w 2009 roku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres rzeczowy zadań Wykonawcy dla infrastruktury MSIT obejmuje: 1. Dokonywanie przeglądów stanu infrastruktury MSIT ze składaniem każdorazowych pisemnych sprawozdań. 2. Zgłaszanie usterek i uszkodzeń elementów infrastruktury MSIT do Wydziału Komunikacji Społecznej Urzędu Miasta Częstochowy i uzgadnianie zakresu robót do wykonania z Koordynatorem - przedstawicielem Zamawiającego. 3. Likwidację (usunięcie) uszkodzeń wynikających z działania osób trzecich (akty wandalizmu, szkody komunikacyjne, itp.) powierzonej do utrzymania infrastruktury MSIT. Likwidacja ww. uszkodzeń musi odbywać się w oparciu o specyfikację techniczną infrastruktury MSIT oraz z wykorzystaniem oryginalnych elementów i podzespołów. 4 Jeżeli wykryte usterki wskazują na wadę fabryczną konstrukcji bądź któregoś z jej podzespołów, Wykonawca zobowiązany jest do zgłoszenia tego faktu koordynatorowi - przedstawicielowi Zamawiającego. Usterka taka będzie usunięta w ramach gwarancji i rękojmi jakiej udzielił producent. 5. Wymianę, naprawę i montaż elementów składowych infrastruktury MSIT: wydruków, szyb hartowanych, tablic poliwęglanowych i tablic PCV. Ww. czynności mogą być wykonane jedynie w przypadku odnotowania aktów wandalizmu, działania osób trzecich i szkód komunikacyjnych w oparciu o specyfikację techniczną infrastruktury MSIT oraz z wykorzystaniem oryginalnych elementów i podzespołów. 6. Utrzymanie czystości, estetyki elementów infrastruktury MSIT poprzez: ? mycie, usuwanie naklejek, reklam oraz innych, obcych elementów (np. gumy do żucia, napisów i mazów wykonanych farbą typu spray, flamastrem typu marker itp.), z tablic TI, TZ - bezpiecznymi środkami czyszczącymi, ? mycie wiat wykonanych z poliwęglanu (powierzchniowo utwardzanego z warstwą UV o grubości 6 mm), osłaniających infomaty. Mycie musi odbyć się z użyciem środków, które biernie reagują z poliwęglanem oraz nie zawierają elementów ściernych. W zakres mycia wchodzi usuwanie brudu, kurzu, nalepek, napisów mazakami typu marker, farbami typu spray, oraz wszystkiego tego, co niekorzystnie wpływa na estetykę wiaty infomatu, ? mycie, czyszczenie i konserwacje konstrukcji nośnej wiat, wykonanej ze stali kwasoodpornej E316. W skład mycia wchodzi usuwanie brudu, kurzu, nalepek, napisów mazakami typu marker, farbami typu spray oraz wszelkich nalotów powstałych w wyniku procesów chemicznych (śniedź, rdza itd.). Ww. mycie musi odbyć się przy użyciu środków przeznaczonych dla tego gatunku stali. 7. Niezwłoczne powiadomienie Zamawiającego o usunięciu awarii. 8. Prognozowana liczba napraw i wymian elementów infrastruktury MSIT stanowi Załącznik Nr 2 do Projektu Umowy stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. Zakres rzeczowy zadań Wykonawcy dla infrastruktury MTP obejmuje: 9. Dokonywanie przeglądów stanu infrastruktury MTP ze składaniem każdorazowych pisemnych sprawozdań. 10. Zgłaszanie usterek i uszkodzeń elementów infrastruktury MTP do Wydziału Komunikacji Społecznej Urzędu Miasta Częstochowy i uzgadnianie zakresu robót do wykonania z Koordynatorem - przedstawicielem Zamawiającego. 11. Likwidację (usunięcie) uszkodzeń powierzonej do utrzymania infrastruktury MTP. 12. Wymianę i montaż elementów składowych infrastruktury MTP: wydruków planów miasta i plakatów reklamowych umieszczanych na szybach i w gablotach wiat przystankowych MPK. 13. Konserwację konstrukcji nośnej dla MTP polegającą m.in. na usuwaniu ognisk korozji i ubytków farby. 14. Utrzymanie czystości, estetyki oraz dokonywanie bieżących napraw i konserwacji elementów infrastruktury MTP poprzez: ? mycie, usuwanie naklejek, reklam oraz innych, obcych elementów (np. gumy do żucia, napisów i mazów wykonanych farbą typu spray, flamastrem typu marker itp.), bezpiecznymi środkami czyszczącymi. 15. Niezwłoczne powiadomienie Zamawiającego o usunięciu awarii. 16. Prognozowana liczba napraw i wymian stanowi Załącznik Nr 2 do Projektu Umowy stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 441000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: ? nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych; ? wykonali, tj. zakończyli w okresie 3 ostatnich lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), przed dniem wszczęcia postępowania co najmniej 1 usługę odpowiadającą przedmiotowi niniejszego zamówienia, tj. wykonali prace polegające: na utrzymaniu czystości, estetyki, przeprowadzaniu bieżących napraw, konserwacji nośników reklamy i informacji wizualnej; ? złożyli dokumenty wyszczególnione w punkcie 6 niniejszej specyfikacji.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełniania warunku, o którym mowa w punkcie 5 niniejszej specyfikacji, oferta musi zawierać aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. 2. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Wypełniony druk Oferta (załącznik nr 2 do specyfikacji). 4. Wykaz wykonanych, tj. zakończonych, w okresie 3 ostatnich lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), przed dniem wszczęcia postępowania usług odpowiadających przedmiotowi niniejszego zamówienia. Wykaz ma zawierać: przedmiot, jego wartość, daty wykonania i nazwy odbiorców. 5. Dokumenty (np. referencje) - potwierdzające, że ww. usługi zostały wykonane należycie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czestochowa.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach