Dom Pomocy Społecznej w Wysocku ogłasza przetarg
- Adres: 37-543 Laszki, Wysocko 2
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 016 6285357
- Data zamieszczenia: 2009-09-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej w Wysocku
Wysocko 2 2
37-543 Laszki, woj. podkarpackie
tel. 016 6285357
REGON: 65095951200000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Robota budowlana w zakresie zabezpieczenia przeciwpożarowego budynku głównego DPS w Wysocku - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje : 1. Ściany oddzielenia przeciwpożarowego z aluminium szklone szkłem bezpiecznym z drzwiami. 2. Okna oddymiające z PCV na okna drewniane oddymiające z siłownikiem elektrycznym 24 V 3. Obudowa stropu drewnianego płytami ognioodpornymi 4. Drzwi stalowe przeciwpożarowe 5. Obudowa klatki schodowej Szczegółowy zakres robót wymieniony jest w Załączniku Nr 2 do specyfikacji w Przedmiarach robót - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454211005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełniają następujące warunki: 1. Warunki potwierdzające prawo do ubiegania się o zamówienie publiczne: - posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, z uwagi na okoliczności wskazane przepisami art. 24 ust. 1 oraz ust. 2. 2. Warunki potwierdzające zdolność do wykonania przedmiotowego zamówienia: - posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 3. Oświadczenie musi być złożone w formie pisemnej, z podpisem osoby upoważnionej do reprezentacji Wykonawcy. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 4. Wykonawca złoży ofertę zgodną z wymogami specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz przepisami ustawy, 5. Akceptuje warunki umowy Załącznik Nr 3 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - Projekt umowy. 6. Ocena stopnia spełniania warunków odbywać się będzie na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów. Muszą one być zgodne z rzeczywistym stanem prawnym i faktycznym (aktualne) pod rygorem odpowiedzialności prawnej.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne Wykonawcy muszą przedstawić w swojej ofercie następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Wypełniony Załącznik Nr 1 Formularz oferty, 2. Sporządzić Kosztorys ofertowy szczegółowy, na podstawie Załącznika Nr 2 do SIWZ 3. Podpisany Załącznik Nr 4 - Oświadczenie o spełnieniu warunków, 4. Wypełniony Załącznik Nr 5 - Doświadczenie zawodowe, wraz z referencjami, 5. Wypełniony Załącznik Nr 6 - Zestawienie wskaźników cenotwórczych, 6. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ( dokument, wystawiony w okresie wcześniejszym niż 6 m-cy przed terminem składania ofert, uznany będzie za aktualny, jeżeli zostanie potwierdzony za zgodność danych zawartych w dokumencie przez właściwy organ tj. wystawcę dokumentu). Z powyższych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że profil działania Wykonawcy odpowiada charakterowi usługi będącej przedmiotem zamówienia 7. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, ż e Wykonawca uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności ( wydane nie wcześniej niż 3 m - ce przed terminem składania ofert) 8. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności ( wydane nie wcześniej niż 3 m - ce przed terminem składania ofert ) 9. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej , stosuje się do przepisów § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r.w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.ipzp.pl/dpswysocko
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- remont pomieszczeń Oddziału Kardiologicznego z Pododdziałem Chorób Wewnętrznych Szpitala Miejskiego, ul. Rycerska 4 w Rzeszowie
Dodano: 2015-09-17 - Remonty budynków oświatowych w Tarnobrzegu
Dodano: 2015-06-22 - Remont pomieszczeń Oddziału Pediatryczno-Pulmonologicznego Szpitala Miejskiego przy ul. Rycerskiej 4 w Rzeszowie
Dodano: 2015-05-18 - Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w miejscowości Nowa Wieś
Dodano: 2015-04-17 - Remont Pomieszczeń Pracowni Rehabilitacji i Balneologii w Przychodni Specjalistycznej Nr 3 przy ul. Hoffmanowej 8a w Rzeszowie
Dodano: 2014-09-03 - Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w Niechobrzu
Dodano: 2014-08-21 - WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ W BUDYNKACH MIENIA KOMUNALNEGO GMINY ZARZECZE
Dodano: 2014-02-07 - Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej w budynku nr 25 Bieszczadzkiego Oddziału Straży Granicznej w m. Przemyśl
Dodano: 2013-10-10 - Remont budynków komunalnych w Tarnobrzegu: Dom Osiedlowy ul. Sielecka 29, Przychodnia Nr 3 ul. Sienkiewicza 67, Przychodnia Nr 2 ul. Targowa 5, Budynek przy Pl. B. Głowackiego 34
Dodano: 2013-09-13 - Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku administracyjno - laboratoryjnym Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Rzeszowie Delegatura w Jaśle ul. Floriańska 108
Dodano: 2013-07-25