Przetargi.pl
Uszycie ubiorów służbowych

Izba Celna w Przemyślu ogłasza przetarg

  • Adres: 37-700 Przemyśl, ul. Sielecka 9
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 016 6764302 , fax. 016 6764444
  • Data zamieszczenia: 2009-09-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Izba Celna w Przemyślu
    ul. Sielecka 9 9
    37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie
    tel. 016 6764302, fax. 016 6764444
    REGON: 00014392300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przemysl.ic.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Uszycie ubiorów służbowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu jest uszycie oraz dostawa 220 kpl. ubiorów służbowych dla funkcjonariuszy celnych , w tym 120 kpl. ubiorów służbowych męskich z tkaniny Wykonawcy i 100 kpl. ubiorów służbowych damskich z tkaniny Wykonawcy. W trakcie realizacji zamówienia ilość zamawianych ubiorów służbowych może ulec zwiększeniu o 10 % tj. o 22 kpl. ubiorów służbowych . 2. W skład ubioru służbowego męskiego wchodzi : marynarka oraz 2 pary spodni . W skład ubioru służbowego damskiego wchodzi : marynarka , kamizelka , dwie spódnice lub spódnica i spodnie . 3. Oferowane ubiory służbowe powinny odpowiadać opisowi zawartemu w Rozporządzeniu Ministra Finansów z dnia 20 kwietnia 2006 r. w sprawie umundurowania funkcjonariuszy celnych (Dz.U. nr 77 poz. 543 z 2006 r. ) . Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.. 4. Wykonawca przed rozpoczęciem wykonania zamówienia sporządzi wzory ubiorów, które następnie muszą być zaakceptowane przez Zamawiającego. Wykonawca przed uszyciem każdego elementu umundurowania zobowiązany jest do dokonania wstępnej przymiarki, mierzenia a w razie zaistnienia takiej potrzeby do dokonania kolejnego mierzenia w celu wykonania odpowiednich poprawek. Przymiarki oraz mierzenia Wykonawca wykonuje własnym staraniem, na swój koszt w terminie i miejscu uzgodnionym z Zamawiającym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 358112004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z art. 22 ust. 1 uPzp, warunkiem udziału w postępowaniu jest spełnienie poniższych warunków: a) posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podleganie wykluczeniu z postępowania. 2. Zamawiający ustala następujące zasady oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) W zakresie warunku wskazanego w punkcie V 1a SIWZ ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia i dokumentów , o których mowa w punkcie V. 3 a, d SIWZ . b) W zakresie warunku wskazanego w punkcie V 1b SIWZ wymagane jest posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia odnośnie usługi uszycia umundurowania dla tzw. służb mundurowych. Wykonawca winien wykazać , że wykonał co najmniej jedno zamówienie o wartości niemniejszej niż wartość jego oferty, zamówienie powinno dotyczyć usługi uszycia umundurowania dla tzw. służb mundurowych . Przez określenie służby mundurowe należy rozumieć formacje umundurowane , określone przepisami prawa , przy czym za formacje umundurowane uznaje się także przedsiębiorców prowadzących działalność w zakresie ochrony mienia i osób . Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę wykazu i dokumentów , o których mowa w punkcie V. 3 b , c SIWZ . c) W zakresie warunku wskazanego w punkcie V. 1c SIWZ ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w punkcie V. 3 a SIWZ . d) W zakresie warunku wskazanego w punkcie V 1d SIWZ ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia , o którym mowa w punkcie V. 3 a SIWZ . 3. Ocena spełnienia w/w warunków dokonania zostanie zgodnie z formułą /spełnia - nie spełnia/, na podstawie informacji zawartych w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: a) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 uPzp . b) wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia , z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców . c) dokumenty potwierdzające , że usługi wskazane w wykazie zostały wykonane należycie . d) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt V. 3d, przedkłada odpowiednio dokumenty wymienione w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawców oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. 3. Dokumenty wymienione w pkt V. 3 c , d SIWZ mogą być przedłożone w formie kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę /adnotację takiej treści należy umieścić na dokumencie i podpisać przez Wykonawcę/.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przemysl.ic.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach