Przetargi.pl
Utrzymanie bieżące oznakowania pionowego w pasach drogowych ulic, dla których funkcję zarządcy dróg pełni Prezydent Miasta Zielona Góra w ramach zadania oznakowanie pionowe i poziome

Urząd Miasta ogłasza przetarg

  • Adres: 65-424 Zielona Góra, ul. Podgórna 22
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 0684564100,4564406 do 08 , fax. 068 4564155, 4564455
  • Data zamieszczenia: 2012-04-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta
    ul. Podgórna 22 22
    65-424 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 0684564100,4564406 do 08, fax. 068 4564155, 4564455
    REGON: 00065423300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.zielona-gora.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie bieżące oznakowania pionowego w pasach drogowych ulic, dla których funkcję zarządcy dróg pełni Prezydent Miasta Zielona Góra w ramach zadania oznakowanie pionowe i poziome
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie bieżące oznakowania pionowego w pasach drogowych ulic, dla których funkcję zarządcy dróg pełni Prezydent Miasta Zielona Góra. 2. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót stanowiącą załącznik nr 10 do SIWZ. 3. Na zakres zamówienia składa się bieżące utrzymanie oznakowania pionowego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego obejmujące: Przegląd oznakowania, urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz wymiana zniszczonych oznakowań jak również zakup i montaż nowych znaków pionowych, urządzeń bezpieczeństwa ruchu oraz wykonywanie czynności niezbędnych przy bieżącym utrzymaniu oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego w pasach drogowych ulic, dla których funkcje zarządcy dróg pełni Prezydent Miasta Zielona Góra . Każdorazowo zakresy prac wykonywanych w ramach utrzymania bieżącego oznakowania pionowego oraz terminy ich wykonania będą ustalane przez Departament Inwestycji Miejskich Zarządzania Drogami działające w imieniu Zamawiającego. 1) Czas przystąpienia do naprawy uszkodzonych znaków drogowych lub oznakowania i zabezpieczenia niebezpiecznych miejsc na drodze ustala się na: a) 1 godzina od zgłoszenia - zabezpieczenie i oznakowanie niebezpiecznych miejsc na drodze, b) 4 godziny od zgłoszenia w godzinach 600 - 1800, c) 8 godziny od zgłoszenia w godzinach 1801 - 559, d) 12 godzin od zgłoszenia w dni wolne i święta po zgłoszeniu telefonicznym lub faksem przez Zamawiającego do Wykonawcy. 2) Znaki, tablice, lustra, pylony: a) Poprawianie zamocowań (opadnięcie, przekręcenie, zerwanie, uzupełnienie uchwytu), montaż śrub kontrujących. b) Usuwanie nielegalnych informacji reklamowych, ogłoszeń, plakatów, napisów, plakietek, graffiti itp. c) Utrzymanie odpowiedniej czytelności poprzez mycie lub odśnieżanie. 3) Konstrukcje wsporcze znaków, tablic, luster, pylonów, słupków blokujących. a) Prostowanie z obetonowaniem. b) Poprawienie mocowania. c) Usuwanie nielegalnych informacji reklamowych, ogłoszeń, plakatów, napisów. 4) Ogrodzenie łańcuchowe, segmentowe itp. a) Prostowanie z obetonowaniem. b) Zakuwanie zerwanych łańcuchów. c) Dokręcanie połączeń. 5) Konserwacja i utrzymanie znaków podświetlanych i świetlnych: a) Wymiana akumulatorów zgodnie z specyfikacją techniczną urządzenia. b) Ładowanie akumulatorów zgodnie z specyfikacją techniczną urządzeń. c) Wszystkie niezbędne czynności w celu zapewnienia odpowiedniego działania urządzenia. 6) Malowanie ręczne farbą akrylową cienkowarstwową o podwyższonej szorstkości oznakowania poziomego ( linie krawędziowe, strzałki, symbole, przejścia dla pieszych). 4. Koszty objazdów należy uwzględnić w cenach w kosztorysie ofertowym stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ - objazdy należy wykonywać przynajmniej jeden raz w tygodniu. 5. Wykaz szacunkowo planowanych prac znajduje się w kosztorysie ofertowym stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. 6. Wszystkie znaki i urządzenia bezpieczeństwa ruchu drogowego należy wykonywać zgodnie z załącznikiem nr 1 - 4 do rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. z 2003 r. Nr 220, poz. 2181). 7. Wykonawca winien dostarczyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy kopię aktualnej polisy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w okresie zawartej umowy jak również w okresie rękojmi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332908
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 10.360,00 złotych

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zielona-gora.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach