Przetargi.pl
Utrzymanie bieżące dróg o nawierzchni gruntowej na terenie Miasta Sulejówek

Miasto Sulejówek ogłasza przetarg

  • Adres: 05-070 Sulejówek, ul. Dworcowa
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 7606230 , fax. 22 7606213
  • Data zamieszczenia: 2020-01-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Sulejówek
    ul. Dworcowa 55
    05-070 Sulejówek, woj. mazowieckie
    tel. 22 7606230, fax. 22 7606213
    REGON: ---00000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sulejowek.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie bieżące dróg o nawierzchni gruntowej na terenie Miasta Sulejówek
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie bieżące dróg o nawierzchni gruntowej na terenie Miasta Sulejówek, wraz z dostawą kruszywa drogowego i destruktu asfaltowego. Zamówienie polega na bieżącym utrzymaniu dróg gruntowych w mieście Sulejówek. Na terenie miasta jest sieć dróg gruntowych o długości około 80 km. Prace będą polegały na wyrównaniu i zawałowaniu dróg oraz, w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, na doziarnieniu materiałem Wykonawcy wraz z zawałowaniu, tj.: 1) profilowanie - ilość: 890.000 m2, 2) zagęszczenie - ilość: 890.000 m2, 3) rozłożenie destruktu asfaltowego - frezowany asfalt z zagęszczeniem - ilość: 80 m3, 4) rozłożenie kruszywa betonowego 4/31,5 lub 4/63 z zagęszczeniem - ilość: 890 m3, 5) rozłożenie kruszywa łamanego dolomitowego 0/31,5 lub 4/31,5 mm z zagęszczeniem - ilość: 890 m3, 6) rozłożenie kruszywa łamanego dolomitowego 31/63mm z zagęszczeniem - ilość: 250 m3, 7) rozłożenie materiału Zamawiającego z dowiezieniem i zagęszczeniem – ilość: 110 Mg. Uwarunkowania realizacji usługi: 1) liczba przejazdów równiarki do uzyskania należytego profilu jest różna i zależna od stopnia zniszczenia nawierzchni, rodzaju podłoża i sposobu równania, 2) wskaźnik zagęszczenia po uwałowaniu nawierzchni powinien być na poziomie Is = 0,85, 3) Wykonawca przed przystąpieniem do robót powinien uzyskać wszystkie niezbędne informacje o istniejącym uzbrojeniu w drogach przeznaczonych do równania od MZWiK w Sulejówku lub zarządcy drogi, 4) Wykonawca zobowiązany jest do naprawy zniszczonych w trakcie prowadzenia prac urządzeń podziemnych (włazy, zasuwy, hydranty, studnie telefoniczne i itp.), 5) szczegółowy zakres, kolejność równań i termin wykonania robót dla zlecanego zakresu równań oraz termin zakończenia prac Wykonawca będzie przekazywał Zamawiającemu każdorazowo w formie pisemnej e-mailem, 6) do zakresu należy także regulacja wysokościowa zaworów wodociągowych, włazów studni kanalizacyjnych oraz zaworów gazowych w nawierzchni gruntowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233141-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 5.000,00 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 6.4. SIWZ: 1) ppkt 1-3 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach