Przetargi.pl
Utrzymanie bieżące miejskiej sieci kanalizacji deszczowej na terenie Gminy Miejskiej Zgorzelec

Gmina Miejska Zgorzelec ogłasza przetarg

  • Adres: 59-900 Zgorzelec, ul. Domańskiego
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-75 77 56 988 , fax. 075 77 56 988
  • Data zamieszczenia: 2021-02-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Zgorzelec
    ul. Domańskiego 7
    59-900 Zgorzelec, woj. dolnośląskie
    tel. 0-75 77 56 988, fax. 075 77 56 988
    REGON: 23082154600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um-zgorzelec.dolnyslask.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie bieżące miejskiej sieci kanalizacji deszczowej na terenie Gminy Miejskiej Zgorzelec
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Opis przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na bieżącym utrzymaniu miejskiej sieci kanalizacji deszczowej na terenie Gminy Miejskiej Zgorzelec. 2) Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania wszelkich prac związanych z konserwacją, czyszczeniem, usuwaniem awarii oraz zapewnieniem prawidłowego funkcjonowania miejskiej sieci kanalizacji deszczowej. 3) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: a) mechaniczne lub ręczne udrożnienia kolektorów kanalizacji deszczowej poprzez ich wyczyszczenie; b) płukanie kolektorów kanalizacji deszczowej; c) mechaniczne lub ręczne czyszczenie studzienek rewizyjnych; d) płukanie studzienek rewizyjnych; e) mechaniczne lub ręczne czyszczenie studzienek ulicznych ściekowych wraz z przykanalikami; f) płukanie studzienek ulicznych ściekowych; g) przełożenie lub układanie nowego kolektora kanalizacji deszczowej z rur PCV; h) wykonanie studni rewizyjnych lub ich wymiana z odtworzeniem nawierzchni; i) wykonanie studzienek ulicznych ściekowych lub ich wymiana wraz z odtworzeniem nawierzchni; j) mechaniczne lub ręczne czyszczenie zamulonych kanałów kołowych; k) uzupełnienie lub wymiana włazów żeliwnych, rusztów studzienek ulicznych ściekowych; l) regulacje wysokościowe krat ulicznych ściekowych oraz włazów żeliwnych do studni rewizyjnych wraz z odtworzeniem nawierzchni; m) uzupełnienie koszy w studzienkach ulicznych ściekowych; n) czyszczenie koszy studzienek ulicznych ściekowych; o) mechaniczne czyszczenie syfonów w studzienkach ulicznych ściekowych wraz z ich płukaniem; p) wykonanie odwodnienia liniowego otwartego z prefabrykatów betonowych; q) wykonanie ścieku skrzynkowego; r) wykonanie inspekcji stanu technicznego sieci kanalizacji deszczowej za pomocą kamery; s) wykonanie opinii technicznych stanu sieci kanalizacji deszczowej; t) wykonanie badań zagęszczenia gruntu; u) wykonanie rowu otwartego. 4) Szczegółowy zakres usług do wykonania wraz z szacunkową ich ilością został zawarty w Formularzu cenowym, stanowiącym Formularz Nr 1A do SIWZ 5) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, o którym mowa w ppkt 4 niniejszego punktu stanowią dokumenty, które wraz z umową (projektem umowy) należy rozpatrywać łącznie. Ww. dokumenty wzajemnie się uzupełniają. Wszystkie czynności ujęte w powyższych dokumentach winny być traktowane tak, jakby były użyte w każdym z wymienionych dokumentów. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszystkich usług, robót i czynności przewidzianych w szczególności w opisie przedmiotu zamówienia. 2. Podwykonawstwo: 1) W przypadku, gdy Wykonawca zamierza realizować przedmiot zamówienia z udziałem podwykonawców, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania nazw (firm) tych podwykonawców - zgodnie z treścią Formularza Nr 1 do SIWZ. W przypadku, kiedy Wykonawca nie wskaże w ofercie części, którą zamierza powierzyć podwykonawcom, Zamawiający uzna, że Wykonawca zrealizuje zamówienie samodzielnie. 2) Zamawiający nie zastrzega osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 3) Wymagania dotyczące umowy o podwykonawstwo, zostały określone w projekcie umowy, stanowiącym Formularz Nr 5 do SIWZ. 3. Wymagania dotyczące zatrudnienia na umowę o pracę zgodnie z przepisem art. 29 ust. 3a ustawy Pzp: 1) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, przez Wykonawcę lub podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę - wszystkich osób, które podczas realizacji zamówienia będą wykonywać czynności polegające na bezpośrednim wykonywaniu prac fizycznych pod kierownictwem pracodawcy, w miejscu i czasie przez niego wskazanym, a wynikających z zakresu usług (pkt 4 ppkt 3 niniejszego rozdziału); 2) Wykonawca lub podwykonawca lub dalszy podwykonawca zobowiązany jest zatrudniać osoby wykonujące ww. czynności na podstawie umowy o pracę, a w przypadku rozwiązania umowy przez osobę zatrudnioną lub przez pracodawcę, Wykonawca lub podwykonawca lub dalszy podwykonawca zobowiązuje się do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę na to miejsce innej osoby wykonującej ww. czynności. 3) W terminie 5 dni od dnia podpisania umowy Wykonawca złoży Zamawiającemu oświadczenie (własne lub podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy), zawierające informację o zatrudnionych osobach, o czasie trwania umowy oraz czynnościach wykonywanych przez wskazane osoby. 4) Postanowienia, dotyczące dokumentowania realizacji zamówienia przy udziale osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę oraz sankcje za nieprzestrzeganie ww. warunków realizacji zamówienia zostały opisane w projekcie umowy stanowiącym Formularz Nr 5 do SIWZ. 4. Czas przystąpienia do usunięcia awarii. Wykonawca, po otrzymaniu zgłoszenia od Zamawiającego o wystąpieniu awarii, zobowiązany jest przystąpić do usunięcia awarii w maksymalnym czasie - 24 godziny od chwili zgłoszenia awarii przez Zamawiającego. Czas przystąpienia do usunięcia awarii stanowi pozacenowe kryterium oceny ofert – w przypadku zaoferowania krótszego niż najdłuższy możliwy czasu przystąpienia do usunięcia awarii, oferta Wykonawcy otrzyma dodatkowe punkty, zgodnie z zasadami określonymi w Rozdziale XIII SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90470000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach