Przetargi.pl
Utrzymanie ciągłości pracy kopiarek oraz dzierżawa kopiarek

Gmina Lublin ogłasza przetarg

  • Adres: 20-109 Lublin, Pl. Króla Władysława Łokietka 1
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 4663000 , fax. 81 4663001
  • Data zamieszczenia: 2013-03-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lublin
    Pl. Króla Władysława Łokietka 1 1
    20-109 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 81 4663000, fax. 81 4663001
    REGON: 43101951400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lublin.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie ciągłości pracy kopiarek oraz dzierżawa kopiarek
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zakres zamówienia obejmuje: 1.1. Część I: utrzymanie ciągłości pracy kopiarek w Urzędzie Miasta Lublin, a w szczególności: 1) świadczenie usług konserwacji i napraw kopiarek; 2) wymiana materiałów eksploatacyjnych; 3) zapewnienie stałej sprawności technicznej urządzeń, ich niezawodnej pracy oraz wysokiej jakości wytwarzanych przez nie kopii i wydruków; 4) udzielanie porad technicznych w zakresie obsługi eksploatacyjnej urządzeń. 1.2. Część II: dzierżawa 9 kopiarek cyfrowych, obejmująca: 1) dostawę urządzeń, 2) instalację i konfigurację urządzeń, 3) możliwość wykonywania kopii i wydruków płatnych od 1 strony, 4) możliwość skanowania dokumentów na skrzynkę pocztową i serwer plików, 5) zapewnienie stałej sprawności technicznej urządzeń, 6) zapewnienie niezawodnej pracy urządzeń i wysokiej jakości wytwarzanych przez nie kopii i wydruków, 7) zapewnienie asysty technicznej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 503132004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 18 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca winien wnieść wadium w wysokości: 1. część I: 3 000 zł (słownie: trzy tysiące złotych) 2. część II: 2 500 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lublin.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach