Przetargi.pl
Eksploatacja miejskiej sieci kanalizacji deszczowej na terenie miasta Wałbrzycha w ramach zadań: remonty bieżące kanalizacji deszczowej oraz usługi odprowadzania ścieków i utrzymanie urządzeń gospodarki wodno-ściekowej

Gmina Wałbrzych - Zarząd Dróg, Komunikacji i Utrzymania Miasta w Wałbrzychu ogłasza przetarg

  • Adres: 58-300 Wałbrzych, ul. Matejki
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 74 6414400, 6414408 , fax. 746 414 404
  • Data zamieszczenia: 2021-02-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wałbrzych - Zarząd Dróg, Komunikacji i Utrzymania Miasta w Wałbrzychu
    ul. Matejki 1
    58-300 Wałbrzych, woj. dolnośląskie
    tel. 74 6414400, 6414408, fax. 746 414 404
    REGON: 89105084100000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Eksploatacja miejskiej sieci kanalizacji deszczowej na terenie miasta Wałbrzycha w ramach zadań: remonty bieżące kanalizacji deszczowej oraz usługi odprowadzania ścieków i utrzymanie urządzeń gospodarki wodno-ściekowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest eksploatacja miejskiej sieci kanalizacji deszczowej na terenie miasta Wałbrzycha w ramach zadań: remonty bieżące kanalizacji deszczowej oraz usługi odprowadzania ścieków i utrzymanie urządzeń gospodarki wodno-ściekowej. W zakresie robót utrzymaniowych miejskiej sieci kanalizacji deszczowej przewiduje się m.in.: czyszczenie wpustów i studni rewizyjnych, czyszczenie osadników i separatorów, udrożnienie rurociągów i ich naprawy, regulacje i wymiany wpustów ulicznych i włazów kanałowych, montaż krat żelbetowych i pokryw nastudziennych, naprawy studni rewizyjnych i studzienek wpustowych. Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności zgodnie z: - ustawą z 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz.U.2019.701 ze zm.), - ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. - Prawo ochrony środowiska (t.j. Dz.U.2019.1936 ze zm.) - rozporządzeniem Ministra Klimatu z dnia 2 stycznia 2020 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz.U.2020.10). Wykonawca zobowiązany jest do dysponowania sprzętem i wyposażeniem do oznakowania robót w pasie drogowym (zestawy do wygradzania i zabezpieczania robót), zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz.U.2020.110). Przy wykonywaniu robót Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia zatwierdzonego projektu tymczasowej zmiany organizacji ruchu na czas prowadzonych robót z uwzględnieniem ich charakteru w terminie 30 dni od dnia podpisania z Zamawiającym umowy (rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 23.09.2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzeniem). Wykonawca może złożyć ofertę na jedno lub dwa zadania. Wykonawca składający ofertę na dwa zadania zobowiązany jest do złożenia odrębnych formularzy ofertowych, formularzy cenowych i wykazu stawek i narzutów. Przedmiot zamówienia podzielony został na dwa zadania. Zamawiający dopuszcza wykonanie robót utrzymaniowych na innym zadaniu aniżeli zadanie realizowane przez danego Wykonawcę w sytuacji, gdy wykonanie całości robót eksploatacyjnych na jednym zadaniu będzie uzależnione od przeprowadzenia tych prac w obrębie drugiego zdania. Przedmiot zamówienia oraz warunki realizacji szczegółowo opisuje projekt umowy stanowiący integralną część niniejszego postępowania. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia na podstawie umowy o pracę Działając na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: czynności związane z czyszczeniem wpustów i studni rewizyjnych, udrożnieniem i naprawą, regulacją i wymianą wpustów ulicznych, włazów kanałowych, montażem krat żelbetowych i pokryw nastudziennych, naprawy studni rewizyjnych i studzienek wpustowych. W przypadku, gdy ofertę składa osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą na podstawie wpisu do CEIDG i będzie ona wykonywać czynności wskazane powyżej osobiście, osoba ta nie musi być zatrudniona na podstawie umowy o pracę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90470000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach