Przetargi.pl
Uszczelnienie kwatery nr. 2 wysypiska odpadów komunalnych w Kleśnie k. Drezdenka przysłoną bentonitową i folią uszczelniającą PEHD gr. 1,5 mm.

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 66-530 Drezdenko, ul. Pierwszej Brygady 21A
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 095 7620766 , fax. 095 7620893
  • Data zamieszczenia: 2009-10-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej sp. z o.o.
    ul. Pierwszej Brygady 21A 21A
    66-530 Drezdenko, woj. lubuskie
    tel. 095 7620766, fax. 095 7620893
    REGON: 21001912600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkimdrezdenko.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: SPÓŁKA Z O.O

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Uszczelnienie kwatery nr. 2 wysypiska odpadów komunalnych w Kleśnie k. Drezdenka przysłoną bentonitową i folią uszczelniającą PEHD gr. 1,5 mm.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Ułożenie na podłożu i skarpach przesłony bentonitowej o współczynniku filtracji k < 1,0 x 10-9 m/s pow. ok. 3500 m2 2. Uszczelnienie dna i skarp składowiska folią uszczelniającą PEHD 1,5 mm pow. ok. 3500m2 3. Ułożenie drenażu z rur drenarskich PVC U o śr.113 o długości całkowitej 87 mb.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452472703
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1i 2, spełniający wymogi art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki dodatkowe zawarte w SIWZ. 5.1 Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 5.2 Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia. W szczególności zostanie ocenione według poniższych zasad: WARUNEK 1 a) wykonali co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na uszczelnieniu wysypiska o powierzchni co najmniej 2500 m2 WARUNEK 2 b) przedstawią dokumenty (referencje) w ilości min. 1 od poprzednich zamawiających, potwierdzające, że roboty (o których mowa w pkt.5.2 lit a zostały wykonane należycie. WARUNEK 3 c) dysponują lub przedstawią pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia co najmniej 1 osoby posiadającej uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi wydanych przez organ samorządu zawodowego na podstawie art.12a oraz art.14 ustawy z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2006 , Nr 156 poz.1118z późń. zm. lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. 5.3 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 22 i art. 24 ustawy. WARUNEK 4 a) przedłożą oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu, na podstawie dokumentów załączonych do oferty poprzez zastosowanie kryterium spełnia/nie spełnia tj. zgodnie z zasadą czy dokumenty wymagane w rozdz. VI zostały załączone do oferty i czy spełniają określone wymagania z rozdz. V. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił. W przypadku złożenia oferty wspólnej przez 2 lub więcej wykonawców ich wiedza i doświadczenie oraz dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia będzie oceniana wspólnie..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 ustawy do oferty dołączyć należy: 1.Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków art. 22 i art.24 ustawy Prawo zamówień Publicznych wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ). 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego ,potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków,lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.Aktualne zaświadczenie oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczeń Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające,że Wykonawca nie zalega z opłaceniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie ,że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do oferty dołączyć należy : 5.Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji. Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest jest dołączyć dokumenty potwierdzające że roboty te zostały wykonane należycie( referencje, protokoły odbioru) i spełniają warunki wymagane przez Zamawiającego, o których mowa w SIWZ rozdz. V pkt. 5.2 lit. a i b. 6.Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji. Do wykazu należy dołączyć potwierdzoną kserokopię uprawnień budowlanych osoby, która będzie kierowała robotami o których mowa w SIWZ rozdz. V pkt.5.2 lit c. oraz dołączą do oferty dokument potwierdzający jej aktualną przynależność do odpowiedniej Izby Inżynierów Budownictwa..

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgkimdrezdenko.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach