PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. ul. Targowa 74, 03-734 Warszawa, Zakład Linii Kolejowych w Koszalinie ogłasza przetarg
- Adres: 75-123 Koszalin, ul. Szczecińska 4
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 094 7131382 , fax. 094 7131314
- Data zamieszczenia: 2009-06-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. ul. Targowa 74, 03-734 Warszawa, Zakład Linii Kolejowych w Koszalinie
ul. Szczecińska 4 4
75-123 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
tel. 094 7131382, fax. 094 7131314
REGON: 01731902700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.plk-sa.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: SPÓŁKA AKCYJNA
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Utrzymanie ciągłej czystości i porządku na peronach i w przejściach pod torami oraz torach i międzytorzach na długości peronów na obszarze działania Zakładu Linii Kolejowych w Koszalinie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi utrzymanie ciągłej czystości i porządku na peronach i w przejściach pod torami oraz torach i międzytorzach na długości peronów na obszarze działania Zakładu Linii Kolejowych w Koszalinie i podzielony jest na następujące zadania: 1. Utrzymanie ciągłej czystości i porządku na peronach i w przejściach pod torami oraz torach i międzytorzach na długości peronów na obszarze działania Sekcji Eksploatacji w Białogardzie - załącznik nr 1. Powierzchnia 33388 m2. 2. Utrzymanie ciągłej czystości i porządku na peronach i w przejściach pod torami oraz torach i międzytorzach na długości peronów na obszarze działania Sekcji Eksploatacji w Słupsku - załącznik nr 2. Powierzchnia 20502 m2. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 900000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Każdy wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości:__ __zadanie nr 1 : 1000,00 zł __zadanie nr 2 : 1000,00 zł
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wykazanie przez wykonawcę, że: 1) posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiada wymagane certyfikaty, świadectwa, 3) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 5) nie otwarto likwidacji i nie ogłoszono upadłości, chyba, że wykonawca po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego; 6) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków, gdy uzyskał on przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu; 7) osoby, którymi wykonawca będzie się posługiwał przy wykonywaniu zamówienia posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia; 8) nie podlega wykluczeniu na podstawie §11 ust.1 pkt od 9 do 14 Regulaminu. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 2 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 3) wykaz wykonywanych usług o podobnym zakresie z ostatnich 5 lat o wartości zbliżonej do oferowanej na poszczególne zadania /minimum 3 z potwierdzeniem właściwego ich wykonania/ , 4)zobowiązanie do przedstawienia przed podpisaniem umowy dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności / o wartości nie mniejszej od miesięcznej kwoty umownej/; 5) Oświadczenie (zgodnie z Załącznikiem nr 5 do Warunków zamówienia).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.plk-sa.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Utrzymanie czystości oraz porządku w obiektach i na terenach przynależnych administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Świnoujściu.
Dodano: 2016-07-15 - Świadczenie usługi odbioru i transportu do RZGO w Słajsinie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu gminy Złocieniec
Dodano: 2016-06-10 - Utrzymanie w prawidłowym stanie rowów melioracyjnych oraz stawów w granicach administracyjnych miasta Kołobrzeg
Dodano: 2016-05-24 - odbiór i zagospodarowanie osadów komunalnych z oczyszczalni w Międzywodziu
Dodano: 2016-02-29 - Obsługę sanitarną imprez organizowanych w Szczecinie w 2016 r.
Dodano: 2016-02-12 - Wynajem, obsługa i utrzymanie toalet przenośnych WC na terenie miasta Świnoujście w roku 2016
Dodano: 2016-02-08 - Wykonywanie bieżących prac porządkowych oraz likwidacja nielegalnych wysypisk na terenach miejskich Koszalina nie objętych żadną administracją
Dodano: 2016-01-27 - Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych na terenie nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych położonych w obszarze gminy Drawno w 2016 roku
Dodano: 2015-11-30 - PRZYJĘCIE DO OCZYSZCZENIA WÓD ODCIEKOWYCH POCHODZĄCYCH Z ZAMKNIĘTYCH SKŁADOWISK ODPADÓW W SIERAKOWIE I W KLUCZU (w podziale na części)
Dodano: 2015-11-20 - Usługi wywozu nieczystości komunalnych stałych oraz płynnych z kompleksów koszarowych administrowanych przez 17 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Koszalinie, znak sprawy: 94/WOG/U/Infrastr./15
Dodano: 2015-11-17