Dom Pomocy Społecznej w Bornem Sulinowie ogłasza przetarg
- Adres: 78-449 Borne Sulinowo, ul. Szpitalna 5
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 094 3733880 , fax. 094 3733059
- Data zamieszczenia: 2009-06-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej w Bornem Sulinowie
ul. Szpitalna 5 5
78-449 Borne Sulinowo, woj. zachodniopomorskie
tel. 094 3733880, fax. 094 3733059
REGON: 33034809300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: dps@dpsborne.eu
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Pomoc społeczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa atykułów żywnościowych do Domu Pomocy Społecznej w Bornem Sulinowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa atykułów żywnościowych do Domu Pomocy Społecznej w Bornem Sulinowie w okresie od 01/07/2009 do 31/12/2010. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 156120001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąść udział wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców wymienionych w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. Ocena spełnienia warunków na postawie przedłożonych oświadczeń.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz o nipodleganiu wykluczeniu w myśl art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Udzielony rabat w całym okresie dostaw
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://dps.bornesulinowo.ibip.pl/public/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną