Przetargi.pl
kompleksowa usługa serwisowa kserokopiarek eksploatowanych w O/ZUS Lublin.

Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-601 Lublin, ul. Tomasza Zana 36,38c
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 5357402 , fax. 081 5357402
  • Data zamieszczenia: 2009-03-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Lublinie
    ul. Tomasza Zana 36,38c 36,38c
    20-601 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 081 5357402, fax. 081 5357402
    REGON: 00001775600442
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    kompleksowa usługa serwisowa kserokopiarek eksploatowanych w O/ZUS Lublin.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia, o wartości szacunkowej poniżej 133 000 euro, jest usługa kompleksowego serwisu pogwarancyjnego kserokopiarek marki : OCE, GESTETNER, RICOH, KYOCERA MITA i SHARP, będących własnością Zamawiającego, użytkowanych w Oddziale ZUS w Lublinie i w podległych jednostkach terenowych. Usługa obejmuje przeglądy, konserwacje, naprawy wraz z wymianą materiałów eksploatacyjnych z wyjątkiem papieru. Usługa ma być wykonywana w miejscu użytkowania urządzeń. Z uwagi na specyfikę przedmiotu zamówienia nie dopuszcza się realizacji zamówienia przy udziale podwykonawców. 1.1. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 5 nw. części: 1.1.1. część I - kompleksowa usługa serwisowa kserokopiarek marki Oce 165 - sztuk 3 1.1.2. część II - kompleksowa usługa serwisowa kserokopiarek Gestetner 3235 - sztuk 7 i kompleksowa usługa serwisowa kserokopiarek Gestetner DSM725 - sztuk 1 1.1.3. część III- kompleksowa usługa serwisowa kserokopiarek marki Ricoh FT 563- sztuk 9 1.1.4. część IV - kompleksowa usługa serwisowa kserokopiarek marki Kyocera Mita KM 4530 - sztuk 7 1.1.5. część V- kompleksowa usługa serwisowa kserokopiarki marki Sharp AR-M165 - sztuk 1 i kompleksowa usługa serwisowa kserokopiarki marki Sharp AR M276 - sztuk 1. 1.2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na dowolną ilość ww. części. 1.3. WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ: Kody CPV : 50313200-4 - usługi w zakresie konserwacji fotokopiarek,, 50313100-3 - usługi w zakresie naprawy fotokopiarek. 30192113-6 - wkłady drukujące, 30125000-1 - części i akcesoria do aparatów fotokopiujących 1.5. Wymagany termin realizacji zamówienia: Od daty zawarcia umowy do 29.06.2010r. W przypadku poszczególnych części zamówienia usługa nie może jednak rozpocząć się wcześniej niż od: - Część I Oce - 29.06.2009r. - Zadanie II Gestetner - 20.05.2009r - Zadanie III Ricoh - 20.05.2009r . - Zadanie IV Kyocera Mita - 20.05.2009r - Zadanie V Sharp: SHARP AR-M165, od chwili wygaśnięcia gwarancji, tj. od 28.12.2009r. natomiast SHARP AR-M276 - od chwili wygaśnięcia gwarancji, tj. od 30.10.2009r. 2. Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 503132004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wniesienie wadium nie jest wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: I. Spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust.1. ustawy - Prawo zamówień publicznych, tj. 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Warunkiem progowym w tym zakresie jest należyte zrealizowanie przez wykonawcę w okresie ostatnich trzech lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) lub aktualne realizowanie co najmniej 1 usługi, której przedmiotem było (jest) prowadzenie przez okres minimum 1 roku serwisu gwarancyjnego lub pogwarancyjnego obejmującego naprawy lub konserwacje takich samych marek kserokopiarek , jakie są objęte zamówieniem. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wymaganych od wykonawców, będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone dokumenty i oświadczenia wg formuły spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: II. Na potwierdzenie spełniania ww. warunków udziału w postępowaniu wykonawcy zobowiązani są złożyć oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki zawarte w art. 22 ust. 1 oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz następujące dokumenty: 1. Wykonawcy krajowi i zagraniczni ( z uwzględnieniem pkt.2.) 1.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.2.Aktualne zaświadczenie właściwego urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków i opłat, lub zaświadczenie o uzyskaniu przewidzianego prawem zwolnienia, odroczenia lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 1.3.Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłaceniem opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, lub zaświadczenie o uzyskaniu przewidzianego prawem zwolnienia, odroczenia lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 1.4. Wykaz wykonanych lub wykonywanych w ciągu ostatnich trzech lat, przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, usług odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, zawierający co najmniej jedną usługę podobną do usługi objętej zamówieniem (usługa podobna to: konserwacje lub naprawy kserokopiarek odpowiadających pod względem marki urządzeniom objętych zamówieniem przez okres co najmniej 1 roku). Wykaz ten powinien zawierać opis przedmiotu zamówienia, daty wykonania i nazwy odbiorców usług oraz powinien być sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ. Do wykazu należy dołączyć dokumenty na potwierdzenie należytego wykonania bądź wykonywania usług zawartych w wykazie. 2. Wykonawcy zagraniczni 2.1.Wykonawca zagraniczny (mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej) zamiast dokumentów wskazanych w pkt. II.1.1, II.1.2 i II.1.3 - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w pkt. II.2.1., wykonawca składa dokument zawierający oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawione z odpowiednią datą wymaganą dla tych dokumentów. 3. Zasady udziału w postępowaniu wykonawców występujących wspólnie: 3.1.Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia (w ramach konsorcjum, spółki cywilnej lub porozumienia), ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego i składają jedną ofertę, 3.2. W przypadku wykonawców składających ofertę wspólną, dokument wymieniony w pkt. II.1.1, II.1.2 i II.1.3 winien złożyć każdy z wykonawców. Do oferty dołączają również pełnomocnictwo, o którym mowa w ppkt. 3.1. Oświadczenie, o którym mowa w pkt. II. w zakresie określonym w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy składa pełnomocnik Wykonawcy, natomiast w zakresie art. 22 ust.1 pkt 4 ustawy, składa odrębnie każdy ze wspólników.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach