Przetargi.pl
Dostawa sprzętu komputerowego i wyposażenia biurowego dla Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego

Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 40-032 Katowice, ul. Jagiellońska 25
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2077777 , fax. 032 2077395
  • Data zamieszczenia: 2009-10-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach
    ul. Jagiellońska 25 25
    40-032 Katowice, woj. śląskie
    tel. 032 2077777, fax. 032 2077395
    REGON: 51425985927000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowice.uw.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu komputerowego i wyposażenia biurowego dla Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    ZADANIE CZĘŚCIOWE NR 1 Zestaw nr 1 Komputer przenośny i urządzenie wielofunkcyjne z zestawem wkładów atramentowych Zestaw nr 2 Telefony, fax, drukarka laserowa, niszczarka, tablica flipchart, karty pamięci Zestaw nr 3 Drukarki laserowe, urządzenie wielofunkcyjne Zestaw nr 4 Listwy przeciwprzepięciowe i pakiet biurowy MS Works 9 SE Zestaw nr 5 Komputery przenośne 10,2, komputer przenośny 15,4, pamięci USB Zestaw nr 6 Listwy zasilające typu ACAR - 50 sztuk - o parametrach: ZADANIE CZĘŚCIOWE NR 2 1. Serwer w obudowie typu RACK z macierzą dyskową SAS 2. System operacyjny do obsługi serwera z punktu 1 3. Oprogramowanie bazodanowe z licencją nielimitowaną czasowo, na nieograniczoną liczbę użytkowników do serwera z punktu 1
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 488200002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wysokość wadium łącznie dla wszystkich części wynosi 1.700 zł. Słownie: tysiąc siedemset złotych. - dla zadania częściowego nr 1 Sprzęt komputerowy i urządzenia biurowe - 500 zł, słownie: pięćset złotych; - dla zadania częściowego nr 2 Serwer - 1.200 zł, słownie: tysiąc dwieście złotych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania, na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy oraz spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 Ustawy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, tj.: wykażą, że wykonali w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia nin. postępowania minimum trzy dostawy odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia: - dla zadania częściowego nr 1 - sprzęt komputerowy lub urządzenia biurowe o wartości nie mniejszej niż 40.000 zł (czterdzieści tysięcy złotych), - dla zadania częściowego nr 2 - serwery o wartości nie mniejszej niż 100.000 zł (sto tysięcy złotych) c) dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; e) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; f) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp). 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku podpisania oferty przez pełnomocnika wymagane jest dołączenie do oferty oryginału lub poświadczonej notarialnie kopii pełnomocnictwa. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się do Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. 3. Jeżeli Wykonawca zamierza skorzystać z usług Podwykonawców, przy realizacji przedmiotowego zamówienia, obowiązany jest wskazać w ofercie część zamówienia, której wykonanie zleci Podwykonawcom oraz podać nazwy (firmy) proponowanych Podwykonawców. 4. Ocenę spełnienia powyższych warunków Zamawiający dokona zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia, na podstawie złożonych dokumentów wymienionych w pkt.III.2 SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie w zakresie art. 22 ust.1 oraz art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania - Załącznik nr 1, 3. Oświadczenie Wykonawcy, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - Załącznik nr 1. 4. Wypełniony formularz oferty (załącznik nr 3) wraz ze szczegółowym opisem oferowanych urządzeń z uwzględnieniem wszystkich wymaganych parametrów (w tym również w formie np. zdjęć, rysunków, folderów. W przypadku folderów reklamowych należy wskazać w jednoznaczny sposób, który sprzęt Wykonawca oferuje). Opisu należy dokonać wypełniając każdą pozycję zawartą w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ) i załączając go do oferty. Załącznik nr 1 do SIWZ po wypełnieniu przez wykonawcę staje się wykazem oferowanych urządzeń z parametrami. 5. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) dostaw, odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia oraz wartości nie mniejszej niż wartość wskazana w punkcie III.1.1.b SIWZ), z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane należycie (referencje, protokoły ostatecznego odbioru, z których wynikać będzie, że dostawy wymienione w wykazie zostały wykonane należycie) - załącznik nr 5. 6. Oświadczenie wykonawcy, że oferowany sprzęt spełnia wymogi normy CE i posiada znak CE. 7. Dowód wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.katowice.uw.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach